Sháníme investora pro výrobu Vánoční velkoobchodní zakázky
14.09.2021 11:14
1
Zdravím,

všiml jsem si brutálního propadu hodnocení Datartu na Heuréce.
Asi budou brzy na prodej nebo mají nějaké problémy.
14.09.2021 11:19
2
Podle heuréky bych se moc neřídil, protože všem padá formulář na hodnocení do spamu, ale nespokojený zákazník si ho vždycky najde. Tzn. eshop potřebuje asi 100 dobrých objednávek na 1 špatnou, aby si udržel hodnocení.
14.09.2021 11:39
3
Koukal jsem na Heuréku, za posledních 24 hodin cca 20 kladných recenzí, 1 negativní( reklamace zboží). Mají 94% hodnocení, třeba Mall.cz má 90% nebo Electro World 91%...to jsou potom v obrovských problémech:-)), to potom kupci už stojí ve frontě:-))Nebo Okay.cz 68%...Zákazník může být spokojený a klidně napíše negativní recenzi.
14.09.2021 11:43
4
Původně odeslal marat
Zdravím,

všiml jsem si brutálního propadu hodnocení Datartu na Heuréce.
Asi budou brzy na prodej nebo mají nějaké problémy.
Přes půl roku se na WT odmlčíš a potom napíšeš takovýhle ho*vno. Tak na jaře zase ahoj :)
14.09.2021 11:46
5
Aha, tak to je na Zbozí.cz. 77%
14.09.2021 12:13
6
Když zapojíš to co máš na krku, tak na Zbozi má za měsíc tolik hodnocení, co na Heurece od dnešního rána (teď cca. 17). Takže z toho celkem plyne, že kdo je nasr*nej, ten to prostě napíše všude a jinak tam nikdo recenze nepíše.

Ale ono je lepší plácat tady nesmysly o tom, že jde do kopru a půjde na prodej. Kvůli 17 nespokojeným za měsíc u obchodu, co má 100 kamenných poboček.
14.09.2021 12:39
7
Jediné co je v upadku je Alza, nekompletní balení, posílaní rozbaleného a poskozeného zbozí. Snad už brzo Amazon dorazí, neb Alza je dno

Z posledních 3 objednávek jsem vsechno vracel, coz me stalo kopec casu porad jezdit tam a zpátky do alzy přes celé město, uz tam nikdy nic neobjednam, radej elektroworld.

Objednán grill, v balení nejakou záhadou chybely 2 odkapávací misky, pak varná konvice, evidetne uz jednou rozbalená, navíc poškrábaná.

Staci si procist recenze, na Vánoce se alze vyhýbám obloukem.

Bohuzel spolehaj na lenost lidí, ze se na to vyserou a nechaj si i prebalovane a poskozene zbozi.
14.09.2021 15:58
8
Tak si kopnem aj ja :-D alza 3/10 objednávok problém .

1 ulakomil som sa a kúpil použitú - rozbalenu základnú dosku "ušetrených" 5€ - na doske chýbal ten plastový uchyt kde sa montuje chladič procesora takže znova cesta na pobočku
tam som bol uzemnený že predsa je na webe napísane že pri použitom tovare môže byť nekompletne príslušenstvo. Mne teda nepríde držiak chladiča ako príslušenstvo.

2 objednaná základná doska bola zrejme už použitá a vrátená pretože bola nefunkčná na otázku prečo nebola zabalená krabica vo fólii mi bolo povedané že kontrolujú kompletnosť balenia a preto to rozbalili.

3 objednaná redukcia z dvi na hdmi prišla mi sms že si môžem tovar vyzdvihnúť to bolo zrovna cez lockdown takže som čakal v zime v rade pred predajnou cca 2 hodiny - predavačka tovar hľadala asi 20 minút a nenašla to som bol už dosť vytočený. zbytočná cesta.

takže na alze už kupujem iba keď niečo potrebujem okamžite alebo keď to inde nieje.

o cenách už ani nehovorím niektoré veci sú tam 30% drahšie ako na noname e-shopoch.
Takže za mňa spravili iba dobre že odišli z heureky inak by mali tých negatívnych recenzii asi dosť. a asi ani tie ceny by im neprechádzali.
Čo je samozrejme plus je ta rýchlosť dodania a veľkosť sortimentu to je asi bezkonkurenčne .
14.09.2021 22:16
9
Jenomze ty recenze na heurece jsou

Alza.cz — Heureka.cz

Jen se to blbe hleda :D
15.09.2021 10:08
10
Původně odeslal Karel Skočdopole
Podle heuréky bych se moc neřídil, protože všem padá formulář na hodnocení do spamu, ale nespokojený zákazník si ho vždycky najde. Tzn. eshop potřebuje asi 100 dobrých objednávek na 1 špatnou, aby si udržel hodnocení.
Tak Heurékou se mohou opravdu řídit jen bezmozci, zvláštní je, že průšvihové eshopy co mají hodnocení i pod 60% a nabízejí zboží za velmi nízké ceny, tak se Heurékou nikdo neřídí a dokonce jsme viděl recenzi, že za tu cenu ta loterie zda vůbec zboží přijde mu to stálo. Problém je spíše v mentalitě zákazníků a jejich pocitu anonymity a potřebě eshop pořádně veřejně natřít. Navíc většina negativních recenzí je poslední dobou dost zmatečných po tom co se dotazník posílá ne za 14, ale za 6 dnů, takže běžně dostáváme negativní hodnocení od zákazníků s platbou předem, který si dává s placením na čas a jsou i extrémy, co dají hodnocení 100% a na druhou stranu zvolí nedoporučuji. Ale stará známá klasika ze spokojených zákazníků nebo s nějakým neutrální postojem recenzuje tak 5-10%, negativní hodnocení dávají snad všichni nespokojení a to i když je problém na jejich straně. A největší problém je, že o nějakém pochybení se dovídáme až z recenze, takže je zřejmé, že pro někoho je důležitější eshop natřít než vyřešit problém.

Takže pokud by se všichni řídili heslem "Pracuj sám tak jak chceš po ostatních" bylo by tu krásně:)