02.08.2021 16:43
1
Jaké máte zkušenosti s dopravcem WE|DO? Je to již po několikáté, co nejsou schopni doručit jediný balíček. Podpora a komunikace z jejich strany naprosto žádná. Na e-mail odpoví za týden. Že prý vše vyřeší. Samozřejmě se nikdo neozve a nikdo nic nedoručí. V online sledování už je takový chaos, že vůbec nevím co to znamená:

2.8.2021 13:32 Zásilka nedoručena - vrácena na depo / /
2.8.2021 11:09 Zásilka pozastavena - čeká na změnu dispozic
2.8.2021 11:09 Zásilka vyzvednuta z Výdejního místa kurýrem
2.8.2021 10:38 Výdejní místo - Expirace zásilky
2.8.2021 07:21 Zásilka připravena kurýrovi k doručení
30.7.2021 07:07 Zásilka připravena kurýrovi k doručení
29.7.2021 07:29 Zásilka připravena kurýrovi k doručení
28.7.2021 07:56 Výdejní místo - Expirace zásilky
24.7.2021 09:08 Zásilka připravena k výdeji na Výdejním místě
23.7.2021 11:27 Výdejní místo - Předano kurýrem na PUP
23.7.2021 10:53 Zásilka uvolněná do rozvozu - po zmeně dispozic
23.7.2021 10:53 Zásilka uvolněná do rozvozu - po zmeně dispozic
23.7.2021 07:15 Zásilka převzata kurýrem k doručení
23.7.2021 06:06 Zásilka přijata na depo z převozu mezi depy
22.7.2021 08:47 Doručení odloženo na nový termín dodání
22.7.2021 08:47 Doručení pozastaveno - Zásilka nepřevzata rozvozu
22.7.2021 06:01 Zásilka přijata na depo z převozu mezi depy
21.7.2021 15:38 Zásilka nedoručena - vrácena na depo
21.7.2021 11:07 Doručení odloženo na nový termín dodání
21.7.2021 11:07 Doručení pozastaveno - Zásilka nepřevzata rozvozu
21.7.2021 06:12 Zásilka přijata na depo z převozu mezi depy
20.7.2021 16:02 Zásilka nedoručena - vrácena na depo
20.7.2021 06:15 Zásilka přijata na depo z převozu mezi depy
20.7.2021 02:31 Zásilka přijata na depo z převozu mezi depy
19.7.2021 18:40 Zásilka přijata na depo
19.7.2021 17:43 Zásilka převzata kurýrem
19.7.2021 06:24 Přeprava objednána, data k zásilce přijata

Nejlepší je stav "Zásilka nedoručena". Nikdo nevolal, nepřišel mail o doručování, žádná SMS ani nikdo nepřijel, ale zásilka nedoručena...

Zásilka uložena na výdejní místo. OK přišel mail o uložení zásilky. Volám na infolinku, jak může být zásilka na výdejním místě, když mám zaplaceno doručení na adresu. Ještě k tomu je to uloženo na výdejně, kterou si nikdo nevybral. Bylo slíbeno, že prý to urgentně doručí, to bylo 24.7. Dnes je 2.8. a zase nedoručeno i když to zase prokazatelně nikdo nedoručoval...

Doručují k Vám normálně? Oproti nim je i Česká pošta nadstandardní dopravce.
02.08.2021 21:44
2
Jak neumí doručit balík? Hodí prez proti na zahradu a je doručeno....
02.08.2021 21:47
3
ono je to asi o tom co si představuješ pod normálně? Mě se na Wedo líbí, že když tam volám, tak to hned někdo zvedne, ale to je asi všechno. Vozí nám balíky hlavně z Holandska, místo 3 dnů to trvá 14 a nikdy nikdo neví, kde ty balíky jsou a najednou se objeví řidič. Některé mám u sebe 3 měsíce a na sledování leží pořád na poště v Holandsku. Ale po posledním zážitku s PPL, kdy nám rozbili balík a hned se zápisem o škodě a okamžitým zamítnutím reklamace a bez dodání fotek, poslali i výpověď smlouvy, že prý špatně balíme, se už nedivím ničemu.
02.08.2021 22:15
4
Původně odeslal josef.jebavy
Jak neumí doručit balík? Hodí prez proti na zahradu a je doručeno....
I za to bych byl vděčný

