logo
21.01.2021 09:10
1
.
21.01.2021 09:14
2
Já bych začal faktem, že 100 - 150 lidí denně je jako když plivne, a 1 % konverzní poměr bych neviděl jako něco extra hroznýho.

Takže buď vaše zboží zákazníka prostě nezajímá, nebo do reklamy sypete blbě, nebo málo. To je oblast, kde bych začal já.
21.01.2021 09:29
3
David má víceméně pravdu. Prostě je zboží, kterého se prodá 96% ve 4. kv., ono těch narozenin během roku, kde se to dá použít jako dárek zase tolik není a zákazníků pro které je to zboží denní spotřeby také ne. Navíc ve vší úctě máš zboží v trošku vyšší cenové hladině. Troufám si tipnout, že prodejnost tohoto zboží je taková, že za listopad a prosinec se toho prodá stejně jako za předchozích 10 měsíců. Myslím, že se stačí podívat na hledanost "vonné svíčky" na Seznamu https://search.seznam.cz/stats/?term...%C3%AD%C4%8Dky.

Takže chyba není v víceméně v ničem leda tak v nastavení reklam.
21.01.2021 10:15
4
Oba pánové přede mnou mají pravdu. Obecně šablony shoptet fungují vcelku dobře, záleží pak na sortimentu. Krom toho, jaký máte sortiment, bych se spíše zaměřil na to jak děláte marketing. Dle všeho asi máte nějaká data, tak z těch by mělo jít vyčíst, co je případně na reklamě špatně. Něco bude špatně. Neřešte jen konverzní poměr. Je třeba ta data dávat do souvislosti - co audience, jaký je bounce rate atd.. je toho hodně. Pokud máte zájem, můžu se Vám na to nezávazně podívat. Určitě žádný audit. Jen mrkneme, jak máte nastavený shoptet, konverzní akce a kampaně. Nevím, zda Vám někdo z kolegů shoptet partnerů pomáhal s nastavení obchodu případně se správou PPC.

Dejte vědět.
21.01.2021 10:47
5
Nasaďte na web skript od Hotjar.com, zapněte nahrávky návštěv, počkejte až se (zdarma) nasbírá 100 nahrávek a pak si je podrobně projděte. Můžou existovat problémy v UX/usability, které nevidíte.

Mrkněte do Google Search Console, podívejte se z jakých klíčových slov získáváte návštěvnost a vylepšete proklikovost odpovídajících výsledků v hledání.


Mrkněte do Google Analytics a zobrazte si stránky s největší mírou opuštění - tady je evidentně problém, který je třeba hlouběji prozkoumat.

Hodně štěstí!
21.01.2021 11:03
6
Původně odeslal ir0n
Nasaďte na web skript od Hotjar.com, zapněte nahrávky návštěv, počkejte až se (zdarma) nasbírá 100 nahrávek a pak si je podrobně projděte. Můžou existovat problémy v UX/usability, které nevidíte.

Mrkněte do Google Search Console, podívejte se z jakých klíčových slov získáváte návštěvnost a vylepšete proklikovost odpovídajících výsledků v hledání.


Mrkněte do Google Analytics a zobrazte si stránky s největší mírou opuštění - tady je evidentně problém, který je třeba hlouběji prozkoumat.

Hodně štěstí!
Mrkněte na MS Clarity ;)
21.01.2021 12:06
7
On je určitý útlum v prodeji v lednu běžný. Nicméně konkrétně svíčky se prodávají hlavně na podzim a před Vánocemi. Dělal jsem roky PPC pro e-shop s vonnými oleji, svíčkami apod. a ten e-shop byl živ hlavně ze 4. kv.
21.01.2021 12:31
8
Souhlas s výše uvedeným a doplním další body:
1. Nesoulad mezi značkou a sortimentem. Název Svetdekoraci.eu slibuje dekorace, nicméně na hlavní stránce vidím pouze vonné svíčky a vůně. Nevidím žádnou dekoraci.
2. Vůně a vonné svíčky jsou sortiment který se obtížně vybírá online, protože o podstané vlastnosti výrobku - vůně - nejsem jako online zákazník schopen nic zjistit. Jsem v šoku, že máte vůbec nějaké prodeje a považuji to za úspěch. Nejspíš u vás nakupovali zoufalci, kterým došli nápady před vánoci a potřebovali "prostě něco" koupit. Ti lidé se objeví opět před vánoci. Kromě těch, nedokážu si představit jaký segment u vás nakupuje a jak na něj lépe cílit. Třeba byste se mohli zákazníků zeptat kdo jsou a proč u vás nakoupili.
21.01.2021 15:38
9
Není snadné podnikat v zemi, kde je e-shopů už tolik, jsme prostě jedničky, ale není to žádná výhra.