Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Objednávání zpětného volání u VOIP Odorik na základě emailů

Dobrý den,
řeším jak ze stávajícího projektového systému caflou objednávat callback u operátora Odorik, aniž bych technikům a zákazníkům zobrazoval vzájemně telefoní čísla. Došel jsem k následujícímu závěru. Ze systému umím ve chvíli potřeby callbacku odeslat automaticky email, který bude obsahovat např.v předmětu jméno uživatele, který telefonát požaduje (ODKUD) a v těle zprávy Adresu, na kterou budeme volat (nebo jméno zákazníka) (KAM). Tyto 2 informace je třeba v externí tabulce spárovat se skutečnými telefoním čísly (nebo je přes API vytáhnout ze CRM Raynet , který používám) a požádat Odorik o callback na tato čísla. Nejprve bychom asi zkusili vytočit softwarový telefon, pokud by nebyl dostupný, vytočili bychom mobil technika.
Například na seznam je email s informacemi je doručen ihned.
API Odorik zde: https://www.odorik.cz/w/api
RAYNET API: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/static-raynet/webroot/api-doc.html
Děkuji, Vaňkát
32 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
1 hodnocení
členem od 14. 5. 2015
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od Tomáš Soukup (17 hodnocení)
3. 4. 2018

Vše v pořádku, doporučuji.

Další poptávky Více