Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Konečně reálné zvýšení konverzního poměru

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 13. 1. 2021
time line
0 zájemců
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Nabízím své služby pro efektivní zvyšování konverzního poměru pomocí chytrých notifikací, které se zobrazí Vaším návštěvníkům, aby jim pomohly rozhodnout se k nákupu. Tyto notifikace Vám pomohou zvýšit konverzní poměr o 7-18% při stejném množství návštěvníků
Úspěšnost notifikací je založena na takzvaném sociálním vlivu. Uživatel je v podstatě nenuceně ovlivňován upozorněními na informace o nákupu, o registraci nebo hodnocení produktu a o jiných činnostech, které na webu udělali skuteční zákazníci jako je on sám.
Celé to funguje na psychologickém a sociálním jevu, který lidi podněcuje k činnosti na základě jednání druhých lidí. Nerozhodným zákazníkům právě tyto notifikace pomohou s rozhodnutím k nákupu, protože vše pracuje na základě událostí, které se na e-shopu skutečně staly.
Lidé potřebují při výběru důkaz nebo schválení, že je jejich rozhodnutí správné. Tento důkaz a jistotu získají z notifikace, která je upozorní na chování jiných skutečných zákazníků. Jejich rozhodnutí je tedy podpořeno, jak chováním druhých lidí, tak důvěryhodností e-shopu, na kterém je vidět pohyb a chování ostatních zákazníků.
Představte si, že navštívíte například e-shop s fotoaparáty. Jeden Vás velmi zaujme, prohlížíte si ho a váháte jestli je to dobrá volba nebo ne. V hlavě se pak honí tyto otázky: skutečně je tento foťák dobrý, bude dělat kvalitní fotky, není ta cena příliš vysoká? V tuto chvíli přichází na řadu mnou nastavené notifikace, které na stránce zobrazí různá upozornění jako například, že Petr Kužel z Českého Krumlova právě dokončil objednávku, tuto stránku si prohlíží 350 uživatelů nebo se zobrazí hodnocení a text recenzí z Heureky nebo Zboží. Nerozhodný návštěvník tak uvidí, že jsou zde reální zákazníci, kteří nakupují stejné věci, co chce on sám. Toto dokáže ovlivnit jeho rozhodnutí k nákupu.
Pro více informací mi napište: m.sperat@email.cz
Milan Sperát
www.speratmilan.cz
25 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
1 hodnocení
členem od 7. 4. 2015
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od Ivo Koníček (1 hodnocení)
17. 11. 2017
Excelentní spolupráce! S uživatelem proběhlo vše v naprostém pořádku a jsem spokojen.

Další nabídky Více