Dobrý den,
máte někdo zkušenosti s monitoringem mobilních telefonů? Počet telefonátů, délka atd.? Jak efektivně "sledovat" sebe i své zaměstnance?
Děkuji.
Monitoring mobilních telefonů
Co se právě děje na Webtrhu?
- Jarka78 nabízí: Nabízím tvorbu veškeré grafiky, tiskovin, obalový design, bannery, loga. - výhodné ceny, vítaná dlouhodová spolupráce
- Makawiel nabízí: Kvalitní SEO za nízké ceny: PR, minisites, linkbuilding aj.
- Cyril Kovář poptává: PHP programátor (Nette) - externí spolupráce
Já teda nevím, možná nevím, kde přesně hledat (Honor - Android), nicméně si představuji appku, který mi ukáže v přehledu denní/týdenní/měsíční přehled počtu a délky telefonátů, podobně jako "digitální zůstatek", který mi měří, jakou appku jak dlouho využívá... např. ideálně, aby to umělo měřit i 3. osoby.
proč si nevyžádáte podrobný výpis když už máte potřebu sledovat své zaměstnance?Dobrý den,
máte někdo zkušenosti s monitoringem mobilních telefonů? Počet telefonátů, délka atd.? Jak efektivně "sledovat" sebe i své zaměstnance?
Děkuji.
Výpis od operátora je na nic. Chci to vědět v reálném čase... I u sebe. Někdo nějaký nápad? Kromě výpisu?
Umí něco takového Google? Microsoft? Azure? Nějaké CRM?
Tak hlavně nemáte na to právo, to je asi jedna věc. Pokud by jste z výpisu zjistil že je telefon zneužitý na páchaní tr.činu ani tak ne. Obecně je zde občanský zákoník který to řeší a taky listina práv a svobod. Pokud chcete zaměstnance šmírovat musí o tom vědět. U vás bych asi chtěl dělat :-(Výpis od operátora je na nic. Chci to vědět v reálném čase... I u sebe. Někdo nějaký nápad? Kromě výpisu?
Umí něco takového Google? Microsoft? Azure? Nějaké CRM?
s tím se můžeš dostat do křižku s legislativou, tipu, že ti zaměstnanec musí odsouhlasit, že ho takhle sleduješ.
V jednom případě jsem takovéhle sledování vytížení infolinky viděl přes voip u odoriku, nejspíš to umí každá voip centrála.
Pak znám různé SW pro call centra, mrkni, třeba to k tomu půjde použít, např. https://www.cloudtalk.sk nebo https://live-agent.cz
Mě nezajímá, kdo co říká, ale kolik udělá telefonátů obchoďák nebo dispečer... bože.
---------- Příspěvek doplněn 03.03.2021 v 20:12 ----------
Díky moc! Bohužel ty call centra jsou trošku moc složité a přijde mi to zbytečný. Myslel jsem, že něco jednoduchého existuje, ale asi ne...s tím se můžeš dostat do křižku s legislativou, tipu, že ti zaměstnanec musí odsouhlasit, že ho takhle sleduješ.
V jednom případě jsem takovéhle sledování vytížení infolinky viděl přes voip u odoriku, nejspíš to umí každá voip centrála.
Pak znám různé SW pro call centra, mrkni, třeba to k tomu půjde použít, např. https://www.cloudtalk.sk nebo https://live-agent.cz
Tak na to snad existuje ten podrobný výpis, ale chápu že to chcete i přes porušení předpisů a zákonů.Mě nezajímá, kdo co říká, ale kolik udělá telefonátů obchoďák nebo dispečer... bože.[COLOR="Silver"]
Ano, chci - protože to chtějí i samotní uživatelé. Na Vaše bezcenné informace o zákonech a předpisech se nikdo neptal. Děkuji.Tak na to snad existuje ten podrobný výpis, ale chápu že to chcete i přes porušení předpisů a zákonů.
Naštěstí jsem našel první appky, které to umí...
Např. highster mobile
A ti Vaši klienti, co to vyžadují nepočkají na to měsíční vyúčtování s podrobným výpisem? Protože tam přesně tohle je. Potřebují to na nějaké denní bázi?
Řeším efektivní zatížení jednotlivých zaměstnanců. Např. když si zaměstnanec stěžuje, že toho má moc, tak potřebuji vědět hned, že denně 6h telefonuje a nestíhá jinou práci... Řešit to výpisy je fakt krok zpět.
Teď koukám, že něco podobného mám v My Analytics od Microsoftu. Měří mi to počet emailů odeslaných a přečtených (docela přesně vč. grafu + chaty a hovory, ale měří mi to jen ty emaily. Asi to chce nastavit...
Řeším efektivní zatížení jednotlivých zaměstnanců. Např. když si zaměstnanec stěžuje, že toho má moc, tak potřebuji vědět hned, že denně 6h telefonuje a nestíhá jinou práci... Řešit to výpisy je fakt krok zpět.
Teď koukám, že něco podobného mám v My Analytics od Microsoftu. Měří mi to počet emailů odeslaných a přečtených (docela přesně vč. grafu + chaty a hovory, ale měří mi to jen ty emaily. Asi to chce nastavit...
Hele My Analytics není přesné, např. mne to ukazovalo jeden kontakt jako pomalu jeden z těch klíčových a přitom to byl defakto jen potvrzující mail. Jinak než je sledovat, tak pokud chceš řešit efektivitu zaměstnanců tak jdi na to jinak. Kombinuj vykazování a motivaci.
U obchoďáku je to jednoduché, měj nějaké minimální plnění co musí každý měsíc dosáhnout v kombinaci kolik musí obvolat klientů každý den. A u ostatních zaměstnanců klasické jejich vytěžování. Jestli mají zákazníky tak do nějakého CRM nechť vykazují každého zákazníka, na interní náklady povol nějaké minimální procento. Krásně i na tom poznáš jak jsou vytížení. Jestli jsou na stejné úrovni a mají +- stejné zákazníky tak musí vykazovat podobné časy.
Mno a podřízení co nesplňují ani zákazníky, ani obchoďáci budou nejspíše interní a ty si ohlídáš sám. Předpokládám, že ti jde hlavně o ty na které "nevidíš". Jako cest, jak dohlédnout na podřízené je spousty, toto byl příklad. Není nutné je vysloveně šmírovat.
Musíš mít operátora, který něco takového v reálném čase umí.
Pro mobilní čísla i pevné linky. Třeba www.odorik.cz