logo
18.01.2021 23:04
1
Zdravím.
Koncem roku 2020 jsem spustil e-shop zaměřující se na docela neobvyklý sortiment zboží a tím jsou tkaničky s potiskem. 
Odkaz na e-shop: E-shop, pokud to nepůjde rozkliknout, tak doména je www.zavaz.cz
Velmi dlouho jsem přemýšlel jaký sortiment zboží bude můj e-shop nabízet a na co se bude zaměřovat, pak jsem ale narazil na tento nápad, který mi vsadil brouka do hlavy. Jelikož nejsem nejstaršího věku, zajímám se o obuv, módu a podobně, tak mne tento sortiment velmi zaujal a v Americe je hodně oblíbený avšak u nás nic takového skoro není a v tom je možná ten problém...
E-shop běží už asi 3 měsícem na krabicovém řešení a v momentální chvíli se snažím o nějaký ten přísun traffic (co jsem četl, je kravina hned optimalizovat na konverze) pomocí různých reklam. Je zde ale menší problém, právě jelikož tkaničky jsou natolik neobvyklé zboží, že ho dá se říci naprosto nikdo cíleně nevyhledává tak se reklamy dělají velmi těžce. Momentálně jsem po dlouhé době menšího AD research vyhodnotil nejlepší reklamu, kterou momentálně pouštím, jedná se o klasickou obrázkovou reklamu (zkoušel jsem i video, ale nějakým způsobem nemělo úspěch), běží pouze na FB Feedu, co se týče konv. poměru, který je tam nastavenený na zobrazení obsahu hl. stránky nebo tak něco, tak ten je nadprůměrný a cena za zobrazení a načtení stránek je 2,5 - 3,5 Kč,-, což by mohlo znamenat, že jsem zacílil v celku dobře a že lidé mají zájem ne? (Kdyžtak mne opravte, jedná se o můj 1. eshop a nemám takové zkušenosti, i když se snažím neustále učit nové věci.) Mám na stránkách integrovaný Smartlook, který mi nahrává chování uživatelů, většina si stránku projede celou, ale hned ji vypne, další menšina stránky prolistuje od zhora dolů (jakože proklikají kategorie, projdou produkty atd...), ale také neprojeví žádný extra zájem, čím to je? PPC jsem zkoušel, avšak s mým sortimentem nemají cenu, zkoušel jsem Google ads, pokusil jsem se použít ty nejmocnější slova vystihující můj sortiment, ale i kdybych Google nabídl miliardu za proklik a triliardu jako denní rozpočet, tak ničeho nedosáhnu, jelikož vyhledávací poměr tohoto zboží je tak malý, že i žvýku byste prodali lépe... PPC jsem tedy vyloučil, mám v plánu zkusit srovnávače (GLAMI apod.), ale zatím tedy jedu pouze ten Facebook, který mi jako jediný funguje, avšak prodeje stále nejsou. Na stránkách se nikdo nepohybuje, když neběží reklamy a když běží, jsou tam uživatelé jen chvíli, pokud běží reklamy je na stránkách za den zhruba 30 lidí, takže ano, nedávám za FB reklamy zas tolik peněz, ale na druhou stranu s mými zisky nemám peněz na rozhazování...
Za celou dobu spuštěného e-shopu bylo tolik objednávek, že je spočítáte v pořádku na prstech jedné končetiny nějakého tříprstého ptáka..., takže poměr toho kolik vydám za provoz e-shopu, za reklamy ze kterých nic není a za podobné věci v porovnání se zisky je pro mne odstrašujícím případem.
Máte někdo zkušenost s něčím podobným? Budu velmi vděčný za vaše názory a sdělené zkušenosti. Zajímá mne jestli máte někdo zkušenost s podobnou situací, kdy má třeba naprosto nový a neobvyklý produkt, akorát na něj nikdo není třeba zvyklý, zda to chce čas atd., ale čas zkrátka stojí peníze, co si budeme povídat.
Chtěl jsem se zeptat na pár věcí:
Co si myslíte o samotném sortimentu.
Co bych podle vás měl udělat pro generování prodejů.
Co si myslíte o e-shopu. (vzhled, popisy, ...) 
Nejsou podle vás ceny moc velké?
Poslední a snad nejdůležitejší otázka je, jak a kdy podle vás zjistím nebo vyhodnotím, zda můj produkt nebo eshop má smysl nebo ne.
Děkuji mnohokrát každému za radu, sdělení zkušenosti a tak dále. Přeji vám vše nejlepší do vašeho podnikání a děkuji, že jste se dočetli až sem. 
19.01.2021 00:10
2
Mně se ten nápad líbí, ale je tam málo druhů. Klidně bych si i objednal, ale z tohoto výběru mě nic nezaujalo
19.01.2021 05:15
3
A co chceš prodávat, když tam prakticky nic nemáš? Se třema druhama tkaniček fakt díru do světa neuděláš. A proč lžeš zákazníkům, že ty tkaničky vyrábíš? To fakt ten shop vypadá důvěryhodně...
19.01.2021 06:26
4
Nápad také nevidím jako špatný, ani ceny mě nijak neuráží. Ale nevyberu si. Nemám z čeho.
19.01.2021 06:29
5
Smutný a nevýrazný e-shop.
Když nemáš novinky, tak to zruš.
Filtr u dvou barev na nic.
Místo šedých obrázků tam dej ty s botama, bude to trochu lepší, přesto nic moc.
Video dobrý tak do emailingu, jinak na nic.
Co to je za radu?? "Tkaničky se snažte....." - zaděláš si na problém, formuluj jinak.
Nikde žádný příběh, idea, cíl..
Prasárna, cos udělal na referencích je nebetyčná.

