- dohled nad vnímáním značky Easy Project a Easy Redmine v ČR i zahraničí
- psaní článků (produktové, neproduktové i edukační) samostatně i ve spolupráci s externími copywritery,
- koordinace překladů obsahu do dalších jazyků,
- (spolu)vytváření interaktivního obsahu (videa, bannery, e-booky, infografiky, webináře atd. – cokoliv, co dává smysl pro strategii značky, má šanci na realizaci),
- spolupráce na PR aktivitách.
- napsat čtivý text a využívat nástroje copywritingu,
- postarat se o sociální sítě, blogy, newsletter,
- orientovat se v nových technologiích,
- mluvit a psát gramaticky správně česky i anglicky,
- je plus, když se orientuješ v oblasti PR, projektového řízení, umíš si upravit jednoduché věci na webu bez kodéra (redakční systém) nebo logo bez grafika (Photoshop) a orientuješ se v základech Google Analytics.
- být přímo „u zdroje“, kreativní marketing je u nás na denním pořádku,
- možnost mít volné ruce při práci, nebude Ti je svazovat mateřská firma v zahraničí ani autoritativní šéf,
- možnost dělat celosvětový marketing z Prahy (80 % zákazníků máme mimo Českou republiku),
- know-how, jak se dělá marketing digitálního produktu (rádi tě naučíme vše co umíme)
- neformální pracovní prostředí a velmi přátelskou firemní kulturu.