---------- Příspěvek doplněn 02.08.2021 v 22:18 ----------

Původně odeslal láďa1979
ono je to asi o tom co si představuješ pod normálně? Mě se na Wedo líbí, že když tam volám, tak to hned někdo zvedne, ale to je asi všechno. Vozí nám balíky hlavně z Holandska, místo 3 dnů to trvá 14 a nikdy nikdo neví, kde ty balíky jsou a najednou se objeví řidič. Některé mám u sebe 3 měsíce a na sledování leží pořád na poště v Holandsku. Ale po posledním zážitku s PPL, kdy nám rozbili balík a hned se zápisem o škodě a okamžitým zamítnutím reklamace a bez dodání fotek, poslali i výpověď smlouvy, že prý špatně balíme, se už nedivím ničemu.
No, ale to je tuzemský balíček s dodáním do druhého dne... Za normální bych si pokud možno dovolil považovat dodání do druhého dne. Vzhledem ke konkurenci by mi stačilo i do 3 dnů.
02.08.2021 22:40
5
tak píší, že standardně druhý pracovní den... To bude asi něco jako průměrný plat, zkus tam zavolat. A neměl by jsi to reklamovat dle jejich
2.5. Příkazce je povinen oznámit Zasílateli skutečnost, že Zásilka nebyla Příjemci doručena, písemně,
nejpozději do 7 dnů ode dne, kdy měla být Zásilka v souladu se Smlouvou doručena Příjemci.
03.08.2021 01:08
6
Mají to reklamováno 3x i s elektronickým podpisem v mailu. Volám tam každé pondělí... Nyní jsem zvolil taktiku trollit na facebooku. Mají to ode mě pod každým příspěvkem, jak jsou skvělí. Evidentně jsem stejnou taktiku nezvolil jen já. Jejich poslední příspěvek je v komentářích jedna velká reklamace. Tak doufám, že se jim ta reklama na FB vyplatí.
03.08.2021 08:54
7
Tak pokud tam dělají ti samí lidé co v InTime, tak je to jenom z bláta do louže... Kvalita služeb dopravců v poslední době dost upadla, nicméně InTime (teď We|Do) tomu vede.
03.08.2021 10:21
8
Původně odeslal Spouter
Mají to reklamováno 3x i s elektronickým podpisem v mailu. Volám tam každé pondělí... Nyní jsem zvolil taktiku trollit na facebooku. Mají to ode mě pod každým příspěvkem, jak jsou skvělí. Evidentně jsem stejnou taktiku nezvolil jen já. Jejich poslední příspěvek je v komentářích jedna velká reklamace. Tak doufám, že se jim ta reklama na FB vyplatí.
Tak pokud jsi již reklamoval, myslím,že tě odpálí s tím , že na reklamaci mají 30 dnů, takže prudění bude asi zbytečné.
03.08.2021 12:00
9
jen k té reklamaci, ty jako adresát nejsi smluvní partner a nemůžeš provést reklamaci podle jejich VOP, pro tebe je smluvní partner zasílatel (nejspíš tedy eshop). Wedo ne svých VOP a smlouvách o přepravě (co jsem viděl) nemají možnost reklamovat nedoručení, což je také vtipné.

Wedo začala používat i Alza pro firemní zásilky, což je mimochodem peklo, chodí od nich rozbité monitory, odmítají bez razítka předat objednávku, kurýři si klidně dojdou na recepty s tím, aby si holky došly sami pro balík do auta. Takže za těch pár měsíců ze dvou měst s nimi mám spíše špatné zkušenosti.

Věnovat času tomu, že je budeš trolit je divné, to raději se jim vyhnu obloukem a použiji jiného přepravce nebo eshop, ale proč bych tomu měl věnoval čas a ještě jim škodit?
03.08.2021 13:03
10
Ono to v poslední době stojí se všema dopravcema za hovno. Já už navýšil ceny tak, aby když se něco stane s balíkem, aby se to pokrylo z těch ostatních, dodaných, protože reklamací člověk stejně nic nevyřeší, akorát měsíc nervuje, než to nakonec vzdá.
03.08.2021 14:36
11
Původně odeslal TomášX
Věnovat času tomu, že je budeš trolit je divné, to raději se jim vyhnu obloukem a použiji jiného přepravce nebo eshop, ale proč bych tomu měl věnoval čas a ještě jim škodit?
Nevím co je na tom divného. Když si dají na FB jsem špičky v oboru v rychlosti a kvalitě... Tak jim tam jednoduše postnu číslo zásilky a reálnou rychlost - 14. dní a stále doručujem...

Jinak šance se jim vyhnout někdy zkrátka není. Když máš v e-shopu název dopravce "Doručení do druhého dne" nebo "Doručení na adresu" apod., tak to asi moc dobře nelze.
03.08.2021 16:11
12
Původně odeslal TomášX
jen k té reklamaci, ty jako adresát nejsi smluvní partner a nemůžeš provést reklamaci podle jejich VOP, pro tebe je smluvní partner zasílatel (nejspíš tedy eshop). Wedo ne svých VOP a smlouvách o přepravě (co jsem viděl) nemají možnost reklamovat nedoručení, což je také vtipné.