Možná dobrý nápad, ale nedotaženo, máš cílit na nějakou skupunu a to neděláš.
Udělej zatím jednoproduktový, rolovací e-shop a uděláš líp.
Když napíšu šedý průměr, budu hodně milosrdný.

Polepši se, a možná prorazíš. Držím palce.
19.01.2021 07:38
6
no nevim proc hlavni sdeleni na mobilu je vraceni do 14 dnu, to je pekna bejkarna. Nevim jestli jsi barvoslepej ale pro normalni lidi je to jak reklama na krematorium. Takovydle bejkarny jsou pro teenagery a to musi bejt barevny a cool a ne todle co tam máš, ale verim ze kdyz se tomu povenujes tak za rok to treba bude lepsi
19.01.2021 08:36
7
Původně odeslal Radek13
Mně se ten nápad líbí, ale je tam málo druhů. Klidně bych si i objednal, ale z tohoto výběru mě nic nezaujalo
Dobrá, děkuji moc za radu.

---------- Příspěvek doplněn 19.01.2021 v 08:41 ----------

Původně odeslal boogey
A co chceš prodávat, když tam prakticky nic nemáš? Se třema druhama tkaniček fakt díru do světa neuděláš. A proč lžeš zákazníkům, že ty tkaničky vyrábíš? To fakt ten shop vypadá důvěryhodně...
Vím, že momentální sortiment není nejobsáhlejší, ale to je tím, že tkaničky opravdu vyrábím, takže to není tak že nakoupím celou krabici jednoho druhu, nafotím, přidám na e-shop a je hotovo, návrh musím vymyslet, zpracovat, vyzkoušet (Ne vše co vypadá v PC dobře, vypadá skvěle i na tkaničkách.), nafotit a podobně, nechci si na nic stěžovat, ale jen říkám, že té práce s tím je mnohem více, když je vyrábím a ne že je jen koupím. (Ano, zde je možná ten amatérský krok, při prvním e-shopu být hned výrobce...)

Každopádně vám děkuji za odpověď.

---------- Příspěvek doplněn 19.01.2021 v 08:42 ----------

Původně odeslal Steeta
Nápad také nevidím jako špatný, ani ceny mě nijak neuráží. Ale nevyberu si. Nemám z čeho.
Děkuji moc za odpověď, na rozšíření sortimentu pracuji, vím, že je to potřeba.
Ale samozřejmě to nejde rychlostí blesku že ano, pokud tkaničky ještě sám vyrábím.
Každopádně se pro to pokusím udělat vše a co nejrychleji, děkuji!
19.01.2021 08:50
8
Chceš vyrábať alebo predávať? Aj to aj to očividne cesta nebude.

