Cau, je nejaky rozdiel z hladiska pouzitelnosti a seo ak mam napr. produktovy box, kde odkaz je na obrazku, nadpise, a buttone a teda 3 rovnake odkazy alebo je lepsie cely blok zabalit do jedneho?
1
2<div>
<a href="">obrazok</a>
popis xxx xxx
<a href="">nadpis</a>
popis xxxxx xxxxx
<a href="">button</a>
</div>
<div>
<a href="">
Obrazok
Nadpis
popis xxxx
button
</a>
</div>
Link na produkt - viac odkazov alebo obalit do jedneho?
Co se právě děje na Webtrhu?
- Ondřej K nabízí: Grafika na míru
- Npetr nabízí: Tiskneme grafikům, reklamní agenturám, vizitky za 0,50 Kč/ks
- Debilci poptává: Logo pro firmu vyrabejici a prodavajici CBD
Každý zvlášť, když už to tak potřebuješ mít vyřešené. Ale nevidím smysl v tom mít nadpis s odkazem. Nadpis je prostě nadpis. Obrázek má imho odkazovat na galerii produktu a nebo vizuální detail. A button má zase úplně jinou funkci, většinou konverzní. Takže dávat je všechny do jednoho odkazu nedává moc smysl dle mého.
je to riadok produktu v clankoch, box kde v lavo je obrazok a v pravo nadpis, popisok a nejaky prvok pre akciu (nemusi button) ... niekedy je boxov viac a neviem ci je dobre aby sa stale opakovali v jednom boxe 3 linky na rovnaku stranku, alebo to zabalit do jednej a cely box bude klikatelny .. validne to je, skor z pohladu seo
No on není problém validita a ani to SEO. Problém je asi spíš UX. Máš nějaký odkaz pro lepší představu? Nebo už ti to někde takhle běží? Možná se jen nechápeme navzájem.
napr ako na https://www.mall.sk/ TÝŽDEŇ ZLIAV SO ZNAČKOU a tie produkty pod su cele ako jeden blok s jednym odkazom, nie je zvlast odkaz na obrazok, nadpis a zvlast na button