logo
21.01.2021 22:36
1
Ahoj všem. zajímá mě statistika, zda - pokud jste si objednali na mall.cz byla dodržela dodací lhůta... jaké je to skutečné procento - oproti tomu, co bylo prezentováno, např. u ledničky jsem měl prezentováno, že to bude dodáno do 16:00 odpoledne, reálně k vyzvednutí za 3 dny.

Remoska s dárkem to samé, nakonec jsem se musel vzdát dárku a zaplatit vyšší/stejnou cenu...

Mám i pár dalších objednávek a nikdy to nebylo dodrženo - zajímá mě to z pohledu marketingu - toho, kam až jsme my, jako zákazníci ochotni nechat s sebou vláčet :)

Co se právě děje na Webtrhu?

21.01.2021 23:59
2
Ja si snad nic u Mallu neobjednaval jeste na tyz den. Vzdy jsem si to nechal privest na vydejni misto a myslim, ze druhy den po objednani jiz to bylo vetsinou k vyzvednuti.

Zadne vylozene opozdeni. Ale je fakt, ze tyhle typy doruceni ala ve stejny den zavani pruserem :)
22.01.2021 08:09
3
posledního půlroku místo do druhého dne je reálné doručení cca 3-4 pracovní dny
22.01.2021 11:30
4
Původně odeslal obchodniuspech
Ahoj všem. zajímá mě statistika, zda - pokud jste si objednali na mall.cz byla dodržela dodací lhůta... jaké je to skutečné procento - oproti tomu, co bylo prezentováno, např. u ledničky jsem měl prezentováno, že to bude dodáno do 16:00 odpoledne, reálně k vyzvednutí za 3 dny.

Remoska s dárkem to samé, nakonec jsem se musel vzdát dárku a zaplatit vyšší/stejnou cenu...

Mám i pár dalších objednávek a nikdy to nebylo dodrženo - zajímá mě to z pohledu marketingu - toho, kam až jsme my, jako zákazníci ochotni nechat s sebou vláčet :)
Docela nerozumím co řešíš a proč tě někdo vláčí. Pokud se podívám na tvé stránky a vidím "postaráme se o Váš úspěch, děláme eshopy co prodávají a generují zisk, dlouhodobě zvýšíme zisk" taky slibuješ vzdušné zámky, mám skoro chut tvých služeb využít a pak to řešit někde. Tak co je proti tomu, že místo za jeden den to máš za 3?

Když už něco beru na Mall, tak to co mají sami skladem, druhý den je na odběrném místě. Když byla před vánocemi doprava zdarma, kdy psali za dva dny, dovezli to za dva dny a dokonce i v časové intervalu co napsali. Co to ale vůbec vypovídá - jeden ne/spokojený z milionů objednávek:)

Nejjednodušší je podat podnět na Mall a klidně i na ČOI za klamání nebo klamavou reklamu, což je nepovolená obchodní praktika a uvidíš co ti odpoví a Mall jestli vůbec. Prostě počet poškozených nebo naštvaných lidí je naprosto zanedbatelných proti spokojeným nebo tolerujícím nějaké nedodržení, takže pochybuji, že to nějakou fungující a zaběhlou firmu nějak trápí, navíc v době, kdy se rozporují podepsané smlouvy a podání ruky nebo slib neznamená vůbec nic. Prostě marketing je marketing a zatím to nikdo výrazně nepostihuje, tak o co jde.
22.01.2021 12:11
5
Bohužel od doby co mall má téměř všechno u dodavatele už to není tak jednoduché. Jako VIP doprava zdarma ale pouze na zboží mall, doručení od dodavatele obvykle dodrženo. Budu objednávat jarní stroje na zahradu tak uvidím :-)
22.01.2021 14:55
6
Zajímá mě to z toho důvodu, jestli je to nějaká anomálie u mě, nebo ne :) Nebavím se o době před Vánoci, tam se to prostě asi může stát každému.

