- Tvorba reklamních kampaní
- Nastavování, správa a optimalizace PPC kampaní
- Podpora a asistence marketingovému oddělení (mailová/telefonická komunikace s dodavateli, obchodními partnery apod.)
- Vyhodnocování reklamních kampaní na základě Google Analytics, webová analytika
- Návrhy pro optimalizaci webu a pro konverzní optimalizaci
- Reporting vedení společnosti
- Prokazatelná praxe v oblasti PPC - Google a Sklik
- Pokročilá znalost Google Analytics, Google Ads, Seznam Sklik
- Schopnost vést a dotahovat vlastní projekty
- Proaktivní přístup
- Chuť pracovat v týmu
- Práci v mladém týmu digitální agentury s portfoliem klientů, které rozhodně znáš
- Kolektiv srdcařů, kteří umí vzít za práci
- Účast na různorodých a mnohdy velmi zajímavých projektech napříč trhem a obory
- Pestrou práci a žádný stereotyp
- Možnost kariérního růstu
- Práci, za kterou jsou vidět jasné a konkrétní výsledky
- Být součástí agenturního týmu, který rychle roste a neklade si malé cíle
- Práce na IČO