Dobrý den,
řeším jak ze stávajícího projektového systému caflou objednávat callback u operátora Odorik, aniž bych technikům a zákazníkům zobrazoval vzájemně telefoní čísla. Došel jsem k následujícímu závěru. Ze systému umím ve chvíli potřeby callbacku odeslat automaticky email, který bude obsahovat např.v předmětu jméno uživatele, který telefonát požaduje (ODKUD) a v těle zprávy Adresu, na kterou budeme volat (nebo jméno zákazníka) (KAM). Tyto 2 informace je třeba v externí tabulce spárovat se skutečnými telefoním čísly (nebo je přes API vytáhnout ze CRM Raynet , který používám) a požádat Odorik o callback na tato čísla. Nejprve bychom asi zkusili vytočit softwarový telefon, pokud by nebyl dostupný, vytočili bychom mobil technika.
Například na seznam je email s informacemi je doručen ihned.
API Odorik zde: https://www.odorik.cz/w/api
RAYNET API: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/static-raynet/webroot/api-doc.html
Děkuji, Vaňkát