Dobrý den,
máte prosím někdo dobrou zkušenost, jak vytvořit / kým nechat vytvořit rozumné VOP pro menší e-shop s kreativními záležitostmi? (Není to z krabicového e-shop řešení.) Děkuji moc
VOP s GDPR pro malý e-shop (není z krabicového řešeníú
Co se právě děje na Webtrhu?
- Lazymoviemaker poptává: Střih biografických videí na youtube
- VERSATILE nabízí: 🚀 AvVersatile.cz – Komplexní textové služby od profíků ✒
- Wladass prodává: Doména CBDa.cz
Bere ten právník i nějakou zodpovědnost? Já myslím, že ne (ano pokud přitečou další Kč). ČOI jsi vždy něco najde, pak je opravíte podle jejich představ a druhá kontrola se usnese, že takhle to je špatně. Slovo "klid" se obývám musíte vynechat. Nicméně je to lepší než je napsat sám. Navíc pokud je to nějaká speciální záležitost, tak o to víc tomu ČOI nebude rozumět a nebude to podle toho daného kontrolora (protože se s tím ještě nesetkal) a šup pokuta. Pak bych toho právníka použil i dál. Je dobré si tohle říct, jak se k případným sporům u ČOI ten právník bude stavět. Dejte vědět.
Je to s odpovědností, chápu-li správně. Na vstupu musí právník dostat v zadání všechny detaily, o jaké výrobky v e-shopu jde, zda je něco na zakázku či ne atd., typově. Aby se to nastavilo konkrétně se zohledněním všeho prodávaného. Následně pak od nich platí, že jsou odpovědni. (Cituji: "za poskytnutí právních služeb Vám odpovídáme a tato odpovědnost je kryta pojištěním. Naše AK je pojištěná nad rámec zákona, a to na celkovou částku 10 mil. Kč." = tak by měl být klid i od pokut. Doufám. Počítám, že by to mělo být ve smlouvě s nimi uvedené, což bude předmětem pohlídání si..)Bere ten právník i nějakou zodpovědnost? Já myslím, že ne (ano pokud přitečou další Kč). ČOI jsi vždy něco najde, pak je opravíte podle jejich představ a druhá kontrola se usnese, že takhle to je špatně. Slovo "klid" se obývám musíte vynechat. Nicméně je to lepší než .......
Pokud by to bylo tak, že přijde ČOI (většinou jen na udání - nespokojený zákazník) provede kontrolu, udělí pokutu a právník zaplatí, bylo by to pro vás ok. Další otázkou je, zda pokryjete v zadání všechny situace. Těžko mluvit konkrétně k obecné informaci. ČOI chce zaplatit, právník řekne to není naše chyba máme to správně. Při plnění to bude ještě posuzovat pojišťovna. ČOI asi nepočká :)
Jestli nemáte velké riziko reklamací, nemusí na tuhle situaci vůbec dojít a VOP a GDPR nebude rok, dva číst nikdo včetně ČOI. Nicméně záleží na situaci a častější nepochopení zákazníků vede k zvýšené návštěvě ČOI a tam mohou být častější kolize. V případě, že platí první věta je 10 000 zadarmo a klidný spánek. Trochu mám o tom pochybnosti - pohlídat si to.