Konzultant online marketingu


Úschova finančních prostředků u WEBTRHU garantující 100% bezpečnost transakce pro obě strany, 3% z objemu obchodu (min. 49 Kč, max. 499 Kč)


hourglass
Končí
10.01.2023 v 13:50
Prodejce
Uživatel zatím nemá hodnocení
Jsem konzultant online marketingu na volné noze se zkušenostmi z mnoha specializací i oborů. Pomáhám jak eshopům, tak i firmám nabízející služby.

Nabízím specializovanou činnost v PPC kampaních, webové analytice a onpage SEO. Kromě samotného nastavování se zabývám také vytvářením strategií a komunikací, analýz či auditů. Mimo svojí specializaci využívám osvědčených kolegů, na které rád předám kontakt.

Primárně se zaměřuji na B2B firmy - příprava strategie, nastavení komunikace, uchopení značky, prezentace značky atd., ale pomáhám i řadě eshopů - úprava webu, pomoc s cenotvorbou, nastavení reklam, pomoc se zbožáky atd. Také pomáhám firmám, které chtějí expandovat na zahraniční trhy, kde radím s lokálními specifiky, řešením logistiky, nastavením celé strategie a samotných reklam.

Co všechno umím:

Marketingové strategie
Na základě analýz a získaných dat připravím komplexní marketingovou strategii přesně na míru vašemu podnikání a možnostem - strategické postupy, jak efektivně pracovat s rozpočtem, jaké reklamní kanály vybrat, jak vyhodnocovat marketingové aktivity, jak dále rozvíjet byznys.

Marketingové analýzy
Pokud se pouštíte do nového segmentu nebo jste zatím příliš neřešili data, je dobré se vrhnout na několik analýz, které mohou usnadnit postupy a případně také ukázat náročnost získání obchodního podílu na trhu.

Jako konzultant online marketingu nabízím analýz mnoho a to od vyhledávání klíčových slov, porovnání s konkurencí nebo velikost trhu.

PPC reklamy
Mojí hlavní specializací jsou PPC kampaně, které spravuji na platformách Sklik, Google, Bing, Facebook a pár dalších. Navrhnu kompletní strukturu kampaní a vytvořím textové i bannerové reklamy. Všechny účty propojím, aby šlo podrobně vyhodnocovat výsledky. Zajistím správu a optimalizaci kampaní, aby přinášely co nejvíce výsledků.

B2B marketing
V B2B marketingu jsou vyšší nároky na výběr reklamní platformy a způsobu komunikace. Je třeba hlubších příprav strategie, na koho cílit, kde ho najdeme a kolik to bude stát. Reklamy v tomto segmentu jsou velmi drahé a proto pomáhám firmám v B2B segmentu, jak efektivně využít jejich finanční prostředky. I proto se zde hodí alespoň vstupní konzultace od specialsity.

Expanze do zahraničí
Chystáte se svými službami/produkty do zahraničí? Pak si nechte poradit do konzultanta online marketingu. Zahraničí není stejné jako náš lokální trh. Lidé se chovají jinak a mají odlišné nároky na webové stránky i nabízené služby. Každý trh má také trochu jiné reklamní platformy a marketplace nebo využívá odlišné způsoby platby.

Webová analytika
V onlinu se dá změřit téměř úplně cokoliv a jako správný konzultant online marketingu se řídím zásadně čísly. Nejdříve je ale potřeba vše správně nastavit a propojit. Ze získaných dat ale musíte také umět vyčíst to podstatné. S tím vším vám pomůžu a navíc připravím reporty i na denní bázi, ve kterých se vyzná úplně každý.

Pokud máte zájem, navštivte můj web https://iamfreelancer.cz, kde zjistíte více informací o mně i mé práci.