Jak jednoduše zlepšit výkon Vašeho online marketingu


Úschova finančních prostředků u WEBTRHU garantující 100% bezpečnost transakce pro obě strany, 3% z objemu obchodu (min. 49 Kč, max. 499 Kč)


hourglass
Končí
24.12.2021 v 21:05
Prodejce
A
Ať už Vás zajímá výkon Vašich PPC kampaní, SEO aktivit nebo třeba email marketingu, je důležité je vzájemně porovnávat a zvýšit rozpočet tam, kde jsou nejlepší výsledky.
Tam, kde jsou výsledky slabší / slabé, naopak rozpočet snížit a zapracovat na daném zdroji (optimalizovat ho), aby do budoucna přinesl lepší výsledky.

Jak to ale rozhodnout?

Jednoduše.
Pokud tedy měříte konverze (události na webu jako je dokončení objednávky, stažení katalogu, atp.)
Přihlašte se do Google Analytics, zobrazte si zdroje návštěv a podívejte se na konverzní poměr.
Dejte si delší časový úsek, několik měsíců, a porovejte hodnoty konverzního poměru dle konkrétních zdrojů.
Pokud daný zdroj má konverzí poměr pod 1%, je to slabý výsledek a je potřeba daný zdroj optimalizovat.
Můžete také řešit situaci tak, že pokud nějaký zdroj vykazuje naopak velmi dobrý konverzní poměr, tak přesunete rozpočet ze slabého zdroje na ten dobrý zdroj. Ale stejně byste měl/a optimalizovat slabý zdroj.

Jak optimalizovat?

PPC kampaně
-zlepšete reklamní texty = uvažujte o tom, co chce zákazník slyšet, ne co chcete slyšet Vy
-užívejte všechna rozšíření reklam (a jděte tak daleko, že pro každou sestavu budou unikátní, tím se zvýší relevance a tím pádem i CTR reklam)
-zaměřte se na sestavy s CTR klíčových slov pod 5% (ty primárně optimalizujte)

SEO aktivity
-Použijte Google Search Console a zjistěte, z jakých klíčových slov máte nejvíc impresí na Google
-Všechna klíčová slova která generují hodně impresí (= více jak 100 měsíčně) a mají CTR nižší než 5% jsou kandidáti na optimalizaci daných cílových stránek
-Zlepšete page title, meta description i text na cílové stránce = pište pro zákazníky, teprve pak pro vyhledávače

Email marketing
-Zlepšete předmět
-Posílejte emaily jménem majitele Vaší firmy a uveďte jeho / její podpis na konci emailu
-Zlepšete první větu emailu - bývá viditelná v emailových klientech, takže může zvýšit open rate.
-Zlepšete obecně kvalitu emailu - pište co chtějí zákazíci slyšet, zmiňujte benefity, ne vlastnosti, nezapomínejte na výzvu k akci na konci emailu (= co chcete aby čtenář/ka udělal/a).

Máte otázky?
Kontaktujte mě ještě dnes a konzultace je zdarma. Jinak 1h Vás vyjde na 500 Kč. To je zhruba polovina toho, co by chtěla běžná marketingová agentura.

Spolupracujte se mnou na Vašem projektu:
10 let se věnuji copywritingu.
8 let dělám SEO a PPC.
Pracoval jsem pro firmy jako je ŠKODA AUTO a.s. a Atlas.cz.
Měl jsem na starost milionové rozpočty.
Kontaktujte mě a já pro Vás připravím nabídku na míru.

Můj web
Můj LinkedIn
Můj tel: 607 830 463