- Nově jsme vstuupili na rumunský trh a proto od Tebe budeme potřebovat pomoci s péčí o zákazníky (pouze emailová a chatová komunikace) a s překlady. Dále budeš mít na starosti komunikaci s obchodním partnerem, influencery a celkové dohlížení nad dodržováním všech procesů na daném trhu, včetně ad hoc úkolů a administrace.
- Celkem je nás okolo 50 mladých lidí, přičemž část týmu pracuje externě. V naší centrále v Praze, kde budeš pracovat i Ty, se běžně nachází okolo 20 kolegů. Ty sám/a budeš v týmu, který je vedený zkušeným managerem, který Ti bude vždy k dispozici, včetně kompletního zaškolení.
- Jedná se o rumunský trh a neobejdeš se tedy bez perfektní znalosti rumunštiny. Pro komunikaci s kolegy je vhodné, aby jsi měl/a alespoň základní znalost českého nebo slovenského jazyka. Ochotu učit se a být proaktivní bereme jako samozřejmost.
- Nabízíme spolupráci na DPP, případně IČO. Rádi bychom ale kolegu/gyni, který/á bude pracovat alespoň 80 hodin měsíčně. Paralelní studium na vysoké škole pro nás není problém.
- Kromě flexibilní pracovní doby a možnosti občasné práce z domova nabízíme práci v moderních kancelářích v centru Prahy - 5 minut od zastávky Florenc. Nabízíme mladý pracovní tým a uvolněnou firemní kulturu, kde jsou pravidelné (dobrovolné) teambuildingy a společné akce samozřejmostí. Nabízíme firemní notebook, multisport kartu, sick days a volnější režim v období Vánoc. Dále nabízíme vynikající kávu zdarma, občerstvení na pracovišti, jako je lednička plná potravin a každý den čerstvé ovoce a jiné dobroty. U nás najdeš též přístup ke vzdělávacím kurzům od společnosti APEK nebo k firemní knihovně.