Všichni ahoj - jsem čerstvý nováček a úplný začátečník a tímto prohlášením doufám, že jsem odradila potenciální posměváčky! :) Nyní jsem ve fázi testování pronájmů eshopů a zajímá mě, jakým způsobem nejlépe a nejpraktičtěji řešit daňovou evidenci a případně zásoby? Budu neplátce DPH a ač nebudu mít moc položek, ve věcech mám ráda opravdu pořádek a systém. Co chtít propojit s eshopem, aby to mělo smysl? Za zkušenosti a tipy budu ráda. Mějte se krásně! Rena
Pronájem eshopu a řešení evidence a zásob?
Co se právě děje na Webtrhu?
- Fénix studio nabízí: Moderní webové stránky za dostupnou cenu
- V.patrik prodává: ZELENÝ CERTIFIKÁT (budoucnost cestování po EU)
- Jiří Housírek prodává: Doména: pujckanejlevneji.cz
Čau Honzo, díky. Měla jsem Pohodu zafixovanou jako program pro eshop s většími obraty a komplexním účetnictvím, ale vidím, že mají i "mini" verzi. Kouknu na to!Ideální je kombinace Shoptet + Pohoda a je to na pohodu :)
Pohoda určitě. Jinak ona se dá i ohýbat a dá se do ní doprogramovávat. Já když začínal, tak jsem to řešil přímo přes eshop, kam jsem si nechal naprogramovat modul skladu, taky to bylo fajn. Ale já ten pořádek zase tak nemiluji, bohužel když jsou tisíce položek a stovky dodavatelů, nic jiného nezbyde.