logo

Něco pro inpiraci - Dan z Moravy – příběh eshopaře, kterého covid donutil to zkusit

16.06.2021 09:18
1
V březnu 2020 když se světl lekl covidu a nikdo nevěděl co bude, nastal boom pro nás, provozovatele eshopu. Byli jsme na správné straně krize, aniž bychom si to nějak zasloužili. Proto se snažím pomáhat kde se dá, abych to nějak vrátil. Neslo to sebou také to, že eshop najednou chtělo mnohonásobně víc lidí než bylo běžné. Příběhů s dobrým koncem máme za loňský rok víc, ale nejvíc jsem si všiml Dana, protože ten se projevoval opravdu hodně a zásobil podporu požadavky. Ale 99% jich mělo hlavu a patu, proto jsem za ně samozřejmě nakonec rád. S Danem jsem se poznal blíž a potom jsem ho požádal zda by svůj příběh sepsal. Tady je tedy Danův email který mi poslal, nijak jsem to neupravoval.

Radek Kilevník




Jmenuji se Daniel Knebl,

je mi lehce přes čtyřicet a bydlím ve vesničce za Brnem.

Na začátku roku 2020 jsem si myslel, že mám vše, co jsem chtěl, dobrou práci, dost peněz, super manželku, hodně dětí – takže velkou rodinu, dům s velkou zahradou, dvě auta, vše šlo po dobře připravených kolejích, které mě stály roky práce. V minulosti jsem zhruba 15 let vyráběl počítačové hry, určitě jste je hráli, patří mezi top na světě. Ovšem cítil jsem, že to není konec, že nejsem tam kde jsem chtěl být. Něco mě táhlo stále dál, být více nezávislý, a proto jsem se začal více věnovat podnikání. Jako investiční specialista jsem poznal život z úplně jiné perspektivy, především díky osobnostnímu rozvoji jsem zjistil, že jsou vyšší mety, které by měl muž zvládnout.

Už jako malý kluk jsem často přemýšlel nad obchodem, nákup zboží a jeho prodej se ziskem. Jednoduché pravidlo. Tato myšlenka mě neustále zněla v hlavě, a o tom založit eshop, jsem přemýšlel několikrát. Doporučoval jsem to kamarádům, kteří nevěděli, co dělat. Ale sám jsem na to neměl čas.

Pak přišel čas korony. Úplný zastavení, bez vidiny dalších obchodů, bez přísunu peněz. Špatně zvolený čas na nákup auta a jiné rozmary. Ale hlavně hromada volného času. Jako dar z nebes. Nejsem člověk který by jen tak seděl a nic nedělal, proto jsem začal přemýšlet jak ten čas využiju, asi po 14 dní jsem měl úplně jasno a pak se to rozpohybovalo. Můj první eshop byl na světě. To jsem ale netušil, co to všechno obnáší. Když jsem přemýšlel nad eshopem, nepřemýšlel jsem kolik je to práce, měl jsem vizi, sen a za tím jsme šel.

Eshop je totiž práce.

Mít eshop je práce od rána až do večera v podstatě každý den.

Neustále kontrolujete, jestli vše funguje, jak má, jestli se něco nepokazilo, jestli Vám zboží neprošlo a nejvíce snad, jestli jsou zákazníci spokojení. Úkonů je mnohem více, to to je jen pro představu.

Chtěl jsem prorazit v tězké eshopařské branži, kde eshopy vznikají každý den ale také zanikají.

Po dlouhé práci, stále nevidíte vytoužený výsledek. Nic, z čeho se pořádně radovat. Rozjed eshopu je pomalý, zvlášť pokud nemáte spoustu peněz na reklamu.

Když jsem ale přemýšlel nad eshopem, nic z toho jsem neznal.

Ptáte se, jak začala cesta mého prvního eshopu?

Hledal jsem eshopová řešení a pravda je, že je z čeho vybírat.

Spousta firem nabízí tato řešení a každého člověka zaujme něco jiného.

