Zadejte hledaný výraz...

Junior project manager s rumunštinou

Jsme internetový portál Tipli, který se zaměřuje na výhodné online nakupování. V současné době hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Junior project manager s rumunštinou.
Náš tým chceme rozšířit o dalšího parťáka/čku, který/á se s námi bude starat o to, abychom s Tipli mohli připisovat našim uživatelům ještě lépe další odměny za jejich nákupy.
A teď je příležitost pro Tebe, neboť vstupujeme na rumunský trh a potřebujeme právě Tvoji pomoc. Požadavkem je znalost rumunského jazyka. Centrálu máme v Praze, kde máme už polské a slovenské kolegy. Alespoň částečná znalost češtiny/slovenštiny se Ti bude tedy také hodit.
Rádi Ti řekneme více, takže si klidně můžeme nezávazně vyměnit pár emailů nebo zavolat. A určitě Tě také zajímá, jak to u nás funguje. Proto jsme níže připravili pár odpovědí na nejčastější otázky ohledně této pozice.
FAQ
----------------------------------------------------------
Q: Co vše budu mít na starosti?
  • Nově jsme vstuupili na rumunský trh a proto od Tebe budeme potřebovat pomoci s péčí o zákazníky (pouze emailová a chatová komunikace) a s překlady. Dále budeš mít na starosti komunikaci s obchodním partnerem, influencery a celkové dohlížení nad dodržováním všech procesů na daném trhu, včetně ad hoc úkolů a administrace.
Q: Kolik lidí je v týmu?
  • Celkem je nás okolo 50 mladých lidí, přičemž část týmu pracuje externě. V naší centrále v Praze, kde budeš pracovat i Ty, se běžně nachází okolo 20 kolegů. Ty sám/a budeš v týmu, který je vedený zkušeným managerem, který Ti bude vždy k dispozici, včetně kompletního zaškolení.
Q: Bez čeho se neobejdu?
  • Jedná se o rumunský trh a neobejdeš se tedy bez perfektní znalosti rumunštiny. Pro komunikaci s kolegy je vhodné, aby jsi měl/a alespoň základní znalost českého nebo slovenského jazyka. Ochotu učit se a být proaktivní bereme jako samozřejmost.
Q: O jaký druh úvazku se jedná?
  • Nabízíme spolupráci na DPP, případně IČO. Rádi bychom ale kolegu/gyni, který/á bude pracovat alespoň 80 hodin měsíčně. Paralelní studium na vysoké škole pro nás není problém.
Q: Nabízíte nějaké další benefity?
  • Kromě flexibilní pracovní doby a možnosti občasné práce z domova nabízíme práci v moderních kancelářích v centru Prahy - 5 minut od zastávky Florenc. Nabízíme mladý pracovní tým a uvolněnou firemní kulturu, kde jsou pravidelné (dobrovolné) teambuildingy a společné akce samozřejmostí. Nabízíme firemní notebook, multisport kartu, sick days a volnější režim v období Vánoc. Dále nabízíme vynikající kávu zdarma, občerstvení na pracovišti, jako je lednička plná potravin a každý den čerstvé ovoce a jiné dobroty. U nás najdeš též přístup ke vzdělávacím kurzům od společnosti APEK nebo k firemní knihovně.
36 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 6. 4. 2020
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
Uživateli zatím nebyla udělena žádná hodnocení.

Další poptávky Více