Ale nejvíc viditelné je to podle mě třeba u těch lednic, a je to popravdě u všech prodejců - asi nikdo ji nemá skladem, setkal jsem se s tím, že stejný problém s tím je i v Datartu a Alze...

Oni ti velcí hráči do jisté míry určují trh, formují zákazníky, kteří jsou pak nastavení v nějakém módu - takže primárně to beru jako takovou anketu - kterou jsem neuměl na začátku založit, takže to končí u názorů :)

Co mě zaráží je způsob, jakým to řeší, člověk tyhle velké firmy nemá pomalu jak kontaktovat a pokud jim napíše nějakou věc na facebook, tak to řeší tím stylem, že to zaurgují, předstírají nějakou snahu - až do té doby, než se ten problém sám plynutím času vyřeší.

Příspěvek třeba za půl roku smažou - aby jich tam nebylo víc podobných... (Tak se to stalo u mě).

Nemusím vše hned řešit s ČOI, to bych nedělal nic jiného.
22.01.2021 16:31
7
tak u těch velkých spotřebičů to bude asi stejné jako u paletových zásilek, čeká se na velké auto a čeká se až se to na ten směr naplní. Jinak se jim nediv, já třeba už s lidí jsme naprosto vytočen, ted jsem zařízl jednu reklamaci a předal právníkovi a kdy jsem chtěl vytisknout komunikaci, tak to je za 3 týdny co se to řeší 30 stran. Tak jak to asi vypadá v Mall.
22.01.2021 17:01
8
Původně odeslal láďa1979
Tak co je proti tomu, že místo za jeden den to máš za 3?
Původně odeslal láďa1979
Když už něco beru na Mall, tak to co mají sami skladem, druhý den je na odběrném místě. Když byla před vánocemi doprava zdarma, kdy psali za dva dny, dovezli to za dva dny a dokonce i v časové intervalu co napsali. Co to ale vůbec vypovídá - jeden ne/spokojený z milionů objednávek:)
Tak zaprvé pokud si to necháš doručit do boxu, tak nemáš ani 48 hodin na vyzvednutí, takže pokud to místo v pátek doručí až v pondělí, ty můžeš být na dva dny na služebce a máš po balíku. A zadruhé, kolikrát to nejsou jen tři dny. V lednu jsem rušil dvě objednávky, oboje na zboží v tu dobu skladem, jedna nebyla ani po třech měsících ještě ani odeslána, druhá sice odeslána byla, ale ani po 14 dnech do boxu nepřišla. Peníze vrátit nechtěli, dokud jsem to s nimi nezačal řešit veřejně přes Heuréku. A kdyby byl jeden nespokojený z milionu, neměli hodnocení jen 89 % (před Vánoci ještě 91 %).

Původně odeslal láďa1979
Nejjednodušší je podat podnět na Mall a klidně i na ČOI za klamání nebo klamavou reklamu, což je nepovolená obchodní praktika
Je vidět, že jsi to nikdy nezkoušel, ČOI všechny podání na Mall Group zametá pod koberec s tím, že tam dělá kontroly pravidelně a na další reakce už ani nereaguje.
22.01.2021 17:43
9
Nenechávám do boxu takže toto neřeším. Heuréka asi tak pokud vezmu v potaz mé objednávky, tak hodnotí pouhé cca 1% zákazníků. Brutálně nespokojených jsme měli loni 4 a z toho 3 dali negativní recenzi, takže to taky nic nevypovídá. Kdysi když bojoval Datart, Alza a Mall, měl Datart dokonce kolem 65 a já s ním problém neměl. Samozřejmě u Mall jsem viděl, že podle procent jim měli odebrat Ověřeno a neudělali to, když to byl jejich majitel. Zase když se podíváš na Mall, tak mají celkem obvyklý poměr cca 10% negativních a jak asi sám naznačuješ, většina o vánocích, ale tam bude jako vždy mínusy za pozdní prodej a partneři jako vždy nedodali zboží, tak je ted na nich jak to budou chtít vylepšit. Mě těch 89 přijde jako dobrý. Datart ma ted 95%. My třeba zboží u dodavatelů raději vypnuli někdy začátkem prosince (v minulosti jsme vypínali okolo 18.12.a věnovali se svému zboží. Prostě všechno nejde mít na 100%. Prostě tam je ta prasárna, že nemají aktuální stav, při nějaké diskuzi na veletrhu, mi řekli, že do toho nechtějí moc rýpat, jelikož spousta malých shopů ve skladové dostupnosti taky lže a nejde zkontrolovat všechny. Na druhou stranu jsou idioti, co v prosinci hodinu po objednávce volají, kdy to dostanou nebo rovnou přijdou, takže taky nebereme telefony ani neodpovídáme pokud to není akutní. Ale upřímně spoléhat na to, že to bude v den kdy slibují, když jště den poté, co dopravci řekli, že u negarantují mi přijde opravdu jako hloupost, ale jak je vidět, tak se jim to i přes storna a nevyzvednuté zásilky pořád vyplácí.