Mne zaujal od začátku jasný koncept plateb za eshopové služby od společnosti Exitshop. Nabízí plnou podporu, a nechá si zaplatit pouze pokud sami vyděláte, prodáš málo zboží, zaplať za služby málo. Prodáš více, zaplať více firmě, která ti pomohla a zprostředkovala tvůj úspěch. To mě přijde fér.

Jenže to jsem ještě nevěděl, že mě čeká solidní partner, na kterého se mohu spolehnout. Práce v eshopu není lehká a není pro každého, mít dobrého partnera je základ – tak jako v manželství tak stejně to platí i v byznysu.

Nezajímají mne korporáty, zajímají mne lidé. Ve firmě Exitshop jich je méně, zato jsou s Vámi v denním kontaktu. Pomáhají, upravují, provázejí, prostě jsou tu s vámi.

Jsem rád, že jsem nakonec i osobně poznal pana Kilevníka, který je majitel společnosti. Je to příjemný chlapík, u kterého cítíte klid a pohodu. To důležité pak je, že je tu pro nás v podstatě vždy. Řešíte problém a víte, že když mu napíšete na podporu, tak se problém brzy vyřeší.

V začátcích je každá práce nejtěžší, a bohužel je to čas, kdy člověk může vytvořit nejvíce chyb. Neustále se setkávám s chybami z minulosti – nastavení produktů, dopravy, váhy atd.., ale pracuji denně na jejich nápravě a díky propracovanému prostředí exitshopu je práce jednoduchá a rychle tyto přehmaty napravuji. Naštěstí jich není moc 😊.

Pracuji s krmivy pro zvířata, mám těžký úkol, a tím je hlad, hlad, který se nesmí dostavit, jinak ztratím zákazníka. Takže cítím velký díl zodpovědnosti. Mám své hodnoty, kterých se držím a na kterých stavím co nejlepší byznys, tak aby zákazníci byli spokojení a tím pádem i moje firma. Zákazníci se mi vracejí, děkuji za to.

Co říci na závěr?

O eshopu jsem přemýšlel pár let, jsem rád, že jsem své vize převedl ve skutečnost a díky propracovanému systému exitshopu se mi dobře pracuje a mám proto prostor pro růst značky Dobroty do misky.

Pana Kilevníka si nesmírně vážím, jsem rád že jsem jej poznal a mohu sním dál budovat byznys.

Zdá se to jako pohádka, od nuly „ke hvězdám“, ale je to práce a zase jenom práce.

