logo
27.01.2021 10:35
1
Dobry den,
potřebuji poradit.

- nejaky program, kam budou stazeny veskere maily a nasledne vice lidi si to muze brat na starost...tj. ten kddy, to nekdo odpovida na neco....tak jiny to vidi.
- zkouseli jsme supportbox...ale chodi 1000mailu denne na 2 lidi...a v tomto mnozstvi jsem se bohuzel ztratii v tom mnozstvi. Potrebuji rychlost a prehlednost. Pocitam, ze to bude placene.
- uplne idealni treba e-mailovy klient ve sdilene adrese...ale tak abych videl, ze treba kolega si to prohlizi.

Poradi nekdo neco? Opravdu jde o rychlost a prehlednost...coz supportbox umel, dokud neprislo tolik mailu, ze jsme se v tom ztratili a nedokazali se najit:-)
S pozdravem
V.Hynek
27.01.2021 12:26
2
Na to ti asi zadny system nepomuze. Jak pises, Supportbox vse umi, jen nestihate ...
Jine ticketovaci / helpdesk systemy funguji podobne, takze vysledek bude +/- stejny.
Na sdileny IMAP email rovnou zapomen, ten na takove veci neni vhodny.

Takze asi jedinym logickym resenim bude pribrat (a zaplatit) dalsi operatory, at se rozlozi zatez. Prece jen vyridit cca 500 mejlu denne (8h) na 1 cloveka je nerealne.

Kazdopadne by to chtelo emaily nejak zredukovat. Zjisti "co se nejvic resi" a pokus se to poradne vysvetlit na webu, potvrzovacim emailu, apod.. Proste aby lidi nemeli tolik duvodu vas bombardovat.
27.01.2021 15:15
3
Jak se píše v předchozí odpovědi, 500 emailů na člověka je hodně při směně 8 hodin je to ani ne minuta na email (přečíst + pochopit + odpovědět), takže to bude "bordel" všude.

Při vývoji se stálou klientelou u velkého projektu je dobrý třeba mantisbt.org - zvládá i naceňování projektu, různá schvalování, poznámky co vidí a nevidí klient,...

Pro běžnou emailovou komunikaci u eshopu je super třeba zahraniční freshdesk.com - přiřazení emailu konkrétní osobě, je tam vidět historie komunikace, možnost komunikaci přeřadit na další osobu (například pokud podpora není schopna poradit, tak přiřadí na programátora,...).
27.01.2021 20:22
4
Dobry den,
Dekuji moc. Neni problem pridat cloveka na to reseni...to je vlastne i cil. Problem je, ze jak je spolecna mailova schranka a v tom treba 500-600 mailu denne, tak jsme se v tom ztratily...mozna jeste jednou zkusime ten supportbox...co jsem zkousel, tak byl opravdu nejlepsi

---------- Příspěvek doplněn 28.01.2021 v 09:10 ----------

Uz Vim, proc ne supportbox. nelibilo se mi, tam vyhledavani. neumel sjem treba vyhledat treba od odesilatele a pak treba predmet ci telo. to byl problem.
28.01.2021 12:56
5
Dobrý den, Vladimíre,

500 ticketů na osobu je opravdu hodně. Takový limit je 100 / den / operátor. Myšleno 100, které reálně má řešit. Zbytek je potřeba odfiltrovat pomocí pravidel do složek a řešit pouze dávkově.

Rád si s vámi zavolám a toto flow můžeme probrat. Třeba nový kolega ani nebude potřeba :).

Co se týče vyhledávání, tak lze vyhledat dle e-mailu a potom to vyhledání zpřesnit třeba textem v předmětu. To určitě není problém. Nebo úplně nejlépe dát odesílatele a i text z předmětu do fulltextového vyhledávacího políčka nahoře.

Dejte vědět, zda pomohlo případně i co vám psala kolegyně. Můžeme na to mrknout na callu.


Původně odeslal Vladimir Hynek
Dobry den,
Dekuji moc. Neni problem pridat cloveka na to reseni...to je vlastne i cil. Problem je, ze jak je spolecna mailova schranka a v tom treba 500-600 mailu denne, tak jsme se v tom ztratily...mozna jeste jednou zkusime ten supportbox...co jsem zkousel, tak byl opravdu nejlepsi

---------- Příspěvek doplněn 28.01.2021 v 09:10 ----------

Uz Vim, proc ne supportbox. nelibilo se mi, tam vyhledavani. neumel sjem treba vyhledat treba od odesilatele a pak treba predmet ci telo. to byl problem.
28.01.2021 13:07
6
Dobry den,
neni nic sloziteho na rizeni. je to hodne o preposilani a rozdelovani.... muzete mi klidne zavolat na telefon 6x0x80x2x4x5x2x2x9. za kazdou radu budu rad. Ty filtry proste potrebuji. optimalne filtr odesilatel...a pak moznost dal filtrovat jen ten vyber. nastaveni behem vteriny pres fulltext (tj. ne nastavani filtru, ktere trva treba minutu).