Wedo začala používat i Alza pro firemní zásilky, což je mimochodem peklo, chodí od nich rozbité monitory, odmítají bez razítka předat objednávku, kurýři si klidně dojdou na recepty s tím, aby si holky došly sami pro balík do auta. Takže za těch pár měsíců ze dvou měst s nimi mám spíše špatné zkušenosti.

Věnovat času tomu, že je budeš trolit je divné, to raději se jim vyhnu obloukem a použiji jiného přepravce nebo eshop, ale proč bych tomu měl věnoval čas a ještě jim škodit?
tak ono to trollení občas k něčemu je. Česká pošta dost rychle přestala používat slogan "dnes podáte, zítra dodáme" a konečně u balíků na poštu a do ruky není v popisu do 24 hodin, ale "zpravidla následující pracovní den", což nám ulehčilo pozici u nespokojeného zákazníka. Je fakt, že toto málokdo sledovat, ale jednou mi poslal obchoďák výpis a do 24 hodin nedoručili ani 10% a to nebylo v sezoně.

On totiž průšvih je v tom, že když si nikdo nestěžuje, to se potom tyto molochy a hlavně státní správa tváří, že žádný problém není. Na poště vždy byl všechno problém, ale ted stačí kouzelné slovíčko ombudsman a najednou jde vše.
03.08.2021 21:20
13
z pohledu zákazníka, Wedo je přejmenovaný Intime. Kdo chápal tuto služu (Intime) pochopí i wedo. Pravideln volání na depo aby zásilku někdo doručil. Nevlat je tam dva týdny, volat, o den méně. Z pohledu kupujícího, nechci aby mi někdy Wedo doručovalo zásilku.
03.08.2021 21:41
14
Původně odeslal láďa1979
tak ono to trollení občas k něčemu je. Česká pošta dost rychle přestala používat slogan "dnes podáte, zítra dodáme" a konečně u balíků na poštu a do ruky není v popisu do 24 hodin, ale "zpravidla následující pracovní den", což nám ulehčilo pozici u nespokojeného zákazníka. Je fakt, že toto málokdo sledovat, ale jednou mi poslal obchoďák výpis a do 24 hodin nedoručili ani 10% a to nebylo v sezoně.

On totiž průšvih je v tom, že když si nikdo nestěžuje, to se potom tyto molochy a hlavně státní správa tváří, že žádný problém není. Na poště vždy byl všechno problém, ale ted stačí kouzelné slovíčko ombudsman a najednou jde vše.
poslat stížnost, tak aby byla započtena v reportingu je přece něco jiného než je trolit u každého FB příspěvku, ne? Česká pošta změnu jejich dnes podáte, zítra dodáme a podobných sloganů zrušila z interního auditu, kdy tenhle slib nebyl dodržován, počet stížností na to mohlo mít vliv, ale v České poště s nimi nepracuji nijak dobře (dodával jsem jim nějaké BI systémy, tak jsem nahlédl dovnitř).

Souhlasím s tím, že pokud nějaká služba není podle představ, napsat slušnou stížnost je skvělý postup, často prostě ty společnosti neví, že něco dělají špatně, kurýři si dělají co chtějí a dokud si někdo nestěžuje, nikdo o tom neví. To ale neplatí u Wedo, ty na tom mají založenou očividně svoji obchodní strategii...
03.08.2021 22:37
15
Původně odeslal altman.lukas
Tak pokud tam dělají ti samí lidé co v InTime, tak je to jenom z bláta do louže... Kvalita služeb dopravců v poslední době dost upadla, nicméně InTime (teď We|Do) tomu vede.
Zajímavé je, že jsou všichni pěkně v balíku a všichni do jednoho mají zisk rovný desetiny tržeb
04.08.2021 08:50
16
Původně odeslal beraniste
Zajímavé je, že jsou všichni pěkně v balíku a všichni do jednoho mají zisk rovný desetiny tržeb
a divíš se něčemu, reálné ceny jdou vidět jak ted všichni zavádějí doručování pro soukromé osoby, kdy to evidentně "dotuje" podnikatel. U PPL to už myslím trochu začínají přehánět u balíku pro tebe, malý podaný na parcel shopu 99, větší 119, dobírka 19 vše ceny s daní a do toho každou chvíli kupon na vyzkoušení za 65.

Byl jsme u známého, měsíční průměr balíků okolo 200, přiznám se že nechápu, jak se k těm cenám dostal, ale balík do firmy 76, na adresu 92, dobírka 20 a to vše bez daně a k tomu navíc skoro 10% palivový příplatek s mýtným a příplatkem za váhu a to mu řekli, že lepší ceny neumí dát asi přeloženo, když se ti nelíbí....