logo
09.04.2021 07:31
1
Paní nakoupila v jiném obchodě než u mě, ale co začíná předvádět ...

Přepis mail:
Ona:
Vadné zboží !!!
Pošlete mi v obálce nové tohle jsem zaplatila i s poštou a je to na nic

Ona:
Sklo mobil
Bur****ova ,Lipno **,38278 Lipno n vl.
a*t@**.cz
60782***** tel

Vážení přátelé obdržela jsem glass protektor v žalostném stavu viz foto !! Cena 69kc pro Xiaomi redmi 5plus a česká pošta 130kc !!!! Nebudu vám to posílat za další nehorázné peníze zpět ale prosím vás pošlete v obálce funkční náhradní sklo, výrobek gratis Děkuji s úctou mb

Já:
Dobrý den,
Reklamujte v obchodě jde jste nakoupila.

Ona:
Fwd: Sklo mobil
Pane procházka už jsem se spojila s panem Bc ale nechápu ty řeči kolem Evidentne Číňan sedl na sklo nikdo ho nezkontroloval protože všechny krabice byly ok

Já:
Re: Sklo mobil
Dobrý den,
Musíte nakupovat za normální ceny. 69,-K za sklo a očekávám kvalitu 😊
Jinak, můj obchod nemá s vaší objednávkou nic společného.

Dnes ráno na WhatsApp
Ona
Procházko ty hulváte z buranova si neumíš ani pořádně rozlišit název kseftu

Já:
přestaňte mi psát. já s vaší objednávkou nemám nic společného. řešte si to s obchodem kde jste nakoupila!
09.04.2021 07:42
2
Take se muj klient setkal s podobnym pripadem. Jeho zakaznik si myslel, ze kdyz se firma zabyva vymenou autoskel v Praze, tak je jedina. Mezitim vyblil na socialni site tolik nadavek o mizernem pristupu a praci, az na to, ze si popletl firmy... ach boze.
09.04.2021 07:44
3
Původně odeslal musil.david
Take se muj klient setkal s podobnym pripadem. Jeho zakaznik si myslel, ze kdyz se firma zabyva vymenou autoskel v Praze, tak je jedina. Mezitim vyblil na socialni site tolik nadavek... ach boze.
já se bojím že začne spamovat aby mě očernila. pak nahodím téma TO na PČR:)
09.04.2021 08:04
4
Asi je doma zavřená kvůli covidu, tak se nudí :)
09.04.2021 08:11
5
Nenudí, ví přesně co dělá podle mě a dělá to překvapivě hodně vychcánků. A někteří e-shopaři ze strachu o pověst podlehli a třeba i to hloupý náhradní sklo, náramek k hodinkám nebo jinou drobnost prostě poslali aby jim zavřeli hubu. Takže to zkouší prostě.

Taky je možná varianta, že nakoupila na nějakém srovnávači, koupila teda u konkurence, ale logo nebo název eshopu jí uvízl v paměti ten tvůj. Každopádně to je docela úsměvný. S e-shopy je zábava.
09.04.2021 08:20
6
Původně odeslal Tomáš Maňhal
Nenudí, ví přesně co dělá podle mě a dělá to překvapivě hodně vychcánků. A někteří e-shopaři ze strachu o pověst podlehli a třeba i to hloupý náhradní sklo, náramek k hodinkám nebo jinou drobnost prostě poslali aby jim zavřeli hubu. Takže to zkouší prostě.

Taky je možná varianta, že nakoupila na nějakém srovnávači, koupila teda u konkurence, ale logo nebo název eshopu jí uvízl v paměti ten tvůj. Každopádně to je docela úsměvný. S e-shopy je zábava.
pletou se dost často :)
máme podobný název. rozdíl ***ný-***né
09.04.2021 08:33
7
no zábavné a úsměvné by to bylo, kdyby to nebylo ted takřka denně. Ted je vidět, že do eshopů nastoupili lidé dosud elektronikou nepolíbení, ale jasně si stojící za svými "právy". Navíc to značně zkomplikovala pošta, kde prakticky nejde reklamovat a nějak rychle se rozkřiklo, že zákazník reklamovat nemusí, že eshop je povinen dodat bezvadné zboží.

Volá pán, že jsme mu poslali rozbité zboží, na kamerách máme něco jiného, dle něho to přece pošta rozbít nemůže, tak uděláme vstřícný krok at pošle fotku. Za půl hodiny volá, že kdo mu to prý vyfotí, když fotograf má zavřeno. Dáváme radu, že stačí mobilem - druhý den volá, že to neumí. Vysvětlíme jak se fotí mobilem - za dva dny volá, že to má a neumí to poslat, snažíme se poradit a on že nemá email. Tak neumí s internetem, nemá email a jak udělal objednávku? Prý mu to udělal syn, tak mu řekneme at to vyřídí syn. Zase nemůže jelikož se synem roky nemluví.

