Nový E-shop (pouze pro tým vývojářů) do 300 tis.

hourglass
Končí
09.10.2021 v 13:23
biders
40% odezva
5 zájemců

Úschova finančních prostředků u WEBTRHU garantující 100% bezpečnost transakce pro obě strany, 3% z objemu obchodu (min. 49 Kč, max. 499 Kč)

Prodejce
A
Poptávající preferuje
Kvalitu
Rozpočet
100 - 200 tisíc Kč
Potřebuji přejít k jinému řešení e-shopu (www.obchod-kufry.cz) stávající už nevyhovuje, požadavky jsou:

Velmi důležité věci:
- programátorský (vývojářský) tým který bude min. o 3 lidech. (z důvodů dlouhodobé spolupráce, nechci aby to dělal freelancer, který pak vyhoří, onemocní nebo půjde do důchodu.
- recenze zákazníků (automatický email po 14 dnech od nákupu s žádostí o recenzi která se zobrazí na stránkách)+ přetáhnout původní recenze z eshopu.
-zobrazování 360 stupňových fotek
-propojení přes Mall, Alzu, Amazon - vše přes api (může být přes expando)
- volba parametrů u jednotlivých kategorií
- parametry produktu u každého produktu zvlášt (některé parametry se propisují do feedu pro heureku )
- responzivní eshop
-reklamační formulář na stránkách
- videa z youtube na stránkách
-velkoobchodní ceny po přihlášení zákazníka (nastavení různých cenových kategorií (4 kategorie) pro různé zákazníky - velkoobchod)
- registrace obchodníků
- možnost zadat slevový kód v objednávce
- platby GoPay funkční i na mobilu
-U autoledniček zobrazení energetické třídy u produktu a infomační list produktu jako odkaz na samostatnou stránku
- při vytvoření akční ceny, automatické přidání do kategorie "akce na kufry"
-statistiky o počtu objednávek v administraci - denní, týdenní, měsíční atd. roztříděné statistiky na maloobchod a velkoobchod
- přehled objednávek kde bude číslo objednávky, jméno, doprava, částka. Vše za jednotlivé měsíce a možnost exportu do excelu a nebo tisku.
- hromadné exporty (csv) objednávek do podání online pošty, dpd
- hormadné přesouvání objednávek v jednotlivých kategoriích při zpracování
- hromadné zaslání emailu o odeslání zboží a připojení automaticky faktury a návodu ke zboží
-zvlášt automaticky zobrazovat ve složce objednávky s DIČ a cenou nad 10000 Kč
- propojení s bankou Fio přes Api - spárování plateb
- zaplacené objednávky - automaticky do složky
-automatické roztřídění objednávek po kliknutí na tlačítko, složky ve zpracování alza, mall, česká pošta, osobní odběr atd.
-statistika nejprodávanějších produktů za týden, měsíc rok a podle katergorií.
- vytváření slevových kódů (poukazů) pro zákazníky a možnost je použít v obchodě s různými omezeními např. nejde použít pro zboží v akci
-vytvoření feedu zvlášt pro mall, alzu, heureku, google, zbozi.
-databáze zákazníků kteří si přejí odesílat newslettery
- kategorie zboží pro heureku a zbozi.cz nastavení u jednotlivých produktů v administraci a také v kategoriích
- EET propojení
- vyhledávač na stránkách i se zorazením obrázků v náhledu
- banner na úvodní stránce, který se bude točit s jinými banery. Bannery si budeme nahrávat sami.
- možnost duplikovat objednávku a upravit
- možnost vytvořit reklamační zápis z objednávky
- u české pošty (možnost zákazníka v objednávce) si zvolit preferovaný čas doručení

Méně důležité věci:

- tvorba newsletterů
- blog přímo v eshopu
- porovnávač produktů
- nákupní proces max. ve 3 krocích
- seřazování produktů v kategoriích podle top (nejžádanější) nejnovější, nejlevnější, nejdražší
- v každé kategorii přehled nejprodávanějších produktů 1-10
-Import z české pošty o číslech zásilek z podání online
- související produkty které se zborazují u jednotlivýh položek, přidávání hromadně
- přepnutí na eura a zobrazení cen v EUR

Rozpočet je 100 - 200 tis. při velmi dobrém řešení může být 300 tisíc



Předem děkuji za nabídky
Jiří Hudec
hudec-jiri@email.cz