logo
21.06.2021 18:58
1
Ahoj je tu nějaké dobrá duše co by mi poradila jak dělat spory já co tam tak mi pokaždé zamítnou asi dělám něco špatně poradí někdo třeba přes teamviewer jak to dělat správně ??? Díky moc
21.06.2021 20:51
2
a konkrétně?
22.06.2021 07:29
3
Vyjadřovací schopnosti na velmi vysoké úrovni koukám....
22.06.2021 09:12
4
Původně odeslal radekxxx
Ahoj je tu nějaké dobrá duše co by mi poradila jak dělat spory já co tam tak mi pokaždé zamítnou asi dělám něco špatně poradí někdo třeba přes teamviewer jak to dělat správně ??? Díky moc
Mohl bys napsat jaké spory? Na jaké platformě? Seš zákazník? Obchod? Trochu to rozepiš.
22.06.2021 09:59
5
Aliexpress?
22.06.2021 11:48
6
Asi hodně piva na sluníčku :D
22.06.2021 12:09
7
Původně odeslal Tomáš Maňhal
Mohl bys napsat jaké spory? Na jaké platformě? Seš zákazník? Obchod? Trochu to rozepiš.
jsem klasicky zákazník a psal jsem že se jedná o aliexpres potřebuju jak je dát správně nebo jak reagovat když i když čas sporu degraduje pořád se nic neděje a hodně se mi děje ze dam spor a proste ali ho smaže a proste zmizí po par dnech a jedná se o věci v tisícových hodnotách
22.06.2021 12:20
8
Původně odeslal radekxxx
psal jsem že se jedná o aliexpres
Ne, to jsi nepsal, proto ti nikdo nerozuměl.
22.06.2021 12:31
9
Původně odeslal Tomáš Maňhal
Ne, to jsi nepsal, proto ti nikdo nerozuměl.
Obdivujem tvoju trpezlivosť.
22.06.2021 12:31
10
Původně odeslal Tomáš Maňhal
Ne, to jsi nepsal, proto ti nikdo nerozuměl.
aha to sory :)
22.06.2021 13:08
11
Jestli to řešíš stejně chaoticky jako píšeš zde tak se ani nedivím.

1. Musíš rozumět anglicky na co klikáš a při zadávání sporu vše vybrat správně z těch možností, co je tvůj konkrétní případ.
2. Odeslat fotky, napsat svými slovy přesný důvod otevření sporu a co se zbožím bylo špatně
3. Do fotek dávám i konverzaci s prodejcem se kterým vždy řeším svoji nespokojenost a vzájemné se domluvíme na otevření sporu a tuto domluvu screenuji a odesílám, když prodejce nekomunikuje dokládám foto konverzace jak to má prodejce na háku

Ale na aliexpressu je to všechno o komunikaci. Když zboží nedorazí ve stanovenou lhůtu, vždy jsem se spojil s prodejcem, buď poslal nový kus nebo vrátil peníze. + V 90% ještě dorazil ten balíček

Dokážu říct, že co jsem udělal několik stovek objednávek tak až na pár jedinců se dalo vždy s prodejci rozumně domluvit.
22.06.2021 16:15
12
Asi záleží, jak jim to popíšeš ...z tvého dotazu jsem pobral tak půlku, zbytek z komentářů. Když Číňan nerozumí tvé aj, nemá co řešit ...taky bych smazal. Já jsem tam řešil spor jenom jednou a v pohodě vyšli vstříc. Od jiných lidí vím, že řeší ve prospěch zákazníka snad všechno.
23.06.2021 07:00
13
Pokud se neumis vyjadrovat ve svem rodnem jazyce, tak se nicemu nedivim......
23.06.2021 09:53
14
Původně odeslal altman.lukas
Od jiných lidí vím, že řeší ve prospěch zákazníka snad všechno.
Tak to bych chtěl vidět. Já mám teda úplně opačnou zkušenost. Jo, dokud jsem byl A1 - A2, tak všechno řešili, ale co jsem A4, tak chtěj všechno posílat zpátky do Číny, takže nemá vůbec smysl s nima něco řešit. Maximálně nedodanou zásilku, tu ještě řeší. Dokonce neřeší ani když si výrazně připlatím za lepší dopravu a ten šmejd to stejně pošle tím nejlevnějším, na což mají jasné důkazy. Celkově mně přijde, že šmejdy (prodejce) nijak neřeší a ještě je kryjou.
23.06.2021 18:38
15
Původně odeslal boogey
Tak to bych chtěl vidět. Já mám teda úplně opačnou zkušenost. Jo, dokud jsem byl A1 - A2, tak všechno řešili, ale co jsem A4, tak chtěj všechno posílat zpátky do Číny, takže nemá vůbec smysl s nima něco řešit. Maximálně nedodanou zásilku, tu ještě řeší. Dokonce neřeší ani když si výrazně připlatím za lepší dopravu a ten šmejd to stejně pošle tím nejlevnějším, na což mají jasné důkazy. Celkově mně přijde, že šmejdy (prodejce) nijak neřeší a ještě je kryjou.
většinu sporů jsem vyhrál až snad na 1, a to se zřejmě zásilka ztratila ...
24.06.2021 09:09
16
Tak co poradí měkdo online byl by někdo to se mnou ochotny projit jak to dělat ???
24.06.2021 10:36
17
Poradím a nemyslím to špatně. Oslovte příbuzné a řekněte jim o co jde. Oni to za vás napíšou a vy to jen předáte dál. Takhle je to jen plýtvání časem na všech stranách. Vím o pár lidech, kteří jsou na tom jako vy ohledně vyjadřování (hlavně písemně). To není nic špatného, ti lidé vynikají jinde.