Ja by som výrobu úplne delegoval (externe), nechal si pod sebou "len" navrhovanie + predaj. Ak by sa darilo, tak až potom by som uvažoval nad výhodnosťou investície do výroby = delegovanie (interne).
19.01.2021 08:50
9
Původně odeslal Radekovic
Smutný a nevýrazný e-shop.
Když nemáš novinky, tak to zruš.
Filtr u dvou barev na nic.
Místo šedých obrázků tam dej ty s botama, bude to trochu lepší, přesto nic moc.
Video dobrý tak do emailingu, jinak na nic.
Co to je za radu?? "Tkaničky se snažte....." - zaděláš si na problém, formuluj jinak.
Nikde žádný příběh, idea, cíl..
Prasárna, cos udělal na referencích je nebetyčná.

Možná dobrý nápad, ale nedotaženo, máš cílit na nějakou skupunu a to neděláš.
Udělej zatím jednoproduktový, rolovací e-shop a uděláš líp.
Když napíšu šedý průměr, budu hodně milosrdný.

Polepši se, a možná prorazíš. Držím palce.
Dobře, novinky se pokusím zesílit, barvy také.
S fotkami to není opět tak lehké, spíše jsem se inspiroval od větších e-shopů, kdy jsem vsadil na typ fotek, čím více editované (Odstranění pozadí apod.), tak budou působit profesionálněji, ale je pravda, že jsou až moc "mrtvé", fotky se také pokusím zlepšit, děkuji.
Sekce Rady a návody, O nás, Velikostní tabulka tkaniček, se pokusím nějakým způsobem opravit, je pravda, že když si projedu menší, ale úspěšné e-shopy, tak se snaží co nejvíce uvést právě ty své cíle, a nějaký ten více lidský a "kamarádský" formát textu, zda mne chápete. 
Reference jsou ale pravdivé, buď jsem nepochopil co přesně v referencích máte na mysli, ale co se týče samotných referencí, tak ty jsou pravdivé.

Jinak moc děkuji.

---------- Příspěvek doplněn 19.01.2021 v 08:51 ----------

Původně odeslal tallpa
no nevim proc hlavni sdeleni na mobilu je vraceni do 14 dnu, to je pekna bejkarna. Nevim jestli jsi barvoslepej ale pro normalni lidi je to jak reklama na krematorium. Takovydle bejkarny jsou pro teenagery a to musi bejt barevny a cool a ne todle co tam máš,  ale verim ze kdyz se tomu povenujes tak za rok to treba bude lepsi
Dobrá, děkuji za radu.

---------- Příspěvek doplněn 19.01.2021 v 08:55 ----------

Původně odeslal J.Čakloš
Chceš vyrábať alebo predávať? Aj to aj to očividne cesta nebude.

