Hledáme investora pro realizaci velkoobchodní zakázky. Výnos od 20% za půl roku do 500% ročně.

➤ Hledáme PPC specialistu/ku na Facebook a Google pro Next Vision


Úschova finančních prostředků u WEBTRHU garantující 100% bezpečnost transakce pro obě strany, 3% z objemu obchodu (min. 49 Kč, max. 499 Kč)


hourglass
Končí
12.11.2021 v 14:16
biders
0% odezva
Žádný zájemce
Prodejce
A
Poptávající preferuje
Poměr cena/výkon
Rozpočet
20 - 50 tisíc Kč
Rozsah
Správa PPC kampaní, Správa kampaní na sociálních sítích
NEXT VISION má za sebou 6 let existence a profilem jsme spíše rychle rostoucí “startup” než nudný korporát. Věkový průměr je u nás (ještě pořád) pod číslem 30 :). Základním principem u nás je svoboda myšlení, tvoření, názorů i pracovní doby. Zatím nám to šlape a máme za sebou bezpočet reklamních kampaní. Více se o nás dozvíš zde.

Koho hledáme?

Hledáme markeťáka na správu PPC reklamních účtů Google Ads, Facebook Ads a Skliku.

Hledáme do týmu člověka, který se stále vzdělává a hledá nová řešení, jak zefektivňovat klientské účty, automatizovat práci svojí, případně i svých kolegů.

Pokud se vyznáš i v dalších nástrojích jako Google Analytics, Business manager, PPC Bee, Blue Winston, atd., pár bludišťáků naženeš. Také si u nás šplhneš, když zvládneš základní grafiku pro vlastní potřeby, ale primární je pro nás hloubková znalost nástrojů výše.

Co tě čeká po nástupu?
Nejdříve bude testovací režim. Dostaneš na starosti jednotky projektů od již zavedených po úplně nové klienty. Společně si u každého projektu řekneme, jaké jsou cíle, PNO, rozpočty a nastavíme si pravidla, jaký bude postup. Očekáváme velkou dávku samostatnosti, ale stále ti bude někdo k ruce.

Jakmile zjistíme, že si pracovně i lidsky sedneme, dostaneš více a více svobody, ale i zodpovědnosti.

Kdo bys měl/a být a jaké potřebuješ dovednosti
  • Zkušenost se správou PPC účtů
  • Zkušenost s nástrojem Facebook Business Manager
  • Znalost práce s feedy
  • Znalost automatizačních pravidel
  • Znalost MKT nástrojů a pojmů (GA, GTM, Tag assistant…)
  • Přehled o důležitých prvcích na webu a konverzních cestách
  • Znalost anglického jazyka – nic velkého, ale část kampaní je v angličtině.
  • Analytické uvažování s přesahem do byznysu
  • Velký smysl pro detail a pečlivost
  • Proaktivita, hledání nových možností rozvoje projektů
  • Chuť učit se nové věci a aktivně navrhovat vylepšení

Co získáš:
  • Plat: od 40 000 do 60 000 Kč měsíčně při full time – platíme férově a rádi Tě odměníme za dobrou práci
  • Práce na: full time nebo part time
  • Typ úvazku: ŽL nebo HPP
  • Kvartální odměny: podíl na zisku firmy
  • Benefitní program: vzdělávání a účast na zajímavých konferencích dle vlastního výběru
  • Kreativní vyžití: možnost publikovat články a případové studie na náš web a inkasovat za to příjemný bonus
  • Home office: počítáme s tím, že bude převažovat práce na dálku, rádi se s tebou 1x týdně potkáme osobně v Pardubicích nebo Praze
  • Svoboda času: pracuj kdy chceš a kolik hodin chceš – pokud je vše v pořádku, pracovní doba pro nás nehraje roli
  • Neomezená dovolená: pokud svou práci zvládáš, pracuj klidně méně
  • Příležitost: podílet se na rychlém rozvoji firmy a ovlivňovat, jak se věci dějí
  • Vlastní projekty: podílet se na rozvoji vlastních e-shopů v několika zemích EU


Pošli přes formulář níže, nebo na adresu info@nextvision.cz svůj životopis a něco málo slov o sobě a proč tě marketing baví. Do předmětu emailu piš “Jsem klikař”.