Zadejte hledaný výraz...

SpedicePRO.cz – jedinečný projekt pro dopravce a speditéry zajišťující přehled nad časem, dokumenty a kontakty + mobilní aplikace ObchodPlay

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 14. 8. 2021
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
🚀 Prodáme portál nabízející online služby speditérům a dopravcům pro správu a plánování dopravy. 🚀
Systém byl původně vytvořen na míru pro klienta/společnost působícího v oblasti dopravy/spedice.
Klient však v době covidové “krize” (tento obor byl krizí naopak posílen a to značně) se spojil s větší korporací (DPD), která jeho vozový park a lidi využívá pod svým systémem a tento systém, který si od nás nechal dělat na míru, nám nezaplatil a přestal komunikovat. Záloha nám pokryla jen několik měsíců práce našeho týmu.
Během trvajících covidových opatření se náš tým IT specialistů snížil na 3 členy a v průběhu posledního roku a navzdory negativním následkům pro naši firmu, jsme investovali další čas a naše finance pro to, aby původní projekt a systém pro jednoho klienta byl přepracován tak, aby jej bylo možné využívat globálně pro více společností najednou (napříč tímto lukrativním oborem dopravy/spedice). 
Informace z oblasti dopravy/spedice
V ČR je registrováno přes 35.000 dopravních firem a živnostníků a na Slovensku přibližně také. Správa drtivé většiny těchto podnikajících subjektů je analogová a štosy papírů (objednávek, faktur, dodacích listů) okrádají tyto firmy o čas a peníze, neboť náklady na režii jsou velmi vysoké a mnohdy se čeká na proplacení faktur proti dodacím listům, které řidič musí účetní předat. Byl jsem svědkem i dodacích listů napsaných ručně na kusu kartonové krabice. Tato “partyzánština” tyto firmy stojí opravdu spoustu času a peněz. 
Oblast dopravy/spedice resp. doručování zásilek drobných i velkých objemů je v dnešní době velmi lukrativní business, který v době pandemie zažil (jako jeden z mála oborů) exponenciální růst a zisky. Vzhledem k tomu, že vše hmotné kolem nás bylo někým někdy odněkud dovezeno, tak lze říci, že podnikání v dopravě je stabilní a lukrativní i z pohledu do budoucna. Navíc se koncoví zákazníci stále více přesunují na internet a na to musely reagovat "zaryté" kamenné prodejny založením vlastního e-shopu a zajištění dopravce.
Malá predikce: 
Pravděpodobně se nevyhneme dalším vlnám covid-19 (rozvolnění kvůli dovoleným, blížící se volby, následné Vánoce, atp.) a následky ve formě omezujících opatření v průběhu tohoto a dalšího roku a to samozřejmě přinese vyšší poptávku po internetových službách a ruku v ruce navýšení poptávky po službách dopravy/spedice, neboť nastane otázka, jak jednotlivé produkty dostat až k zákazníkovi, když velké společnosti jsou přehlceny. 
To vše dokládá bližší pohled na velké společnosti např. DPD, Zásilkovna, PPL, GEIS a podobné společnosti, které v době "covid krize" doslova byly a budou opět přehlceny. Počet menších dopravních společností se však zvyšuje a další spediční/dopravní firmy budou nadále vznikat, neboť poptávka je a bude nadále vysoká, neboť koncový zákazníci se díky pandemii "naučili" více používat nákup přes internet.
O Projektu SPEDICEPRO
Projekt na URL adrese www.spedicepro.cz poskytuje uživatelům z oboru spedice a plánování dopravy: 
  • Time Management System (TMS) 
  • Document Management System (DMS)
  • Komunikační a sledovací (GPS) službu řidičů pomocí mobilní aplikace (zveřejněna na ObchodPlay - nyní je stažena z důvodu neaktivity) - dostupná přes web
  • Správa databáze kontaktů a zákazníků
    Co systém přináší?
    • Systém umožňuje uživateli plánovat, komunikovat a sledovat skrze mobilní aplikaci řidiče nákladního vozu.