Jinak takových je už docela dost a někteří co tvrdí něco o rozbitém zboží a nechtějí ani poslat fotku ve finále v návalu vzteku řeknou: "No tak jsme to na vás zkusili a co jako?"
09.04.2021 13:12
8
Původně odeslal láďa1979
no zábavné a úsměvné by to bylo, kdyby to nebylo ted takřka denně. Ted je vidět, že do eshopů nastoupili lidé dosud elektronikou nepolíbení, ale jasně si stojící za svými "právy". Navíc to značně zkomplikovala pošta, kde prakticky nejde reklamovat a nějak rychle se rozkřiklo, že zákazník reklamovat nemusí, že eshop je povinen dodat bezvadné zboží.

Volá pán, že jsme mu poslali rozbité zboží, na kamerách máme něco jiného, dle něho to přece pošta rozbít nemůže, tak uděláme vstřícný krok at pošle fotku. Za půl hodiny volá, že kdo mu to prý vyfotí, když fotograf má zavřeno. Dáváme radu, že stačí mobilem - druhý den volá, že to neumí. Vysvětlíme jak se fotí mobilem - za dva dny volá, že to má a neumí to poslat, snažíme se poradit a on že nemá email. Tak neumí s internetem, nemá email a jak udělal objednávku? Prý mu to udělal syn, tak mu řekneme at to vyřídí syn. Zase nemůže jelikož se synem roky nemluví.

Jinak takových je už docela dost a někteří co tvrdí něco o rozbitém zboží a nechtějí ani poslat fotku ve finále v návalu vzteku řeknou: "No tak jsme to na vás zkusili a co jako?"
za to může vláda. zloděj a podvodník má práva, ale okradený už ne.
09.04.2021 13:55
9
tak okradený si přece za to může sám, že se nechal okrást:) Mě tak aspoň zamítli TO na zaměstnance, že jsem prý měl dělat každý den inventuru:)
09.04.2021 13:57
10
Původně odeslal láďa1979
tak okradený si přece za to může sám, že se nechal okrást:) Mě tak aspoň zamítli TO na zaměstnance, že jsem prý měl dělat každý den inventuru:)
ona přijde doba kdy bude rychlejší vzít klacek a zlámat ho o záda zloději, než se soudit
tak to dělají v Asii,Africe a J. Americe
Rychle stručně s pořádným trestem
09.04.2021 21:07
11
škoda, že ty registry zákazníků mezi e-shopy nejsou moc legální, chtělo by to alespoň udělat nějaký registr, kam by se posílal zahashovaný mail/IP a pak se vznášel dotaz. Nevím, proč to nejde, když ČKP může fungovat pro pojištovny, mělo by tohle být i pro e-shopy.

Asi protože nelze standardizovat ta pravidla...
10.04.2021 01:19
12
Původně odeslal obchodniuspech
chtělo by to alespoň udělat nějaký registr, kam by se posílal zahashovaný mail/IP a pak se vznášel dotaz
Bohužel ani tohle není bezpečná varianta, pokud získám balíků emailů z nějakého úniku, mohu se dotázat na všechny emaily a tím ty údaje deanonymizovat. Pokud by tam zároveň byla vazba na IP (či jen prostě ISP, IP je dost nestálá), opět mohu vyzkoušet všechny kombinace a získat IP/IPS uživatelů, to je výrazně nebezpečné, dochází tím dokonce k ztotožněním zákazníka a jeho IP adresy třetím stranám, to může vést k dalším pokročilým útokům přímo na zákazníka.

Správa takovéhle databáze je obecně problematická, hlavně je těžké (čti drahé) řešit spory a rozhodovat na čí straně je "pravda". I tady na WT falešná a neférová hodnocení si píší navzájem obě strany a neplatí, že vždy kupující je ten podvodník.
13.04.2021 09:31
13
já myslím, že takovou databázi "nespolehlivých" zákazníků se vést může. Akorát musí být neveřejná a zabezpečená jak píše Tomáš. Pokud jsem viděl nějaké postihy za zveřejnění osobních údajů nebylo to ani tak za jméno a částečnou adresu, ale za popis situace za které k zveřejnění těchto údajů došlo.

Ale osobně nevím k čemu by taková databáze byla, většině velkých eshopů to vůbec nesleduje a nebo je to nezajímá a malé by neměli peníze na to aby se zapojili:)
14.04.2021 15:33
14
Hezký...

Tak jsem zrovna včera řešil něco podobného.

Asi dva týdny zpět jsem z důvodu končící expirace dal do slevy kafe - vyprodalo se během dvou dnů.

Včera telefon, paní: "Dobrý den, máte ještě prosím to kafe s výraznou slevou?"
: "Už se bohužel dávno vyprodalo"
Paní: "A nějaké jiné s výraznou slevou nemáte?"
: "Bohužel ne, máme už jen kávy za standartní cenu"

Za dvě hodiny volá stejná paní: "Prosím vás, opravdu teda nemáte žádnou kávu s výraznou slevou, jako minule?"
: "Už jste volala, asi jste si spletla číslo, my už kávu ve slevě nemáme, byla to jedinečná akce"
Paní: "Já vím, že jsem volala, ale chtěla jsem to zkusit, jestli jste mezitím něco nezlevnili..."

