Tento obchod už skončil.
Na aktuální inzeráty se podívejte do sekce: Velkoobchodní nabídky

OJEDINĚLÁ nabídka pro vaši firmu/značku/produkt - spolufinancujte propagační kampaň hudebního festivalu (už od 5 tis -> několikanásobná marketingová hodnota pro vás -)

hourglass
Skončil
04.08.2021 v 18:55
Prodejce
A
Zdravím větší i menší firmy a přicházím s nabídkou, která se se běžně nenaskytne a věřím, že pro vás bude dostatečně atraktivní.

Zastřešuji marketingově rock-metalový festival FRYYFEST, přičem všichni víme, jak   složité toto covidové období pro festivaly bylo. Nejistota konání znesnadnila získání větších sponzorů a vzhledem ke zdlouhavým procesům a plánování strategie je na toto vyjednávání už pozdě. 




Někdy je však síla ve spojení menších částí stavebnice, které ve výsledku mohou postavit stejně velký celek, jako jedna velká jednotka. 
Festival v žádném případě nechce snížit úroveň, proto má line-up nabitý světovými jmény a stejně tak významnými českými/slovenskými kapelami. 

Máme postavený tým grafiků, social specialistů, a dalších online marketérů, kteří právě začínají pracovat na nové vizuální identitě festivalu, aktivní práci s influencery (interpreti), scénářích pro vitální kampaně, kvalitním obsahu a tak dále.

Zároveň nás čeká TV očko, TV rebel a rozhovor v pořadu rock music, který odběhne na 6ti rádiích v rotaci po dobu jednoho týdne, v několika časech. 

Očekáváme tedy zvýšený traffic na webu i sociálních sítích, kde již může být vaše logo/reklama a můžete tedy z těchto kampaní benefitovat pro svou značku.

Co dále: Rozpočet na kampaně od sponzorů bude alokován na kampaně s kreaturou plakátu (kde bude vaše logo) a nebo kampaně s kreativním contentem se zapojením influencerů, v nichž budete označeni a na dopadové stránce opět budete jako sponzor zviditelněn.

Je třeba nezapomenout na sílu pozitivní emoce. Máte možnost svůj brand v mysli potenciálních zákazníků propojit s pozitivním zážitkem a získat větší sympatie k vaší značce, které poté v rozhodovací fázi mezi vámi a konkurencí hrají důležitou roli. 

Nezapomeneme na poděkování ve FB stories a představení vašeho produktu. Samozřejmostí jsou odkazy na váš prodejní web například pod YT videem - sestřih po konání akce, na který budeme směřovat uživatele ze všech online platforem, včetně fanoušků interpretů, fanoušků stránek a skupin sociálních sítí se zaměřením na hudební žánr a také ve skupinách pro kapely a hudebníky, tedy influencery. 

Pro sponzory letošního roku vyhradíme zvýhodněné podmínky sponzoringu i nadcházející roky (jako poděkování za letošní podporu).



Nyní konkrétněji:

Klasicky je toto vše nabízeno za protihodnotu 100 000 Kč, na které startuje minimální částka sponzorů. Od té se odvíjí nabídka. S vyššími částkami - až do řádů milionů, je nabízeno další zviditelnění na festivalu samotném, například také prostor na pódiu, prostor pro sebeprezentaci na festivalu, velké logo na neviditelnějších plochách areálu a podobně.



Jelikož to nechceme vzdát, otevíráme možnost většímu množství menších partnerů a přestože částku na 1 sponzora snižujeme, protihodnota zůstává z naší strany zachována.

Nabízíme tedy pro partnery, kteří spolufinancují online kampaň částkou:

1. 10 000 - 30 000 Kč nabídku zviditelnění klasicky určenou partnerům 100 000 - 300 000,- Kč

2. 50 000 - 100 000 Kč nabídku zviditelnění klasicky určenou partnerům 500 000 - 1 000 000,- Kč

3. 100 000 - 1 mil nabídku zviditelnění pro generálního partnera (1 - 5 mil)

V případě zájmu o podrobnosti mě kontaktujte. Pokud máte jakoukoliv jinou nabídku, například v podobě barteru - média - PR články, tisk a další, doprovodný program na festivalu, neváhejte také napsat.

Součástí naší letošní nabídky je také odměna za zprostředkování sponzora ve výši 10 % z částky, proto pokud jste sponzorem, odečteme částku přímo vám. Pokud jste zprostředkovatel sponzora, odměníme vás ihned z připsané transakce.

Přiložené miniatury