    • Systém umožňuje uživateli evidovat a přehledně spravovat objednávky, zakázky, dodací listy, faktury a vystavovat dokumenty. 
    • Po zaplacení měsíční platby je uživateli povolen přístup do vlastní administrace odkud vše obsluhuje.
    • Součástí je vlastní mobilní aplikace pro řidiče sloužící k monitorování polohy řidičů a převodu dokumentů od řidiče do centrály (např. sken dodacích listů).
    • Systém je kompletně připraven od evidence objednávek až po zaslání faktury za dopravené zboží.
    • Systém byl vytvořen za spolupráce a konzultace s dopravní společností, tzn. nejedná se o nějaký mimo-oborový výplod fantasie programátora, který se s realitou nikdy nepotká. Jedná se o ucelený systém, který může využívat nejen každá dopravní/přepravní společnost, ale i menší podnikatelé/jedinci, kteří v oboru spedice nyní fungují tak trochu “partyzánsky/na koleni”.
    • Systém SpedicePRO  nabízí cenově dostupnou službu, která za málo peněz přinese hodně muziky resp. “řád do chaosu” - a na to slyší každý podnikatel.
    Velké zahraniční společnosti jsou až děsivě zastaralé, ale i za podobné služby si účtují desítky tisíc korun měsíčně viz například https://raal.cz/cs/7/Objednavka/
    Co vše nabízíme v rámci prodeje projektu?
    • Kompletní systém prezentovaný na url adrese: www.spedicepro.cz (Pozn. Ceny jsou orientační)
    • Android mobilní aplikace a opětovné zveřejnění na ObchodPlay (nyní staženo pro neaktivitu)
    • Součástí prodeje jsou domény .cz, .sk, .com, .eu a .pl (platné do 4.11.2021) - připravené pro expanzi do zahraničí
    Náklady na provoz služby jsou minimální Domény + VPS
    V kódu webu je připravena ThePay platební brána (aktuálně testovací prostředí), která je připravena pro nového majitele, který využije potenciálu projektu a začne vydělávat a budovat stálý příjem, neboť společnosti, které již jednou přejdou z analogové podoby na digitální evidenci objednávek, faktur, kontaktů, dodacích listů, tak se již nikdy nevrátí zpět k papírové podobě, tudíž službu budou prodlužovat sami opakovaně.
    Projekt je připraven expandovat a předám s prodejem i další možnosti a plány, jak projekt dále rozvíjet a postupně zvyšovat jeho hodnotu. V tomto oboru jsou velké peníze v řádech miliard Kč a jen několik procent středních a menších společností v oboru spedice/dopravy používá vlastní online systém v oblastech TMS a DMS.
    Systém je naprogramován v čistém PHP a mobilní aplikace = Android. 
    S projektem předám kontakty na hlavního programátora a systémového administrátora, kteří mohou pomoci v budoucím vývoji a rozvoji dalších funkcí.
    Projekt prodáváme, protože jsme z IT oboru a naší prací je projekty vytvářet a nikoliv provozovat. 
    Chybí nám k tomu zkušenosti v oblasti obchodu, marketingu atp. 
    Nový majitel může službu rozvíjet, jak technologicky, tak především obchodně. 
    Náklady na vytvoření a vyladění projektu do této fáze (čas, software, hardware) nemá smysl ani popisovat, neboť prodejem projektu pouze snížíme náklady, které nás 2-3 letý vývoj projektu a mobilní aplikace stál.
    Dotazy/relevantní nabídky piště prosím do soukromé zprávy avšak detailní KNOW-HOW a další informace budou předány až novému majiteli po zaplacení dohodnuté ceny. 
    ! AUKCE může být uzavřena kdykoliv na základě uzavření dohody s kupujícím !
    Platbu očekáváme obratem po podepsání smlouvy či do 3 pracovních dnů od vystavení faktury (při vzdáleném předání). Kontaktujte nás prosím, jen pokud máte vážný zájem.
  • 58 zobrazení
    Prodejce
    placeholder profil
    ikona hodnoceni
    1 hodnocení
    členem od 14. 7. 2021
    Neověřen
    ikona hodnoceni
    A
    B
    C
    D
    E