ČOI jsem kontaktoval svým jménem a stejně to skončilo, že to je stížnost třeba pro finanční úřad a podobně, předpokládám, že anonymy z emailu na seznamu nebo gmail neřeší vůbec. Až budu v důchodu obuji se do toho mnohem více a založím neziskovku na ochranu spotřebitele:)
22.01.2021 18:51
10
Já jsem někde psal, že jsem je kontaktoval anonymně?
22.01.2021 20:31
11
nemám je rád, ale včera objednáno - dnes dodáno. 4 položky
22.01.2021 21:00
12
Původně odeslal NV
nemám je rád, ale včera objednáno - dnes dodáno. 4 položky
Tak super, škoda, že neumím v tom vlákně vytvořit anketu, aby to mělo nějakou lepší statistickou hodnotu.. Neumíte to někdo? :)
23.01.2021 10:41
13
Vse co je skladem u Mall tak je k vydeji druhy den od objednani. Partnersky prodej a zbozi skladem u dodavatele = doba dodani 3 az XX dnu. Normalni asi, ne?

U Alza mne taky tahali dva tydny s dobou doruceni, az jsem objednavku zrusil. Proste co neni na sklade tak nespolehat na doruceni ten samy nebo druhy den.

Je to jako se splatnosti faktury. Nekdo ji zaplati hned a nekdo XX mesicu po splatnosti.
23.01.2021 15:02
14
Původně odeslal boogey
Já jsem někde psal, že jsem je kontaktoval anonymně?
promiň, ale já někde psal, že jsi oznamoval jako anonym?
23.01.2021 21:35
15
Původně odeslal láďa1979
promiň, ale já někde psal, že jsi oznamoval jako anonym?
Ten poslední odstavec mi přišlo jako narážka na mě.

Ale abych řekl něco k tématu - u Mall mám přes 100 objednávek ročně, vždycky do stejného boxu. Začátkem minulého roku to ještě fungovalo víceméně jak mělo, ale cca od března můžu říct, že max. polovina objednávek přišla ve slíbeném termínu. A to bych řekl, že jim ještě přidávám. Ale abych byl spravedlivý, ne všechno přišlo později. Malá část z toho přišla dřív, než v uvedeném termínu.
24.01.2021 11:45
16
Ne bylo to obecně. Podívej 3 roky tady nejsou lidi na práci natož kvalitní lidi. Samozřejmě ani netvrdím, že o tom ví a pokoušejí trpělivost zákazníků, ale předpokládám, že to mají zatím dobře spočítaní a i přes nepřevzaté zásilky se jim to vyplácí, takže v pohodě posílají zboží co garantovali do vánoc i koncem ledna. A upřímně já už taky nějaké poslání až za 3 dny neřeším, ale zase nikde nevykřikuji do druhého dne. Za to jeden zákazník si dokonce přečetl naše podmínky, a 2 minuty před ukončením příjmu objednávek s odesláním v ten den udělal objednávky asi na 80 položek a druhý den nás seřval, proč jsme to neodeslali, že objednal včas.