logo

➤➤➤Digitální agentura PPCprofits.cz hledá PPC konzultanta/konzultantku – externě/interně

hourglass
Končí
11.07.2021 v 08:43
biders
100% odezva
2 zájemci

Úschova finančních prostředků u WEBTRHU garantující 100% bezpečnost transakce pro obě strany, 3% z objemu obchodu (min. 49 Kč, max. 499 Kč)

Prodejce
A
Poptávající preferuje
Kvalitu
Rozpočet
20 - 50 tisíc Kč
Rozsah
Vedení marketingových kampaní
Digitální agentura PPCprofits hledá PPC konzultanta/konzultantku – nástup ideálně ihned

Zvládáš plout v divokých vlnách PPC reklam a rád/a bys zakotvil/a v přístavu, kde budeš moct naplno předvést, co se v Tobě ukrývá? Pak napni plachty a připluj k nám. Aktuálně hledáme parťáka či parťačku do naší digitální agentury na pozici PPC konzultanta/konzultantky.

Kdo na Tebe v našem přístavu čeká a co se tam děje?

Jsme specialisté na on-line marketing. Věříme, že se jimi můžeme nazvat, protože se SEO a PPC věnujeme již od roku 2008, takže jsme nasbírali opravdu pořádnou kupu zkušeností. Specializujeme se na PPC – nastavení a správu PPC reklamy a SEO – optimalizaci webu pro vyhledávače. Zajišťujeme ale také komplexní internetový marketing, zabýváme se správou sociálních sítí, vytváříme a spravujeme efektivní e-mailingové kampaně, poskytujeme komplexní služby pro audit, nastavení a správu zbožových vyhledávačů a dokážeme našim klientům pomoci i s CRO – optimalizací konverzního poměru webu/e-shopu, PR a obsahovým marketingem. Ti, kteří s podnikáním teprve začínají, nám mohou svěřit i samotnou tvorbu webu. A pomáháme pronikat i na zahraniční trhy.


V našem týmu složeném ze skutečných profesionálů najdeš PPC konzultanty, CRO/UX konzultanty, PR manažery, social media manažery, specialisty na e-mailing, SEO konzultanty, linkbuildery i copywritery.


Naším prvořadým cílem je zvýšit zisk našich klientů. Zapomeň proto na složité a předražené analýzy – u nás se jede na reálné obchodní výsledky. Vytváříme strategie, které fungují, a děláme pro naše klienty maximum.

Co Tě u nás čeká?

Jakožto PPC konzultant/ka budeš mít na starosti nastavení PPC reklamy na Adwords/Sklik/Facebook/videoreklamy/Google nákupy:

Denní rutinou pro Tebe bude:

analýza klíčových slov,
copy ADS,
založení účtu,
implementace,
nastavení CZP,
měření konverzí,
nastaveni remarketingu,
propojení s GA,
vyhodnocování, optimalizace.


Budeš zodpovědný/á i za audity, které zahrnují:

analýzu stávajících problémů,
sepsání auditu,
implementaci úprav.


Nevyhne se Ti ani správa jako taková, pod kterou patří především:

optimalizace kampaně,
reporting.


Co od Tebe očekáváme?

Víme, že žádný učený z nebe nepadá, ale úplného nováčka také přijmout nemůžeme. Potřebujeme někoho, kdo už se v PPC reklamách umí orientovat, proto bys měl/a mít alespoň roční zkušenosti s Adwords/Sklik/Facebookem. Chceme, aby za Tebou byly vidět prokazatelné výsledky, očekáváme, že se své práce chopíš jako opravdový odborník a nabereš ten správný směr, který má jasný cíl – spokojenost zákazníka.


Co za to od nás můžeš čekat?

Pokud máš opravdu co nabídnout, nebudeme Tě brát zkrátka. Na základě Tvých zkušeností Ti můžeme nabídnout odměnu 400 Kč/hodinu - případně dle domluvy.
Budeš-li odvádět opravdu skvělou práci, pak se můžeš těšit i na další bonusy, s kterými Tě rádi seznámíme osobně.
Samozřejmostí jsou také nejrůznější školení, během kterých budeš moct zdokonalovat to, co už umíš, a zároveň se učit úplně nové věci.
Pracovní dobu si přizpůsobíš dle svých možností – je nám jedno, jestli jsi ranní ptáče nebo noční sova, hlavní je, abys dodržoval/a termíny.
Budeš pracovat s těmi nejmodernějšími nástroji a aplikacemi, které Ti usnadní práci.
Čekají na Tebe zákazníci, o kterých se mnohým jen zdá. Namátkou můžeme zmínit firmy jako Nestlé, VUT, Dr. Oetker, PPF, Adidas či Skřivánek.
A navíc si můžeš vybrat, zda pro nás budeš pracovat interně nebo externě.


Tak co, už napínáš plachty? Pospěš si, potřebujeme Tě co nejdřív. Pošli nám svůj životopis a průvodní dopis, ve kterém nám napiš, proč bys právě Ty měl/a být součástí našeho týmu.