logo
03.03.2021 18:26
1
Dobrý den,

máte někdo zkušenosti s monitoringem mobilních telefonů? Počet telefonátů, délka atd.? Jak efektivně "sledovat" sebe i své zaměstnance?

Děkuji.

Co se právě děje na Webtrhu?

03.03.2021 18:33
2
Přece máš podrobný výpis hovorů.
03.03.2021 18:43
3
Já teda nevím, možná nevím, kde přesně hledat (Honor - Android), nicméně si představuji appku, který mi ukáže v přehledu denní/týdenní/měsíční přehled počtu a délky telefonátů, podobně jako "digitální zůstatek", který mi měří, jakou appku jak dlouho využívá... např. ideálně, aby to umělo měřit i 3. osoby.
03.03.2021 19:32
4
podrobný výpis máš od operátora.
03.03.2021 19:37
5
Původně odeslal Dago
Dobrý den,

máte někdo zkušenosti s monitoringem mobilních telefonů? Počet telefonátů, délka atd.? Jak efektivně "sledovat" sebe i své zaměstnance?

Děkuji.
proč si nevyžádáte podrobný výpis když už máte potřebu sledovat své zaměstnance?
03.03.2021 19:53
6
Výpis od operátora je na nic. Chci to vědět v reálném čase... I u sebe. Někdo nějaký nápad? Kromě výpisu?

Umí něco takového Google? Microsoft? Azure? Nějaké CRM?
03.03.2021 20:05
7
Původně odeslal Dago
Výpis od operátora je na nic. Chci to vědět v reálném čase... I u sebe. Někdo nějaký nápad? Kromě výpisu?

Umí něco takového Google? Microsoft? Azure? Nějaké CRM?
Tak hlavně nemáte na to právo, to je asi jedna věc. Pokud by jste z výpisu zjistil že je telefon zneužitý na páchaní tr.činu ani tak ne. Obecně je zde občanský zákoník který to řeší a taky listina práv a svobod. Pokud chcete zaměstnance šmírovat musí o tom vědět. U vás bych asi chtěl dělat :-(
03.03.2021 20:10
8
s tím se můžeš dostat do křižku s legislativou, tipu, že ti zaměstnanec musí odsouhlasit, že ho takhle sleduješ.

V jednom případě jsem takovéhle sledování vytížení infolinky viděl přes voip u odoriku, nejspíš to umí každá voip centrála.

Pak znám různé SW pro call centra, mrkni, třeba to k tomu půjde použít, např. https://www.cloudtalk.sk nebo https://live-agent.cz
03.03.2021 20:11
9
Mě nezajímá, kdo co říká, ale kolik udělá telefonátů obchoďák nebo dispečer... bože.

---------- Příspěvek doplněn 03.03.2021 v 20:12 ----------

Původně odeslal TomášX
s tím se můžeš dostat do křižku s legislativou, tipu, že ti zaměstnanec musí odsouhlasit, že ho takhle sleduješ.

V jednom případě jsem takovéhle sledování vytížení infolinky viděl přes voip u odoriku, nejspíš to umí každá voip centrála.

Pak znám různé SW pro call centra, mrkni, třeba to k tomu půjde použít, např. https://www.cloudtalk.sk nebo https://live-agent.cz
Díky moc! Bohužel ty call centra jsou trošku moc složité a přijde mi to zbytečný. Myslel jsem, že něco jednoduchého existuje, ale asi ne...
03.03.2021 20:16
10
Původně odeslal Dago
Mě nezajímá, kdo co říká, ale kolik udělá telefonátů obchoďák nebo dispečer... bože.[COLOR="Silver"]
Tak na to snad existuje ten podrobný výpis, ale chápu že to chcete i přes porušení předpisů a zákonů.
03.03.2021 20:40
11
Původně odeslal mikrojoby.cz
Tak na to snad existuje ten podrobný výpis, ale chápu že to chcete i přes porušení předpisů a zákonů.
Ano, chci - protože to chtějí i samotní uživatelé. Na Vaše bezcenné informace o zákonech a předpisech se nikdo neptal. Děkuji.

Naštěstí jsem našel první appky, které to umí...

Např. highster mobile
03.03.2021 20:55
12
A ti Vaši klienti, co to vyžadují nepočkají na to měsíční vyúčtování s podrobným výpisem? Protože tam přesně tohle je. Potřebují to na nějaké denní bázi?
03.03.2021 21:03
13
Řeším efektivní zatížení jednotlivých zaměstnanců. Např. když si zaměstnanec stěžuje, že toho má moc, tak potřebuji vědět hned, že denně 6h telefonuje a nestíhá jinou práci... Řešit to výpisy je fakt krok zpět.

Teď koukám, že něco podobného mám v My Analytics od Microsoftu. Měří mi to počet emailů odeslaných a přečtených (docela přesně vč. grafu + chaty a hovory, ale měří mi to jen ty emaily. Asi to chce nastavit...
04.03.2021 08:26
14
Původně odeslal Dago
Řeším efektivní zatížení jednotlivých zaměstnanců. Např. když si zaměstnanec stěžuje, že toho má moc, tak potřebuji vědět hned, že denně 6h telefonuje a nestíhá jinou práci... Řešit to výpisy je fakt krok zpět.

Teď koukám, že něco podobného mám v My Analytics od Microsoftu. Měří mi to počet emailů odeslaných a přečtených (docela přesně vč. grafu + chaty a hovory, ale měří mi to jen ty emaily. Asi to chce nastavit...

Hele My Analytics není přesné, např. mne to ukazovalo jeden kontakt jako pomalu jeden z těch klíčových a přitom to byl defakto jen potvrzující mail. Jinak než je sledovat, tak pokud chceš řešit efektivitu zaměstnanců tak jdi na to jinak. Kombinuj vykazování a motivaci.

U obchoďáku je to jednoduché, měj nějaké minimální plnění co musí každý měsíc dosáhnout v kombinaci kolik musí obvolat klientů každý den. A u ostatních zaměstnanců klasické jejich vytěžování. Jestli mají zákazníky tak do nějakého CRM nechť vykazují každého zákazníka, na interní náklady povol nějaké minimální procento. Krásně i na tom poznáš jak jsou vytížení. Jestli jsou na stejné úrovni a mají +- stejné zákazníky tak musí vykazovat podobné časy.

Mno a podřízení co nesplňují ani zákazníky, ani obchoďáci budou nejspíše interní a ty si ohlídáš sám. Předpokládám, že ti jde hlavně o ty na které "nevidíš". Jako cest, jak dohlédnout na podřízené je spousty, toto byl příklad. Není nutné je vysloveně šmírovat.
04.03.2021 21:38
15
Musíš mít operátora, který něco takového v reálném čase umí.
Pro mobilní čísla i pevné linky. Třeba www.odorik.cz