logo
17.06.2021 14:16
1
Zdravím všechny,

prosím o kritiku současného řešení e-shopu https://www.prokonzole.cz/. Do budoucna je v plánu redesign s tím, že e-shop zůstane na Shoptetu, ale šablonu nám ohne programátor dle možností. Každý point, kterému se do budoucna vyhnout je vítán.

Děkuji!
17.06.2021 15:29
2
tak ono ke kritizování Shoptetu pokud někdo nezvolí nějaké šílené barvy většinou není co. A ted sice nevím jestli jdu mimo téma, ale chtělo by se to spíše zabývat dodacími podmínkami. Proboha co to je platba za zaslání v krabici a pojištění, že zákazníkovi zašlete opětovně objednané zboží? A cena dobírky? Ale samozřejmě chápu, že za dobré služby je ochoten zákazník zaplatit.
17.06.2021 19:22
3
cena dobírky je úplně mimo
často se rozhoduji i podle ceny dopravy. tady bych určitě nenakoupil
18.06.2021 13:17
4
Sorry jako, ale toto je dizajn z roku 1995. Nerozumiem, prečo si taký zvolil. Neber to v zlom, ale na mňa osobne to tak pôsobí.

Čo sa týka dobierky, absolútne s tebou súhlasím, cena je primeraná tejto službe a teda nerozumiem, kto ešte vôbec objednáva niečo na dobierku, veď Zásielkovňa má službu, že si ten balík môžeš otvoriť, či je všetko ok vnútri.
Dávam teda otázku aj ostatným, aky zmysel má pre zákazníka dobierka a prečo ju využíva?
18.06.2021 13:49
5
Tak to je asi problém chápaní jiných kolem sebe. Záleží samozřejmě na sortimentu a věkové skupině. Naše eshopy mohu označit jako pro lidi od 6 do 99 let a dobírka za poslední 2 roky zase vyskočila poměrně dost nahoru a pohybuje se kolem 45-48%. Přikládám to covidu a že na eshopy přešli lidé, kteří na nich dosud nenakupovali. Před pár lety kdy podíl dobírky klesal, kleslo to asi na 35%.

Kdo ji používá nejvíc: lidi v exekuci pracující na černo, co nemají účet, lidi co šetří za účet, co nemají kartu, co se bojí používat kartu, děcka co nemají kartu ani účet, ti co nechtějí aby jejich druhá polovička viděla pohyb na účtu, ti co se bojí, že jim přijde cihla, ti co mají kartu jen jako rezervu. A to i přesto, že při platbě předem máme hodně nízký limit pro dopravu zdarma, tak radši vysolí 130 Kč za dopravu s dobírkou.

Ted zrovna platila mladá paní hotově proto, že slyšela, že čím více se používá karta v obchodě tím je větší pravděpodobnost, že ji někdo nabourá účet a tak raději platí pořád hotově a ani nevybírá z bankomatu:)

Já zase nechápu lidi, co nakupují na podvodných eshopech jenom platbou předem a pak se diví, že ten Iphone za polovinu nepřijde.
18.06.2021 13:54
6
To záleží fakt od sortimentu, ale konkrétne pri jeho eshope rozumiem, prečo má vyššiu cenu za dobierku.
18.06.2021 14:03
7
Ano taky mi ta cena přijde jako odrazovací, ale ony i ty ostatní ceny nejsou na ten sortiment nic moc, takže to spíše vypadá v globále jako kompenzace nízkých marží.
18.06.2021 14:10
8
Zákazník má možnosť ísť cez Zásielkovňu a tovar si vopred pozrieť, kým ho preberie. Čiže klasická dobierka je pravek.
18.06.2021 14:19
9
to je pouze jeden z důvodů a ne všichni používají zásilkovnu, která není pro všechno vhodná.
18.06.2021 15:02
10
Původně odeslal láďa1979
Tak to je asi problém chápaní jiných kolem sebe. Záleží samozřejmě na sortimentu a věkové skupině. Naše eshopy mohu označit jako pro lidi od 6 do 99 let a dobírka za poslední 2 roky zase vyskočila poměrně dost nahoru a pohybuje se kolem 45-48%. Přikládám to covidu a že na eshopy přešli lidé, kteří na nich dosud nenakupovali. Před pár lety kdy podíl dobírky klesal, kleslo to asi na 35%.