Ja by som výrobu úplne delegoval (externe), nechal si pod sebou "len" navrhovanie + predaj. Ak by sa darilo, tak až potom by som uvažoval nad výhodnosťou investície do výroby = delegovanie (interne).
Musím říci, že v momentální chvíli to vidím stejně, akorát už jsou koupené materiály a nějaký ten plotr, ...
Jsem právě v situaci, kdy jsem v celku uzamčený na jednom místě a nemohu nic moc dělat, s koupeným materiálem, s výbavou apod. jsem docela nahraný. 
Ze začátku se mi výroba zdála jako dobrý nápad, kvůli ceně apod., ale teď vidím, že to není až taková sranda.
Děkuji.
19.01.2021 08:58
10
řekl bych "špatný" produkt ve špatnou dobu. Dnes je spousta dobrých produktů, které nejdou dostat mezi lidi. Prodavačky jsou podavačky, reklama je drahá a většina je ovlivněna televizní reklamou. Jsem staršího věku ani nevím kolik dnes tkaničky stojí, jelikož většinou přežijí boty. Spíše bych si položil otázku proč to vůbec děláš. Má tě to uživit nebo kvůli egu. Jinak jsi asi dost podcenil průzkum trhu, to že to jde v Americe neznamená, že to půjde v malinkaté ČR. Navíc z rozvinutých zemí máme máme nejmenší průměr počtu bot na obyvatele u mužů je to dokonce pod 2 páry. Cílová skupina bych tipoval pokud se náležitě zblbne tak na 10-30 let, řekněme, že pod 15 nemají na toto peníze a radši si koupí kredit, takže doprava zdarma nad 1000 je trošku o ničem, spíše by to mělo být od 2 belení aby to zaujalo, pokud na to máš nebo uděláš marži. Zájem o produkt asi nejlépe vyzkoušíš na akcích pro cílovou skupinu, které ale ted nejsou, takže asi dělat na eshopu, dělat na sortimentu a počkat, pokud tě to finančně neruinuje.
19.01.2021 09:16
11
Původně odeslal láďa1979
řekl bych "špatný" produkt ve špatnou dobu. Dnes je spousta dobrých produktů, které nejdou dostat mezi lidi. Prodavačky jsou podavačky, reklama je drahá a většina je ovlivněna televizní reklamou. Jsem staršího věku ani nevím kolik dnes tkaničky stojí, jelikož většinou přežijí boty. Spíše bych si položil otázku proč to vůbec děláš. Má tě to uživit nebo kvůli egu. Jinak jsi asi dost podcenil průzkum trhu, to že to jde v Americe neznamená, že to půjde v malinkaté ČR. Navíc z rozvinutých zemí máme máme nejmenší průměr počtu bot na obyvatele u mužů je to dokonce pod 2 páry. Cílová skupina bych tipoval pokud se náležitě zblbne tak na 10-30 let, řekněme, že pod 15 nemají na toto peníze a radši si koupí kredit, takže doprava zdarma nad 1000 je trošku o ničem, spíše by to mělo být od 2 belení aby to zaujalo, pokud na to máš nebo uděláš marži. Zájem o produkt asi nejlépe vyzkoušíš na akcích pro cílovou skupinu, které ale ted nejsou, takže asi dělat na eshopu, dělat na sortimentu a počkat, pokud tě to finančně  neruinuje.
Já si myslím, že produkt není až tak špatný. Pohybuji se ve věkové sortě lidí, kteří se o své boty starají lépe jak o svého psa, dnes už to bohužel tak je. Zájem o produkt také v celku je, ale je pravda, že je malá nabídka, to musím souhlasit, ale nechtěl jsem nabídku rozšiřovat než si neověřím, že produkt má nějakou šanci uspět.
Řekl bych že ty informace například s těmi 2 páry apod. bývají velmi často dosti okaté a odhadové, spíše pro lidi jen tak ze zajímavosti, také je zde otázka podle čeho to ti novináři, nebo kdo to byl měří, jaký měří věk apod., pokouším se cílit na nižší věkovou kategorii.
Doprava zdarma je opravdu asi přepísklá, máte pravdu...
Dělám to spíše kvůli zkušenostem do života, ani ne tolik kvůli nějakému přívalu peněz.
Ale moc děkuji za odpověď.
19.01.2021 14:42
12
Původně odeslal Patrik Čermák
Vím, že momentální sortiment není nejobsáhlejší, ale to je tím, že tkaničky opravdu vyrábím
Takže se tady pracně vyrábíš s něčím, co jde koupit na Alíkovi za dva dolary? Jako fakt? Vlastní výroba a nenapadne tě na ty tkaničky tisknout něco jinýho, než SHOELACES a rozsypanej čaj?
19.01.2021 14:58
13
Původně odeslal boogey
Takže se tady pracně vyrábíš s něčím, co jde koupit na Alíkovi za dva dolary? Jako fakt? Vlastní výroba a nenapadne tě na ty tkaničky tisknout něco jinýho, než SHOELACES a rozsypanej čaj?
No... V dnešní době si na Ali koupím vše, a ano vím o tom, že se tam prodávají i tkaničky s potisky apod., ale tady jde čistě o kvalitu produktu. Nevím, zda máte zkušenosti s nějakým oborem v potiskování textilií, ale věřte mi, že kvalita potisku a kvalita tkaničky, kterou si mohu momentálně určit sám a snažit se zákazníkovi dodat jen to nejlepší, si na Ali jen tak neohlídám, hlavně většina firem tiskne tkaničky formou tampontisku, nebo sítotisku, což jsou druhy potisku, když to řeknu velmi jednoduše... tepelně aplikovaná tempera na textilu, zatímco já využívám naprosto jinou a mnohem kvalitnější metodu potisku, jedná se svým způsobem o speciální termo druh folie, která se díky své aplikační funkci "vpije" do textilu,  nejlépe funguje na bavlně a výsledky jsou nejlepší.
Nevím, zda jste někdy byl na dětském táboře, kde se velmi často vyrábí takové ty táborové trička, kdy si děti vezmou tampon/houbičku, zkrátka cokoliv, k tomu formičku a tu namočí do jakési tempery a dělají z toho své trička, a ano, přesně toto je druh potisku tkaniček a celkově 90% oblečení co Vám přijde z Ali...

