Tento obchod už skončil.
Na aktuální inzeráty se podívejte do sekce: Nabídky obchodu a marketingu

Jak zlepšit Váš obsah a díky tomu získat více zákazníků


hourglass
Skončil
25.12.2021 v 13:10
Prodejce
A+
Obsah Vás buď nasměruje k ziskům nebo Vás přivede do fronty na pracovní úřad.
Kvalitní obsah prodává, nekvalitní obsah dokonale odstraší všechny Vaše potenciální zákazníky.
Pokud Vám běží marketingové kampaně a Váš obsah je slabý, vyhazujete peníze z okna.
Proč to děláte?
Protože nevíte, že Váš obsah je nekvalitní.

Nejspíš jste si ho napsal sám. A v tom je kámen úrazu.
Vy sice rozumíte svému byznysu nejlépe ze všech lidí na světě, ale to neznamená, že víte, co chtějí zákazníci slyšet.

Níže najdete několik tipů, jak obsah vylepšit.
Všechny je používám v praxi již 10 let.

-pište to, co chce zákazník slyšet (pokud znáte své zákazníky, nebude Vám to dělat problém)

-v prvé řadě optimalizujte pro zákazníky, teprve potom řešte SEO požadavky (a s citem! Vysoká hustota klíčového slova Vám pouze uškodí, a to nejen z hlediska copywritingu, ale i Google algoritmů)

-neuvádějte vlastnosti produktu, zaměřte se na benefity, tj. co produkt dělá, jak zákazníkovi pomůže

-nepište o sobě, zákazníky to většinou nezajímá

-najděte to, co Vás odlišuje od konkurence a pište o tom, rozveďte to, vysvětlete

-pokud je Váš produkt levnější než u konkurence, musíte to nějak odůvodnit (ano, to myslím vážně, zákazníci se mohou divit a
nemusí Vám věřit)

-pokud je Váš produkt dražší než u konkurence, prodejte ho přes benefity, kvalitu, příběh, recenze zákazníků, atp. Cenu v obsahu nezmiňujte

-nepište o sobě (ano, už jsem to jednou uvedl, ale je to velmi důležité), zaměřte se na zákazníka - Vy, Váš, Vaše, pro Vás, Vám, atp.

-prodávejte přes emoce - strach, chamtivost, závist, láska, nenávist = to vše jsou velmi silné psychologické faktory, které ovlivňují naše rozhodování. Nepřehánějte to ale - pokud např. vyvoláte strach, Váš produkt musí být řešení, jak se strachu zbavit.

-zákazník Vám musí věřit - můžete mít sebelepší produkt, ale pokud v obsahu zapomenete zákazníka přesvědčit o tom, že produkt udělá to, co udělat má, tak u Vás nenakoupí

-Nezapomeňte na close = uveďte výzvu k akci - kupte, objednejte, zavolejte, požádejte o kalkulaci, atp.

-Využijte FOMO (Fear of Missing Out) - kupte dnes a doprava je zdarma, objednejte dnes a dostanete dárek, nabídka platí pouze do konce týdne, atp.

-Věnujte maximum času a úsilí Vašemu hlavnímu nadpisu (h1) - nadpis je 80% Vaší práce a Vaším úkolem je postarat se o to, aby zákazník začal číst obsah, protože nadpis ho osloví

-Rozdělte obsah do odstavců a mezi odstavce dejte nadpisy druhé úrovně (h2) - Opět platí, že musí být zajímavé, aby donutily udržet zákazníkovu pozornost a pokračoval ve čtení

-Nebojte se udělat obsah delší, pokud to váš produkt vyžaduje. Pokud ne, obsah může být kratší

-První věta obsahu musí donutit zákazníka, aby si přečetl druhou větu. Druhá věta aby si přečetl třetí, atd.

-Míchejte dlouhé a krátké věty. Text se pak lépe čte.

-Popište svůj produkt tak konkrétně, jak to jenom jde. Využijte k tomu takový styl psaní, že zákazník si bude to, o čem píšete, představovat ve své hlavě.

-Pište i o tom, jaké to je, produkt používat. Opět buďte konkrétní. Ať si to zákazník představí.


Máte otázky?
Kontaktujte mě ještě dnes a konzultace je zdarma. Jinak 1h Vás vyjde na 500 Kč. 
To je zhruba polovina toho, co by chtěla běžná marketingová agentura.

Spolupracujte se mnou na Vašem projektu:
10 let se věnuji copywritingu.
8 let dělám SEO a PPC.
Pracoval jsem pro firmy jako je ŠKODA AUTO a.s. a Atlas.cz.
Měl jsem na starost milionové rozpočty.
Kontaktujte mě a já pro Vás připravím nabídku na míru.

Můj web
Můj LinkedIn
Můj tel: 607 830 463