logo
23.06.2021 13:51
1
Mám dost problémy s načítáním feedů. Od dodavatele se načítají v pořádku, ale do Heuréky se zpožděním a tudíž zboží pak není na skladě. Máte podobnou zkušenost? A jak to řešíte? A nevíte o dobrém dodavateli pro eshop mobilních telefonů? Děkuji.
23.06.2021 14:08
2
to je přece naprosto normální, že tam je nějaké zpoždění. Hlavně se u dodavatele přeptej jak ten feed ve skutečnosti dělá, někdo tvrdí, že je online a přitom je to co dvě hodiny. Podívej se do Heuréky jak často to stahují. Obvykle se to řeší dostupnostním feedem, který Heuréka stahuje co 10 minut. Další řešení, je, že pokud na eshopu udáváš pravdivou dostupnost " skladem u dodavatele", tak bys tam měl mít i informaci, kdy jsi to aktualizoval a pak se stačí jen zákazníkovi omluvit, že mezi aktualizacemi se to prodalo, což je pochopitelné.
23.06.2021 14:29
3
Díky. Teď to zjistím.