Na jiných vzorcích budu momentálně pracovat.
Jen chci podotknout, že byste se mohl chovat a vyjadřovat trošku formálněji, ano chápu, jsme ve fóru, já jsem za Vaše rady velmi rád, ale myslím si že takovýto až agresivní způsob vyjadřování vůči mně je zbytečný.
Každý rozumíme něčemu jinému, vy rozumíte více e-commerce očividně, chápu a obdivuju Vás, ale já se například vyznám v jiných věcech jako je právě například potisk textilií. S vlastní výrobou jsem to možná přepískl, to neříkám, ale zase v momentální chvíli nemám výbavu za triliardy, která by se nedala popřípadě prodat za velmi přibližnou cenu.
19.01.2021 15:07
14
Původně odeslal Patrik Čermák
Já si myslím, že produkt není až tak špatný. Pohybuji se ve věkové sortě lidí, kteří se o své boty starají lépe jak o svého psa, dnes už to bohužel tak je. Zájem o produkt také v celku je, ale je pravda, že je malá nabídka, to musím souhlasit, ale nechtěl jsem nabídku rozšiřovat než si neověřím, že produkt má nějakou šanci uspět.
Řekl bych že ty informace například s těmi 2 páry apod. bývají velmi často dosti okaté a odhadové, spíše pro lidi jen tak ze zajímavosti, také je zde otázka podle čeho to ti novináři, nebo kdo to byl měří, jaký měří věk apod., pokouším se cílit na nižší věkovou kategorii.
Doprava zdarma je opravdu asi přepísklá, máte pravdu...
Dělám to spíše kvůli zkušenostem do života, ani ne tolik kvůli nějakému přívalu peněz.
Ale moc děkuji za odpověď.
Já nepsal, že produkt je špatný, je to v uvozovkách. Jinak doprava zdarma osobně vyzkoušeno na zboží co všichni prodávají za 249-299, když se dalo za 399 s dopravou zdarma, tak se prodej zdvihl 10x a většinou objednávali jen tu jednu věc. Ale zase na nižší věková kategorie možná půjde po ceně a na dopravu se prvotně nepodívá:)

Jinak samozřejmě taky bohužel platí, že čím širší sortiment, tím hůře se vybírá a dost často to končí tím, že si nevybere nic jelikož si neumí vybrat. Takže to chce trošku vybalancovat. Vidím to denně na krámech co mají zboží, kterého je běžně 400 druhů, třeba jen 20 a skoro nic neprodávají, ale ten co má 200 skladem prodává 30-50x více než ten co má jen 20.
19.01.2021 15:09
15
Jestli to fakt vyrábíš, tak nechápu, proč si przníš byznys tím, že na to tiskneš to samý, co Číňani. Nechápu, proč, když máš teda vlastní výrobu, tak nenabízíš vlastní potisky. Když máš na tkaničce napsáno anglicky, že to je tkanička, to asi není nijak úchvatný dílo, u kterýho by si člověk rád připlatil za to, že dostane potisk, co vydrží o něco déle. Asi nebudu mít v plánu chodit dva roky s tkaničkou, kde je napsáno tkanička, takže kvalita z Číny, pokud už budu mít potřebu dát světu vědět, že si nezavazuju boty mrožem, mi bude plně dostačovat.
19.01.2021 15:11
16
Původně odeslal láďa1979
Já nepsal, že produkt je špatný, je to v uvozovkách. Jinak doprava zdarma osobně vyzkoušeno na zboží co všichni prodávají za 249-299, když se dalo za 399 s dopravou zdarma, tak se prodej zdvihl 10x a většinou objednávali jen tu jednu věc. Ale zase na nižší věková kategorie možná půjde po ceně a na dopravu se prvotně nepodívá:)

