Obsahová strategie pro váš blog

hourglass
Končí
14.10.2021 v 13:59

Úschova finančních prostředků u WEBTRHU garantující 100% bezpečnost transakce pro obě strany, 3% z objemu obchodu (min. 49 Kč, max. 499 Kč)

Prodejce
A+
Máte svého copywritera? Píšete sám/a?

Problém téměř 90% firemních blogů je, že nefungují. Není na nich obsah. Nevyužívá se jejich potenciál.

Překážky jsou často podobné:

❌Nemáte daný směr, předem nevíte, co budete psát a jakých cílů chcete dosáhnout.
❌Není na to čas - chybí člověk, který by se tomu věnoval.
❌Dochází nápady na témata.
❌Chybí motivace. Nevidím zpětnou vazbu. Nechápu důvod proč blog psát.

❔ Jsou vám tyto důvody povědomé? Nebo máte jinou zkušenost?

Jednou z možností jak většinu těchto překážek překonat je nechat si vytvořit obsahovou strategii. Dá se říct, že polovina úspěchu, ale také práce se udělá před samotným začátkem psaní. Je to o přípravě. Pak už váš člověk píše podle předem připraveného plánu. Dostává průběžně zpětnou vazbu.

Obsahová strategie vychází z poznání vašeho podnikání, potřeb zákazníků, cílové skupiny a analýzy KW.
Výsledek je harmonogram témat na celý kalendářní rok.
Cca 50 námětů s popisem.
Samotné psaní je pak už na vás.

Cena obsahové strategie je 15.000 Kč.
www.copyman.cz