01.02.2021 16:04
1
Cau, je nejaky rozdiel z hladiska pouzitelnosti a seo ak mam napr. produktovy box, kde odkaz je na obrazku, nadpise, a buttone a teda 3 rovnake odkazy alebo je lepsie cely blok zabalit do jedneho?

1
<div>
<a href="">obrazok</a>
popis xxx xxx
<a href="">nadpis</a>
popis xxxxx xxxxx
<a href="">button</a>
</div>
2
<div>
<a href="">
Obrazok
Nadpis
popis xxxx
button
</a>
</div>
01.02.2021 16:13
2
Každý zvlášť, když už to tak potřebuješ mít vyřešené. Ale nevidím smysl v tom mít nadpis s odkazem. Nadpis je prostě nadpis. Obrázek má imho odkazovat na galerii produktu a nebo vizuální detail. A button má zase úplně jinou funkci, většinou konverzní. Takže dávat je všechny do jednoho odkazu nedává moc smysl dle mého.
01.02.2021 16:41
3
je to riadok produktu v clankoch, box kde v lavo je obrazok a v pravo nadpis, popisok a nejaky prvok pre akciu (nemusi button) ... niekedy je boxov viac a neviem ci je dobre aby sa stale opakovali v jednom boxe 3 linky na rovnaku stranku, alebo to zabalit do jednej a cely box bude klikatelny .. validne to je, skor z pohladu seo
01.02.2021 16:51
4
No on není problém validita a ani to SEO. Problém je asi spíš UX. Máš nějaký odkaz pro lepší představu? Nebo už ti to někde takhle běží? Možná se jen nechápeme navzájem.
01.02.2021 17:18
5
napr ako na https://www.mall.sk/ TÝŽDEŇ ZLIAV SO ZNAČKOU a tie produkty pod su cele ako jeden blok s jednym odkazom, nie je zvlast odkaz na obrazok, nadpis a zvlast na button
01.02.2021 19:43
6
No oddělené to nějak mají, protože po kliknutí na obrázek se u mě nic neděje, zatímco tlačítko mi to hodí do košíku. Takže tam mají možná pro upoutání pozornosti jen hover efekt přes celý produkt, který ale nic nedělá.
24.07.2021 13:49
7
Nejdůležitější z toho všeho je název produktu, takže bych volil jeden odkaz s technikou roztažení odkazu přes pseudo element. Třeba v Bootstrapu se to dá najít pod stretched link