Jinak samozřejmě taky bohužel platí, že čím širší sortiment, tím hůře se vybírá a dost často to končí tím, že si nevybere nic jelikož si neumí vybrat. Takže to chce trošku vybalancovat. Vidím to denně na krámech co mají zboží, kterého je běžně 400 druhů, třeba jen 20 a skoro nic neprodávají, ale ten co má 200 skladem prodává 30-50x více než ten co má jen 20.
S dopravou jsem si už trošku pohrál.
S tím sortimentem naprosto souhlasím, nemám v plánu e-shop přeplnit "hovadinami", ale je potřeba trošku zvýšit nabídku, to asi ano, jsem ale rád, že jste mi zde ve fóru trošku otevřeli oči, protože sám bych k tomuto kroku snad nedošel a ani mne nenapadlo rozšířit nabídku. Myslel jsem si, že když je to něco nového tak stačí málo a je hotovo, ale rozumím tomu, lidé mají v dnešní době už moc široké obzory a jsou zvyklí, že je zkrátka všude všeho, takže je potřeba v nabídce zesílit, ale zase to nepřehnat, chápu.
Děkuji mnohokrát za radu.

---------- Příspěvek doplněn 19.01.2021 v 15:18 ----------

Původně odeslal boogey
Jestli to fakt vyrábíš, tak nechápu, proč si przníš byznys tím, že na to tiskneš to samý, co Číňani. Nechápu, proč, když máš teda vlastní výrobu, tak nenabízíš vlastní potisky. Když máš na tkaničce napsáno anglicky, že to je tkanička, to asi není nijak úchvatný dílo, u kterýho by si člověk rád připlatil za to, že dostane potisk, co vydrží o něco déle. Asi nebudu mít v plánu chodit dva roky s tkaničkou, kde je napsáno tkanička, takže kvalita z Číny, pokud už budu mít potřebu dát světu vědět, že si nezavazuju boty mrožem, mi bude plně dostačovat.
Rozumím Vám, ale to je to co zde říkám, byla to chyba, měl jsem tak trošku zavřené oči a myslel jsem si, že když budu vyrábět něco velmi podobného, co kdekoliv jinde akorát s lepší kvalitou, tak to bude úspěšné, protože je to úspěšné jinde... 
Začíná mi docházet, že je to kravina, protože jsem věděl, že je to v ČR vlastně dá se říci něco nového a zároveň jsem si myslel, že se to lidem bude líbit, jako kdekoliv jinde, ano je to blbost, když si to teď začínám uvědomovat. Asi nemám úplně v plánu tyto druhy tkaniček stáhnout z prodeje nebo něco podobného, nechám je tam, protože se najde velký počet lidí, kteří mají tyto potisky v lásce, ale určitě přistoupím na krok, sortiment rozšířit o něco za prvé nového a za druhé tu nabídku udělat širší.
Děkuji.
19.01.2021 15:37
17
Mě osobně to přijde jako strašně marginální produkt. Pro strašně úzkou cílovku. Lidi co chtěj kvalitní tkaničky, tak nepotřebují v drtivý většině potisk a lidi co by rádi potisk, tak je jim putna v jaký kvalitě bude, protože je mění dle nálady, počasí, trendu.