Kdo ji používá nejvíc: lidi v exekuci pracující na černo, co nemají účet, lidi co šetří za účet, co nemají kartu, co se bojí používat kartu, děcka co nemají kartu ani účet, ti co nechtějí aby jejich druhá polovička viděla pohyb na účtu, ti co se bojí, že jim přijde cihla, ti co mají kartu jen jako rezervu. A to i přesto, že při platbě předem máme hodně nízký limit pro dopravu zdarma, tak radši vysolí 130 Kč za dopravu s dobírkou.

Ted zrovna platila mladá paní hotově proto, že slyšela, že čím více se používá karta v obchodě tím je větší pravděpodobnost, že ji někdo nabourá účet a tak raději platí pořád hotově a ani nevybírá z bankomatu:)

Já zase nechápu lidi, co nakupují na podvodných eshopech jenom platbou předem a pak se diví, že ten Iphone za polovinu nepřijde.
To je blbost. Ja platim dobírku tam, kde se bojim platit předem ..
18.06.2021 19:46
11
Design mi přijde sterilní úplně mimo cílovku. Na hry by to chtělo něco hravého.
19.06.2021 10:26
12
Tak tady jsou většinou zaměřený na design, kterému absolutně nerozumím. Nicméně ten design se mi celkem líbí - věc názoru. Zaměřil jsem se na popisky.

Je možná odpověď na otázku, jestli popisky dělal profík? Nebo je vše udělané svépomoci? Ten trpný rod je vyloženě všude a to je velká chyba. Popisky k samotnému produktu jsou zbytečně dlouhé. Základem všeho je škrtat, škrtat a zase škrtat. Text musíte bezpodmínečně provzdušnit. Krátké odstavce 2 - 3 řádky a podnadpis zvýrazněte tučně. Snažte se tam prosím dávat odrážky a v nich vypíchněte hlavní přednosti, benefity atd. Na konci textu vyzvěte čtenáře (nenásilně) k akci. Potom text bude k něčemu vypadat. Děkuji za odpověď :)
22.06.2021 15:18
13
tak ono tady asi nešlo ani tak o kritiku jako spíše o zpětný odkaz:)
23.06.2021 07:58
14
Původně odeslal ondra007
Tak tady jsou většinou zaměřený na design, kterému absolutně nerozumím. Nicméně ten design se mi celkem líbí - věc názoru. Zaměřil jsem se na popisky.

Je možná odpověď na otázku, jestli popisky dělal profík? Nebo je vše udělané svépomoci? Ten trpný rod je vyloženě všude a to je velká chyba. Popisky k samotnému produktu jsou zbytečně dlouhé. Základem všeho je škrtat, škrtat a zase škrtat. Text musíte bezpodmínečně provzdušnit. Krátké odstavce 2 - 3 řádky a podnadpis zvýrazněte tučně. Snažte se tam prosím dávat odrážky a v nich vypíchněte hlavní přednosti, benefity atd. Na konci textu vyzvěte čtenáře (nenásilně) k akci. Potom text bude k něčemu vypadat. Děkuji za odpověď :)
Díky za připomínku. Popisky u produktů si vkládá klient sám. Jde většinou o popisy přímo od dodavatele / výrobce. Na tvorbu unikátních popisů pro každou hru bohužel nejsou kapacity, i když víme, že bychom se tím od konkurence odlišili. Popisy kategorií píše copywriter, bohužel jsou umístěny vždy na konci pod výpisem produktů, což je kvůli zvolené šabloně.  Zatím jdeme postupně a máme otextováno jen část kategorií. 

---------- Příspěvek doplněn 23.06.2021 v 07:06 ----------

Děkuji za vaše názory ohledně vnímání ceny dopravy. Eshop má své důvody proč je nastavena cena zrovna takto a jedna z nich je i marže u produktů. Každopádně to jak vnímáte tuto skutečnost je pro nás velmi přínosné. 
24.06.2021 05:26
15
Da se nainstalovat rozsireni ktere presune popis do headeru.(nezkousel jsem, ale vim ze existuje)