logo

Konečně reálné zvýšení konverzního poměru

hourglass
Končí
12.02.2021 v 18:37

Úschova finančních prostředků u WEBTRHU garantující 100% bezpečnost transakce pro obě strany, 3% z objemu obchodu (min. 49 Kč, max. 499 Kč)

Prodejce
A
18:52
Nabízím své služby pro efektivní zvyšování konverzního poměru pomocí chytrých notifikací, které se zobrazí Vaším návštěvníkům, aby jim pomohly rozhodnout se k nákupu. Tyto notifikace Vám pomohou zvýšit konverzní poměr o 7-18% při stejném množství návštěvníků

Úspěšnost notifikací je založena na takzvaném sociálním vlivu. Uživatel je v podstatě nenuceně ovlivňován upozorněními na informace o nákupu, o registraci nebo hodnocení produktu a o jiných činnostech, které na webu udělali skuteční zákazníci jako je on sám.

Celé to funguje na psychologickém a sociálním jevu, který lidi podněcuje k činnosti na základě jednání druhých lidí. Nerozhodným zákazníkům právě tyto notifikace pomohou s rozhodnutím k nákupu, protože vše pracuje na základě událostí, které se na e-shopu skutečně staly.

Lidé potřebují při výběru důkaz nebo schválení, že je jejich rozhodnutí správné. Tento důkaz a jistotu získají z notifikace, která je upozorní na chování jiných skutečných zákazníků. Jejich rozhodnutí je tedy podpořeno, jak chováním druhých lidí, tak důvěryhodností e-shopu, na kterém je vidět pohyb a chování ostatních zákazníků.

Představte si, že navštívíte například e-shop s fotoaparáty. Jeden Vás velmi zaujme, prohlížíte si ho a váháte jestli je to dobrá volba nebo ne. V hlavě se pak honí tyto otázky: skutečně je tento foťák dobrý, bude dělat kvalitní fotky, není ta cena příliš vysoká? V tuto chvíli přichází na řadu mnou nastavené notifikace, které na stránce zobrazí různá upozornění jako například, že Petr Kužel z Českého Krumlova právě dokončil objednávku, tuto stránku si prohlíží 350 uživatelů nebo se zobrazí hodnocení a text recenzí z Heureky nebo Zboží. Nerozhodný návštěvník tak uvidí, že jsou zde reální zákazníci, kteří nakupují stejné věci, co chce on sám. Toto dokáže ovlivnit jeho rozhodnutí k nákupu.

Pro více informací mi napište: m.sperat@email.cz
Milan Sperát
www.speratmilan.cz
Pivo Sněžka

Malý dar z Krkonoš

Pecký Pivovar vám přeje klidné prožití Vánočních svátků - jako malou pozornost si dovolujeme nabídnout všem uživatelům slevu 10% na nákup dárkové krabice "Na vrcholu".