Jak vlastně vypadá Vaše cílovka? Ve Vašich očích? Kdo u Vás nakupuje třeba opakovaně? Na koho cílíte?
19.01.2021 15:41
18
Původně odeslal Patrik Čermák
měl jsem tak trošku zavřené oči a myslel jsem si, že když budu vyrábět něco velmi podobného, co kdekoliv jinde akorát s lepší kvalitou
Původně odeslal Patrik Čermák
je to kravina, protože jsem věděl, že je to v ČR vlastně dá se říci něco nového
Původně odeslal Patrik Čermák
Asi nemám úplně v plánu tyto druhy tkaniček stáhnout z prodeje
Původně odeslal Patrik Čermák
nechám je tam, protože se najde velký počet lidí, kteří mají tyto potisky v lásce
Tak já teď nechápu, jestli mluvíš o tkaničkách s potiskem všeobecně nebo konkrétně o aktuálních potiscích. A celkově mě to připadá jako protimluv.
Mně třeba potisk tkaniček zaujal, hned jsem se tam šel podívat, cena mi přišla OK, ale ty potisky, to je jeden horší než druhej. Myslím, že kdybys vymyslel něco vtipného a regionálního, tak bys prodal dost kusů i od jednoho textu, ale upřímně to, co tam máš teď, to bych si neobjednal ani z té Číny. Takže jestli to fakt vyrábíš, tak za a) bych vymyslel něco fakt originálního (nebo to nechal vymyslet někoho jiného) a za b) bych to nabídl velkoobchodně. Mně to zaujalo jak jako koncáka, co by si klidně nějaké vtipné tkaničky koupil, tak jako člověka, co do firmy nakupuje reklamní předměty. Potenciál to podle mě určitě má, jen to uchopit za správnej konec.
19.01.2021 15:47
19
Původně odeslal Tomáš Maňhal
Mě osobně to přijde jako strašně marginální produkt. Pro strašně úzkou cílovku. Lidi co chtěj kvalitní tkaničky, tak nepotřebují v drtivý většině potisk a lidi co by rádi potisk, tak je jim putna v jaký kvalitě bude, protože je mění dle nálady, počasí, trendu.

Jak vlastně vypadá Vaše cílovka? Ve Vašich očích? Kdo u Vás nakupuje třeba opakovaně? Na koho cílíte?
Jak jsem sám psal, zatím neprovozuji e-shop tak dlouho, a ještě k tomu tento je můj první, takže nemám až takové zkušenosti s cílením a podobně.
Co se ale týče cílovky, kterou mám nastavenou na FB, tam cílím spíše na muže, protože za prvé zatím na e-shopu v nabídce nejsou dámské tkaničky (Svým způsobem jsou unisex, ale cílovka jsou spíše muži.), věková kategorie je vybraná na 18 - 35 a záliby takové ty nejrelevantnější, takže obuv, móda, potisk textilií a podobně, okruh jsem ještě zúžil zadáním další podmínky engaged shoppers, jak říkám, reklamy na FB mi v celku fungují, jsou prokliky, i v celku podle mě levné, ale tady je problém v tom PPC apod. no, kde opravdu tkaničky jsou tak slabě vyhledávané slovo, že to prakticky nemá žádnou účinnost.
Děkuji.

---------- Příspěvek doplněn 19.01.2021 v 15:50 ----------

Původně odeslal boogey
Tak já teď nechápu, jestli mluvíš o tkaničkách s potiskem všeobecně nebo konkrétně o aktuálních potiscích. A celkově mě to připadá jako protimluv.
Mně třeba potisk tkaniček zaujal, hned jsem se tam šel podívat, cena mi přišla OK, ale ty potisky, to je jeden horší než druhej. Myslím, že kdybys vymyslel něco vtipného a regionálního, tak bys prodal dost kusů i od jednoho textu, ale upřímně to, co tam máš teď, to bych si neobjednal ani z té Číny. Takže jestli to fakt vyrábíš, tak za a) bych vymyslel něco fakt originálního (nebo to nechal vymyslet někoho jiného) a za b) bych to nabídl velkoobchodně. Mně to zaujalo jak jako koncáka, co by si klidně nějaké vtipné tkaničky koupil, tak jako člověka, co do firmy nakupuje reklamní předměty. Potenciál to podle mě určitě má, jen to uchopit za správnej konec.
Na nabídce jak potisků, tak barev mám tedy v plánu hodně zapracovat stejně jako na stránkách po dnešním četní názorů všech zde ve fóru.
Velkoobchod mne také napadl, děkuji za připomenutí.
Děkuji.
21.01.2021 18:39
20
Osobně mě žádné nezaujaly, cena bych řekl, že je v pořádku.
Naopak bych si na nich dokázal představit vlastní text.
21.01.2021 18:58
21
Původně odeslal Slater
Osobně mě žádné nezaujaly, cena bych řekl, že je v pořádku.
Naopak bych si na nich dokázal představit vlastní text.
Děkuji za zhodnocení.
A ano možnost "tkaničky na míru" už jsem taky promýšlel, mám v plánu něco podobného udělat, akorát musím ještě promyslet, jakou formou proběhne objednání, návrh, ...
22.01.2021 20:02
22
nj holt jeto těžký když nejvíc e-shopů na hlavu je údajně právě zde v ČR..