logo
Tento obchod už skončil.
Na aktuální inzeráty se podívejte do sekce: Prodej webů

Prodej eshopu s nábytkem a bytovými doplňky BONDER.CZ

bonder.cz
hourglass
Skončil
28.03.2021 v 10:46
Prodejce
Uživatel zatím nemá hodnocení
Základní specifikace:
Vlastník Trade Space s.r.o (v rámci prodeje převod na jiný subjekt)
Doména: bonder.cz (součástí prodeje)
Lokalizace zákaznické skupiny: CZ/SK
Segment: Nábytek,Bytové doplňky
Datum spuštění: 1.9.2018
Plánovaný exit: 1.9.2019
Důvod prodejce: Strategický prodej, plánovaný exit
Lidské zdroje: Eshop je nabízen bez lidských zdrojů

Rozpad valuace:
Realizace eshop řešení: 350.000,-
Analytika a marketing, profily,nástroje: 50.000
Práce na katalogu a valuace obchodního knowhow: 50.000
Valuace z obratu (2 měsíční obrat): 650.000,-
celková prodejní cena: 560.000,-

Obrat eshopu v roce 2019:
říjen: 196000
listopad: 353000
prosinec: 125000
leden: 369000
únor: 517000
březen: 518000
duben: 360000
květen: 400000

Dodavatelé:
Tomasscuci (Itálie)
Mobili Fever (Itálie)
Stones (Itálie)
Symbiosis (Francie)
Tema Home (Itálie)

Katalog:
Počet produktů: více jak 3500
Segmenty: Nábytek, Svítidla, Dekorace, Biokrby
Lokalizace: Katalog produktů je kompletně lokalizován pro český trh (popisky, parametry, názvy produktů)

Prodejně marketingové kanály a profily, podíl tržeb:
Favi.cz 40% (nyní neaktivní)
Biano.cz 25% (nyní neaktivní)
Organic Search 5%
PPC a display 15% (nyní neaktivní)
Social 10% (nyní neaktivní)
Heureka.cz, Zboží.cz 5% (nyní neaktivní)


Použité technologie, externí služby a realizovaná řešení
Woocommerce
Mergado
GTM a Google Analytics
Facebook Advanced analytics
Google Merchant
SmartChat
Hotjar
Sklik
GoogleAds

Story
Projekt vznikl ve spolupráci 3 investorů s cílem vytvořit plnohodnotnou nabídku atraktivního a kvalitní nábytku jako alternativu k aktuální online nabídce produktů původem převážně z polského trhu. Nabídnout širokému spektru zákazníků za rozumnou cenu produkty, které se v Čechách nabízí pouze okrajově nebo vůbec. Každý z týmu zastupoval obory nutné k realizaci takového projektu a vznik eshopu byl tak logickým vyústěním. Konečnou fází je tak plánovaný exit, jelikož se nechceme věnovat již rutinní správě eshopu, investovat do marketingové podpory a optimalizace logistiky pro zajištění výrazně vyšších zisků.

Tým

Cristina Pasquiny – Srdce projektu. Zajišťovala díky svému italskému původu a know-how v oblasti nábytku a designu veškerou komunikaci s dodavateli a zákaznickou podporu zákazníkům

Denis Starobinkij – Logistika, účetnictví , obchod

Karel Chodora – Vývoj eshopu a IT řešení



Potenciál
Potenciál cítíme především v optimalizaci logistiky, kterou může zajistit navýšení objemu objednávek díky marketingovým aktivitám či lepšímu logistickému zázemí, které je nyní 100% realizováno externími firmami (doprava do ČR a následná distribuce k zákazníkům). Perfektně vypracovaná nabídka a volba dodavatelů tak nabízí snadné oslovení širokého spektra zákazníků (kvalita, dobré ceny, malá konkurence, zajímavý produkt).