Dobroty do misky patří mezi oblíbené eshopy v České republice, právě jsme dokončili Slovenskou verzi, připravujeme propojení externího skladu a těšíme se na další růst.
17.06.2021 17:22
2
Pěkný PR článek, hodil bych ho na iDnes...
17.06.2021 17:25
3
Tohle tu necháte, ale post na redirect.host od Gransyho smažete a to je 100x lepší, než tenhle bulvár :D Achjo..
17.06.2021 18:16
4
Původně odeslal Wladass
Tohle tu necháte, ale post na redirect.host od Gransyho smažete a to je 100x lepší, než tenhle bulvár :D Achjo..
Myslíš od toho Gransyho, co se v soukromé komunikaci chová jako buran? Tam už to lepší nebude, dokud se bude chovat jako ředitel zeměkoule :-)
17.06.2021 21:12
5
Do soukromých zpráv nevidím bohužel.
17.06.2021 22:08
6
Sakra a to jsem si říkal, že bych si tu pár PR článků napsal a on už Tom zrušil ten link. Jinak jako PR super, pokud bych byl amatér a z první věty bych nepoznal o co jde, tak si hned udělám eshop u Radka......
18.06.2021 08:55
7
Mě přišlo fajn tu nechat jeden motivační proslov s podmínkou, že se teda odstraní větší část PR včetně linku, na což Radek přistoupil bez potíží. Někteří si sem bez skrupulí vkládají projekty i vícekrát, často různě křížem krážem prolinkované, aby zvládly promovat další související projekty. A já proti tomu nic extra nemám. Když je to v rozumné míře. Ano koukám na Wladasse, na Víťu a další, kteří vlastní vícero zajímavých služeb a snaží se je tu prostě v různých sekcích zviditelnít, představit. Kdybych bral ten občas poměrně hloupý a zastaralý kodex doslova, tak ty služby zmizí. Objeví se jen v inzerátech, v nabídce (kde si jich nikdo nevšimne). Abych se vyjádřil ke Gransymu trochu víc ze široka, Gransy sem chodil dlouho, pak ze své strany požadoval smazání účtu, k tomu došlo (předpokládám, že ho to tu nebavilo s námi a s vedením) a stejně si pak založil nový a jedná s námi jako buran. V soukromkách je vulgární, prohlašuje jak to tu stojí za hovno, že se vše stejně řeší někde na Slacku, takže mě jen zaráží fakt, že tu s námi ztrácí čas (a s promováním jeho služeb). Já jsem pro, aby se na Webtrhu v diskuzích motivační věci sem tam objevily. I užitečné projekty, ale s nějakou mírou sebereflexe a bez "chamtivosti" v podobě závodu, kolik zpětných odkazů si odtud odnesu nebo jaké PR si udělám. Do toho textu jsem nechtěl zase tolik zasahovat (přestože jsem z něj ukrojil docela dost). Protože ta vazba na ES tam byla stěžejní, pokud je klient prostě tak proaktivní a je v blízkém vztahu s podporou. Je to ukazatel pro další, kteří by se nechali motivovat, že sedět v koutě a čekat až eshop vyroste sám, není cesta. Vždycky je to o tom, hledat cesty jak růst, a úzká spolupráce s platformou je jedna z nich. Pokud nesouhlasíte s tím, aby se tu semtam takové věci objevily, tak budem dál ctít kodex za každou cenu, budem se navzájem srát dál. Respektive já budu srát vás. Jak to z některých útočných zpráv vidím :-)
18.06.2021 09:08
8
Tohle je prostě prasárna a nemá to tady co dělat. Jedna věc by byla, kdyby sem nějaký Daniel napsal svůj příběh o tom, jak se mu mu podařilo prorazit a vyrůst navzdory silné konkurenci a všem problémům, popsal trochu do podrobna, jak se mu to povedlo apod. Ale tohle je klasický nic nevypovídající PR článek na Exitshop. Nevím, jak teď fungují, nebo nefungují (dříve jsem se jen chvilkově ochomýtnul okolo spolupráce v oblasti přeposílání objednávek a po důkladnější analýze jsem zjistil, že je to naprostá tragédie a dal jsem od nich hodně rychle ruce pryč). Ale i kdyby nefungovali, tak se vždycky najde nějaký Daniel, který s nimi bude spokojený, případně bude ochotný za nějakou menší odměnu podbný článek sepsat. A z těchto důvodů to tady jednoduše nemá co dělat ;) (a nejde o pravidla, ale o nějaký smysl webtrhu).
18.06.2021 10:03
9
Původně odeslal Martin S
Tohle je prostě prasárna a nemá to tady co dělat. Jedna věc by byla, kdyby sem nějaký Daniel napsal svůj příběh o tom, jak se mu mu podařilo prorazit a vyrůst navzdory silné konkurenci a všem problémům, popsal trochu do podrobna, jak se mu to povedlo apod. Ale tohle je klasický nic nevypovídající PR článek na Exitshop. Nevím, jak teď fungují, nebo nefungují (dříve jsem se jen chvilkově ochomýtnul okolo spolupráce v oblasti přeposílání objednávek a po důkladnější analýze jsem zjistil, že je to naprostá tragédie a dal jsem od nich hodně rychle ruce pryč). Ale i kdyby nefungovali, tak se vždycky najde nějaký Daniel, který s nimi bude spokojený, případně bude ochotný za nějakou menší odměnu podbný článek sepsat. A z těchto důvodů to tady jednoduše nemá co dělat ;) (a nejde o pravidla, ale o nějaký smysl webtrhu).
To je validní argument, díky. Ještě to přehodnotím.
18.06.2021 10:19
10
Já bych to zde nechal.