Věřte, nebo ne, ale cca po hodině volala znovu a to už jsem fakt nezvedl...
14.04.2021 15:45
15
jo to znám, když jsme loni slavili 30. narozeniny, tak taky byla sleva a půl roku na to zákazník, že nemůže najít nic s tou narozeninovou slevou. A kdy prý zase a na co bude taková sleva:) No někdo prostě nakupuje jen když je sleva.
09.05.2021 15:43
16
Původně odeslal colbi
Paní nakoupila v jiném obchodě než u mě, ale co začíná předvádět ...

Přepis mail:
Ona:
Vadné zboží !!!
Pošlete mi v obálce nové tohle jsem zaplatila i s poštou a je to na nic

Ona:
Sklo mobil
Bur****ova ,Lipno **,38278 Lipno n vl.
a*t@**.cz
60782***** tel

Vážení přátelé obdržela jsem glass protektor v žalostném stavu viz foto !! Cena 69kc pro Xiaomi redmi 5plus a česká pošta 130kc !!!! Nebudu vám to posílat za další nehorázné peníze zpět ale prosím vás pošlete v obálce funkční náhradní sklo, výrobek gratis Děkuji s úctou mb

Já:
Dobrý den,
Reklamujte v obchodě jde jste nakoupila.

Ona:
Fwd: Sklo mobil
Pane procházka už jsem se spojila s panem Bc ale nechápu ty řeči kolem Evidentne Číňan sedl na sklo nikdo ho nezkontroloval protože všechny krabice byly ok

Já:
Re: Sklo mobil
Dobrý den,
Musíte nakupovat za normální ceny. 69,-K za sklo a očekávám kvalitu 😊
Jinak, můj obchod nemá s vaší objednávkou nic společného.

Dnes ráno na WhatsApp
Ona
Procházko ty hulváte z buranova si neumíš ani pořádně rozlišit název kseftu

Já:
přestaňte mi psát. já s vaší objednávkou nemám nic společného. řešte si to s obchodem kde jste nakoupila!
asi tomu nerozumím, ale řádně podaná reklamace snad vypadá jinak ne? už jen i z pohledu, že dodá účtenku, aby dokázala, že je váš zákazník a koupila vaše zboží ... pak se dá velice snadno odkázat na účtenku, že nakoupila zboží jinde ...

kdysi jsem zažil, že paní reklamovala jakýsi výrobek a že nemá účtenku, ale platila kartou. tak jsem hledal a hledal a nechal se zblbnout. pak koukám, že to je značka, kterou neprodáváme, ale ve vedlejším konkurenčním obchodě (byla to jejich značka), teprve pak asi po 20 minutách uznala, že se asi spletla ...
09.05.2021 16:48
17
No doufám, že ted jak otevřou obchody se někteří vrátí do obchodů. Jinak paní napíše k objednávce at jí konečně dáme tu velikost a barvu, kterou objednala. Položím tedy dotaz jak to myslí a ona, že posledních 10 objednávek vždy dostala něco jiného, ale že to nereklamovala a udala v práci a v rodině. To mi přišlo opravdu hodně divné, když u nás, měla jen 1 objednávku, projeli jsme sklad a vše sedí, tak jí píši, že si asi spletla eshop. A ona, že má faktury a fotky, tak jsem ji poprosil aby je poslala. Poslala skutečně 6 faktur s fotkami, akorát žádná faktura nebyla naše. Tak ji píši, že dle faktur to evidentně nejsme my a ono docela vulgárně, že od nás to je taky vždy špatně akorát ty faktury už nemá.
10.05.2021 14:58
18
no stava sa :)
15.05.2021 03:17
19
Původně odeslal láďa1979
No doufám, že ted jak otevřou obchody se někteří vrátí do obchodů. Jinak paní napíše k objednávce at jí konečně dáme tu velikost a barvu, kterou objednala. Položím tedy dotaz jak to myslí a ona, že posledních 10 objednávek vždy dostala něco jiného, ale že to nereklamovala a udala v práci a v rodině. To mi přišlo opravdu hodně divné, když u nás, měla jen 1 objednávku, projeli jsme sklad a vše sedí, tak jí píši, že si asi spletla eshop. A ona, že má faktury a fotky, tak jsem ji poprosil aby je poslala. Poslala skutečně 6 faktur s fotkami, akorát žádná faktura nebyla naše. Tak ji píši, že dle faktur to evidentně nejsme my a ono docela vulgárně, že od nás to je taky vždy špatně akorát ty faktury už nemá.
hele netuším, doporučuji poradit se asi s právníkem, ale pokud ani po druhém upozornění aby se chovala slušně se chovat slušně nebude a nebude ani skutečně stávajícím zákazníkem, pak bych asi přistoupil k tomu, že takového zákazníka bych blokoval. ona vaším zákazníkem není, nebyla a myslím si že ani o její peníze nemá smysl stát ...

je to třeba podobné jako že některé eshopy blokují podle adres například možnost nákupu na dobírku ...