logo
10.04.2021 17:27
1
Dobrý den, zajímalo by mě jestli je nějaká možnost vrácení zboží zpátky odesílateli. Dejme tomu že prodám zboží a zákazník odstoupí do 14 dní od smlouvy je tady možnost vrátit ho zpět na aliexpress případně alibaba?

Co se právě děje na Webtrhu?

10.04.2021 17:36
2
i kdyby ti na to dodavatel přistoupil, myslíš že to vzhledem k ceně dopravy bude dávat smysl?
10.04.2021 17:53
3
Původně odeslal Václav Vopat
Dobrý den, zajímalo by mě jestli je nějaká možnost vrácení zboží zpátky odesílateli. Dejme tomu že prodám zboží a zákazník odstoupí do 14 dní od smlouvy je tady možnost vrátit ho zpět na aliexpress případně alibaba?
Prý se dá, jestli to myslíš kvůli dropshipu je asi lepší posílat zákazníkům co reklamují nové zboží na vlastní náklady
10.04.2021 19:59
4
Přesně, jestli se ptáš ohledně dropshippingu tak to zahrň do ceny a měj tam marži pro případnou reklamaci, mám to tak nastavené i já. Zákazník čeká na svůj balík 3-5 týdnů, teď budeš reklamovat a posílat do Číny to se taky potáhne. Poté počkáš, na vrácení peněz nebo, až znovu odešle a třeba po půl roce to zákazníkovi už přijde v pořádku. To tímhle ten eshop zazdíš.

Ale třeba já nikdy neměl problém s ali. Za 4 roky jsem si tam objednal stovky zboží pro sebe nebo s kamarády jsme dělali hromadné objednávky. Asi kromě 2 případů vždycky se šlo s prodejci domluvit. A asi každý to vyřešil bez zahájení sporu, jde tam hlavně o komunikaci. Když mi přišlo něco rozbitého tak jsem se ptal jestli to nějak bude řešit nebo mám otevřít spor a vždy poslali zboží znovu jen díky zprávám nebo po domluvě vrátili peníze.