logo
03.05.2021 15:51
1
Ahoj, máte někdo zkušenosti s novou funkcí na aukru, a to s bezpečnou platbou z pohledu prodávajícího? Protože já mám pouze dvě a obě jsou pro mě nepochopitelné. První případ. Kupující si u mě objednal zboží, to jsem mu odeslal. On si ho vyzvedl a užíval. Od vyzvednutí jsem čekal více jak týden než mi aukro poslalo peníze. A poslali mi je až poté, co jsem je několikrát urgoval. Druhý případ. Kupující si objednal zboží, odeslal jsem ho ve čtvrtek a v neděli kupující podal stížnost, že zboží stále nemá, v pondělí mu dorazilo na zásilkovnu a on si zboží ten den vyzvedl. Důkazy jsem poslal aukru. Nyní je to týden a já stále nemám peníze, přestože kupující už týden má svoje zboží a užívá ho. Aukro se mnou nekomunikuje a u zboží je status pozastaveno kvůli stížnosti. Akorát dost pochybuji, že s nima ten kupující bude nadále komunikovat, když má své zboží a z jeho pohledu není co řešit. Čili tak nějak nevím jak se tu můžu domáhat proplacení, ale na druhou stranu si říkám, že jde jen o pár stovek a je asi zbytečný s tím ztrácet čas. Každopádně než aukro zavrhnu úplně, tak by mě zajímalo, jak na tom jste se zkušenostma vy a jestli jsem třeba jenom neměl smůlu. Díky :)

Co se právě děje na Webtrhu?

03.05.2021 17:50
2
Tak přesně proto tento způsob nepoužívám :) Prodávej pouze s platbou na účet a máš klid, kdo zaplatí, tomu odešleš.