Sháníme investora pro výrobu Vánoční velkoobchodní zakázky
23.09.2021 12:05
1
Paní Jana Královič (https://www.linkedin.com/in/janakralovic/) mi teď poslala na LinkedIn pozvánku na akci, která vypadá velmi zajímavě:

https://www.linkedin.com/in/janakralovic/

>> Hezký den,

jako SEO consultant se jistě zajímáte o aktuální trendy v marketingu. Proto bych Vás ráda pozvala na naši Business Breakfast, s tématem Data v marketingu.

Snídaně proběhne 7. 10., začínáme v 9:00. Účast na události je zdarma, stačí se zaregistrovat a přijít na adresu Palác Anděl – Plzeňská 345/5, Praha 5 – Smíchov.

O datech v marketingové komunikaci bude mluvit Jakub Nikodym (Head of Data & Technology, Marketup) a jeho hosté Jan Hornych (Head of Marketing Automation, Cross Masters) a Vojtěch Prokeš (Research Director, Behavio). Dozvíte se, kde a jak sbírat data, jak s nimi zacházet a jak je využít pro Váš byznys.

Více informací ZDE.

Nebo mi napište, já na Vaše otázky ráda odpovím.

Jana Královič

Marketing & PR Manager, Marketup <<


Odkaz na program + přihlášku:

Business Breakfast: Data v marketingu

Business Breakfast: Data v marketingu

92 % marketingových manažerů věří, že využívání first party data pro dlouhodobé porozumění potřebám zákazníků je naprosto nezbytné pro růst jejich byznysu. ( zdroj: Google/Econsultancy, "An Audience of Individuals").

Data hýbou světem. Mají cenu zlata. Všichni po nich prahnou. Správně interpretovaná a využitá data dávají skutečnou sílu vaší komunikaci. O datech v marketingové komunikaci bude mluvit Jakub Nikodym (Head of Data & Technology, Marketup) a jeho hosté Jan Hornych (Head of Marketing Automation, Cross Masters) a Vojtěch Prokeš (Research Director, Behavio). Dozvíte se, kde a jak sbírat data, jak s nimi zacházet a jak je využít pro váš byznys.

Seminář proběhne 7. 10. 2021 od 9,00 h do 12,00 h. Kapacita je omezena. Registrační formulář najdete níže.

PROGRAM:

COFFEE & NETWORKING

BLOK 1: COOKIELESS FUTURE

Budoucnost webové analytiky + Cookieless future je za dveřmi
Radek Štěpán (Senior Web Analyst, Marketup) a Jakub Nikodym (Head of Data & Technology, Marketup)

Jak nás ovlivnily změny v rámci IOS 14 a co můžeme dále očekávat
Michal Barta (Senior Campaign Specialist, Marketup)

Optimalizovat web a dělat personalizaci bude složitější, nikoliv však nemožné
Michal Čížek (Senior SEO & UX Specialist, Marketup)

Konec 3rd party cookies - budoucnost skrývající first party data
Jakub Nikodym (Head of Data & Technology, Marketup)

COVID nastartoval digitální transformaci. Jaké jsou výzvy zítřka?
Jan Hornych (Head of Marketing Automation, Cross Masters)

COFFEE BREAK

BLOK 2:

Utilizace výzkumných dat pro monitoring konkurence i plánování kampaní
Vojtěch Prokeš (Research Director, Behavio)

Jak nám pomáhají data v lepším výběru influencerů
Nicola Vavírková (Head of Social Media, Marketup)

Makrodata pro strategické řízení kampaní
Martin Čáp (Head of Digital Strategy, Marketup) a Jakub Nikodym (Head of Data & Technology, Marketup)

COFFEE & NETWORKING <<

(nemám s tou agenturou MarketUp žádné ekonomické vazby, akce mě zaujala sama o sobě)
23.09.2021 17:10
2
Co je na tom zajímavého? Takovýho spamu na tý blbý sociální síti chodí mraky :D