Radek K vložil PR/ info o svém systému, ale proč ne.
Je tady víc témat, který mě ser.. mraky odkazů, nebo opakováním co dva dny jinou formou.
Admin Tomáš upravil, nechal popis, bez odkazu, jen název projektu.
Prohlédl jsem si e-shop a nemám s tím problém, nebýt klasiky: email/ e-mail - to by měl Radek K natvrdo nastavit již v administraci.
V O nás mají uvedenu heureku/zlaté ocenění/pokud se to nedá koupit, asi to o něčem vypovídá.
Nejsu eshopář, tak k dalším odbornostem nemám co říct.

Teď jen stačí otevřít nové téma: funkce, využitelnost..... exshop, a tam napsat, co se komu po odborné stránce nelíbí, co považuje za blbost a nefunkčnost.
To možná vezme R.K jako zpětnou vazbu, lepší než diskuze o tom, jestli to je PR.

A o tom to je. WT je pro informace, nápovědu, radu, zpětné odkazy/každý jsme to už využili/ -:) a zpětnou vazbu... Nebo ne?
18.06.2021 10:21
11
Původně odeslal Martin S
Tohle je prostě prasárna a nemá to tady co dělat. Jedna věc by byla, kdyby sem nějaký Daniel napsal svůj příběh o tom, jak se mu mu podařilo prorazit a vyrůst navzdory silné konkurenci a všem problémům, popsal trochu do podrobna, jak se mu to povedlo apod. Ale tohle je klasický nic nevypovídající PR článek na Exitshop. Nevím, jak teď fungují, nebo nefungují (dříve jsem se jen chvilkově ochomýtnul okolo spolupráce v oblasti přeposílání objednávek a po důkladnější analýze jsem zjistil, že je to naprostá tragédie a dal jsem od nich hodně rychle ruce pryč). Ale i kdyby nefungovali, tak se vždycky najde nějaký Daniel, který s nimi bude spokojený, případně bude ochotný za nějakou menší odměnu podobný článek sepsat. A z těchto důvodů to tady jednoduše nemá co dělat ;) (a nejde o pravidla, ale o nějaký smysl webtrhu).
A tak já bych ten článek i toleroval, kdyby byl podložen fakty. Tvrzení, že po necelých 9 měsících se stal oblíbeným eshopem v tomto vysoce konkurenčním oboru se mi nějak nechce jen tak věřit protože mi není známou jakou metrikou lze změřit oblíbenost. Takto z pohledu laika je to naprosto super, což byl asi účel této skryté reklamy, ale trošku znalému to zavání i když znalý není cílovka.
18.06.2021 10:32
12
Původně odeslal láďa1979
A tak já bych ten článek i toleroval, kdyby byl podložen fakty. Tvrzení, že po necelých 9 měsících se stal oblíbeným eshopem v tomto vysoce konkurenčním oboru se mi nějak nechce jen tak věřit protože mi není známou jakou metrikou lze změřit oblíbenost. Takto z pohledu laika je to naprosto super, což byl asi účel této skryté reklamy, ale trošku znalému to zavání i když znalý není cílovka.
Souhlas...každému aspoň trochu znalému je jasné, že je to klasický nekonkrétní PR balast. A to tvrzení, že se eshop stal oblíbeným je jen taková slovní hříčka, která na první pohled působí hezky, ale taky může znamenat, že si na něm něco objednali všeho všudy 2 lidi a ti řekli, že se jim líbil :D Spousta neznalých to ale bohužel neodhalí.
19.06.2021 08:54
13
Nerad, ale neodolám sem napsat svojí reakci:) Já sem na WT chodím už taky dlouho a mám pocit, že tady je stále stejná skupina negativních lidí kteří to vidí vše až příliš černě. Proč prostě nemůžete věřit tomu, že se na světě stane i něco co je fajn? Měli by to tady řídit adminové a ne lidi, kteří si tu vylévají vztek. Vždyt je to celé taková hloupost... něco vzniklo v mém životě, já jsem to popsal, dal na svůj blog, FB, do pár skupin, mimo FB mě napadl jen WT kam to umístit aby to vidělo víc lidí a to je celé... Zbytečně to nafukujete. Přeji hezký den všem a za konstruktivní kritiku děkuji, budu rád když mi kdokoliv svůj názor napíše