logo
11.06.2021 19:09
1
Dobrý den,
zatím neúspšně řešíme problém s nemožností odeslat externím nástrojem k dopravci Česká pošta zásilku, které má parametry Uhrazeno, Zlikvidováno. Není u ní logicky dobírka/cena (faktura je zlikvidovaná) a Česká pošta potřebuje Cenu jako hodnotu pojištění. Systém neustále vrací, že chybí cena.

Pokud je tam dobírka, nebo platba předem a e ještě není zlikvidováno. Je vše OK.

Řešili jste to někdo?
Díky za radu

Co se právě děje na Webtrhu?

14.06.2021 05:35
2
Co je "odeslat externím nastrojem" ?
Software na míru?
V exportním souboru není uvedena žádná cena?
15.06.2021 02:16
3
Původně odeslal zezmen
Co je "odeslat externím nastrojem" ?
Software na míru?
V exportním souboru není uvedena žádná cena?
JDe to přes Modul do Balíkobotu. Problém je, že když v Pohodě zlikvidujete fakturu tak v poli cena má 0 Kč.
API české pošty to s 0 Kč nevezme.