logo
01.01.2021 20:37
1
Dobrý den. Potěší mne, pokud někdo poradí: Mám zálohu PC na cloudu Google one. Po opravě a přeinstalování PC jsem do PC nahrál z externího disku zpět data ... 100% totožná jako mám na záloze u Google ... a nedaří se mi nastavit synchronizaci. Pořád to zakládá na Googlu novou (druhou) zálohu. Děkuji, Josef.

Co se právě děje na Webtrhu?

02.01.2021 10:35
2
Obvykle platí to, že pokud dojde ke ztrátě dat nebo jejich vymazání na straně zařízení, ze kterého se zálohuje do Cloudu, tak při jeho obnově se data obnovují z Cloudu. Tím dojde ke správné synchronizaci dat. To stejné udělá i One Drive. 
Jsou dvě možnosti:
1) nechat si obnovit data z Cloudu
2) vymazat vše na Cloudu a opět synchronizovat data za použití vlastní zálohy
Možnost 1 je ideální a nejlepší možná.
13.01.2021 18:03
3
Díky za rady ! Tušil jsem to a trochu jsem se toho obával. Je to primárně záloha a ne synchronizace něco jako kontakty v Androidu vs. Google Kontakty atd. U mne je hlavně problém s rychlostí internetu (samota, velmi pomalý bezdrát) a znovu nahrát vše do Cloudu (cca 50 Gb) je otázkou dnů až týdnů :-( Hezký den, Pepa D.
Pivo Sněžka

Malý dar z Krkonoš

Pecký Pivovar vám přeje klidné prožití Vánočních svátků - jako malou pozornost si dovolujeme nabídnout všem uživatelům slevu 10% na nákup dárkové krabice "Na vrcholu".