Potřebuji dodat zjednodušenou analýzu klíčových slov pro segment nábytku. Níže je kompletní specifikace jak by analýza měla vypadat.
Výstupní formát budou pouze dva sloupce v Excelu. V jednom budou klíčová slova v druhém budou hledanosti. To je celé. Žádná klasifikace a podobné věci.
Konkrétní zadání co analýza musí obsahovat:
1) Musí obsahovat všechny typy nábytku (i zahradního) a dekorací do bytu. Tzn. klíčová slova týkající se například kategorií jako pohovky, stoly, židle, světla, květináče, poličky, komody, skříně atd. Analýza nesmí obsahovat obecná klíčová slova jako "zahraní nábytek", "nábytek praha" apod.
2) Musí obsahovat všechny variability klíčových slov jako pohovka vs. válenda vs. gauč nebo stůl vs. stoleček nebo skříň vs. skříňka apod.
3) Klíčová slova musí být unikátní. Nesmí se vyskytovat v dokumentu x krát. Musí být ošetřené duplicity jako například zahraní nábytek vs. nábytek zahradní vs. nábytek na zahradu. Všechna klíčová slova musí být s diakritikou a velkým písmenem na začátku.
4) Z analýzy musí být vyloučeny všechny názvy brandů (a s tím spojená klíčová slova) jako Sconto, Bonami, JYSK, Okay nábytek, Ikea apod. Dále musí být z dokumentu vyloučena všechna nerelevantní klíčová slova jako názvy měst, adresy apod. Dále musí být vyloučena klíčová slova jako "galerie, inspirace, foto, bazar, za odvoz" apod. Jednoduše vše co nemá komerční potenciál.
5) Zdroje dat by měly být kombinované z Skliku a našeptávačů dohromady.
-------------
Pro vyhotovení doporučuji nástroje Open Refine a Marketing Miner. Ale je to na vás. Důležité je splnit zadání.
Platba na fakturu za dokončenou analýzu podle zadání výše. Jsem plátce DPH. Nabídky i s konkrétní cenovou představou mi prosím posílejte na pichlikmilan@gmail.com. Termín dokončení do 7 dnů. Na soukromé zprávy zde nereaguji.
Díky.