Zdravím,
hledám někoho, kdo na vysoké úrovni umí pracovat s nastavováním měření konverzí pro hlavní marketingové platformy a Analytics.
Pro koho tahle poptávka není
Pokud umíte propojit GTM, nainstalovat Pixel a nastavit pár konverzí a tam vaše zkušenosti končí, tak tato poptávka bohužel není pro Vás.
Koho hledáme
U klientů se pravidelně setkáváme s komplexními problémy v měření nebo s věcmi, které je potřeba změnit. Často se jedná o weby na míru, či systémy stavěné v netypických jazycích, kde prostě nestačí nahrát pár tagů.
Hledáme někoho, kdo je zběhlý v komplexnějším nastavování a na koho můžeme tyto problémy delegovat.
Aktuálně: Klient má full-custom webové řešení, kde si lze jednak rezervovat termín bez platby předem a s mnoha variantami, či si lze koupit voucher a zaplatit skrze SimpleShop. Ani jedny konverze nejsou měřeny správně a jako value se posílá špatná proměnná. Potřebujeme měření obou konverzí spravit a posílat správná data. Část trackingu je skrze GTM, část přes nástroj událostí od FB a něco je přímo v kódu webu (hrůza) - takže také ideálně sjednotit na jedno místo do GTM.
Pokud vám tohle zní jako něco, co zvládnete, či pokud umíte nastavovat tracking na vysoké úrovni, určitě se ozvěte. Za kvalitně odvedenou práci umíme kvalitně zaplatit (rozpočet webtrhu nerelevantní).