Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Implementace ERP ODOO- Python

Hledám programátora, který má zkušenosti s implementací ODOO ERP do českého prostředí- napojení na API Pohoda, párování plateb s Komerční bankou, balíkobot, napojení na eshop opencart www.2117.cz, EET pro pokladny v CZ i Slovensku
HOSTING & INSTALACE
Odoo je hostované řešení, se systémem pracujete ve webovém prostředí – odpadá tady nutnost instalace na klientská zařízení. Nicméně je nutné Odoo hostovat na serveru. Instalace systému Odoo na naše servery v AWS cloudu probíhá zdarma.
Postaráme se o certifikáty, založení instance, monitoring, update, postupné zlepšování a implementaci nových technologií, zabezpečení přístupů, šifrování dat ... a o bezproblémový chod systému. Máme mnoho zkušeností s rozdílnou velikostí našich zákazníků a proto jsme Odoo hosting vyladili do nejmenšího detailu, pro maximální pohodlí a přidanou hodnotu.
Máte zájem o Odoo hosting? Stačí se prokliknout pomocí tlačítka "Hosting". Zde najdete portál, na kterém si dokážete objednat Odoo hosting pro edici Community i pro edici Enterprise.
NASTAVENÍ & KONFIGURACE
Odoo běží, jsou založení uživatelé, ale systém je ve výchozím stavu.
Pomůžeme Vám s konfigurací a parametrizací. V této fázi dochází k zavádění číselníků, nastavení skladů, účetnictví, prodejních míst a pokladen, nastavení přístupových práv, ale i pomoc s nastavením emailových serverů a odesíláním notifikací. Této fázi je potřeba věnovat maximální pozornost a úsilí. Je to klíčová část implementace systému Odoo.
IMPORTY & MIGRACE DAT
Odoo běží, jsou založení uživatelé, systém je nastavený, ale potřebujeme importovat historická data.
Je obvyklé, že chcete v novém systému pracovat s daty, které máte uložené v minulém řešení nebo i v Excelu v počítači. Odoo dokáže zpracovat data v souborech Excel nebo CSV.
Pokud se jedná o malé množství dat, která mezi sebou nemají složité vazby, dokážete data importovat i sami. Návod jak na importy, naleznete zde Nicméně pokud se jedná o velké množství je ideální volbou import přes API a s tím Vám můžeme pomoci v rámci našich služeb.
A hurá na to!
Systém je nastavený a šlape jako hodinky. Je ten pravý čas na školení uživatelů >> Pokračujte bodem č.5
Pokud máte své procesy, které tvoří základ Vašeho byznysu nebo Vám vytvářejí konkurenční výhodu, přečtěte si jak by šlo Odoo přizpůsobit přesně Vám na míru. Prvním krokem vývoje je analýza >>
2. ODOO ANALÝZA
Prvním krokem úspěšného vývoje je předimplementační analýza. Bez tohoto dokumentu, nejsme schopni dodat jakékoliv odhady pracnosti. Uvedu to na příkladu nákupu v obchodu. Do obchodu jdete s představou toho, co si koupíte a nevyžadujete po paní prodavačce, aby Vám řekla orientační hodnotu Vašeho nedělního nákupu, aniž by věděla co vlastně chcete, pro kolik lidí, jaké na to máte finanční prostředky a jaký jste vlastně labužník, protože můžete chtít k nedělnímu obědu kachnu se zelím ale také chleba s máslem.
V Orgis IT máme specialisty, kteří Vám s analýzou mohou pomoci. Délka analýzy se odvíjí od velikosti řešení a složitosti procesů. U jednoho zákazníka stačí 3 dny, u dalšího to bude analýza na půl roku a některá velká řešení se analyzují klidně mnoho měsíců.
Výstupem této první fáze je dokument - analýza procesů, ve které bude jasně popsán aktuální stav a budoucí stav s navrženou optimalizací procesů. Dále se stanoví časový harmonogram a celý projekt se rozdělí do fází dle priorit implementace.Je nezbytné, abyna Vaší straně byli kompetentní osoby které nám mohou předat své zkušenosti s firemními procesy. Může se jednat o manažery jednotlivých oddělení nebo o zaměstnance, kteří mají na starost určitý segment služeb ve Vaší firmě a dokáží nás zasvětit do Vašich procesů
** Pokud už dopředu víte, že se Váš nový systém bude vyvíjet postupně a nelze pro něj v tuto chvíli jasně vymezit procesy - postupujeme dle modelu Time&Material. Vytvoříte jednotlivá zadání, jeden z našich analytiků je zpracuje, popřípadě se doptá na chybějící informace a převede na technické zadání, které je podkladem pro vývoj.
Na základě analýzy jsme schopni definovat odhad pracnosti Vašeho projektu. Bez tohoto dokumentu to bohužel není možné.
Samozřejmě lze definovat cenové rozmezí projektu. V těchto případech projekt probíhá tak, aby se výsledek pohyboval ve vytyčených cenových mantinelech. Již nemusí probíhat tak, aby našel dokonalé řešení. Někteří zákazníci spatřují ve svých procesech tak zásadní konkurenční výhodu nebo možnost zásadních optimalizací lidských zdrojů, že se vydávají naopak cestou zásadnějších úprav na úkor ceny. Mantinely spolupráce proto nastavíme společně v závislosti na očekávaném výsledku a poměru cena/výstup.
3. VÝVOJ
Na základě předimplementační analýzy může vzniknout požadavek na dílčí vývoj systému. Odoo je v tomto směru velmi modulární (je to dáno architekturou MVC) a flexibilní systém, což je jeho velká výhoda oproti starším architekturám jiných systémů. Vyvíjí se v něm velmi rychle a proto jste schopni žádanou funkcionalitu získat dříve než u konkurenčních řešení. Ať už se jedná o přidání polí, úpravu workflow nebo vývoj nové funkcionality. Na základě Vašich požadavků rozepsaných v analýze, dokážeme Odoo vyšperkovat dle Vašich představ.
Řízení projektu
Máme kvalifikované specialisty, kteří zajistí vedení projektu, vedení lidí a samozřejmě s Vámi budou v každodenním kontaktu. Využíváme agilní metodiky vývoje a nejčastěji jedeme ve 14 denních sprintech. Snadno si tak dokážete představit jakým směrem se Váš projekt ubírá, jste totiž jeho součástí.
Máme SW nástroje na projektový management, které zajistí bezproblémovou komunikaci mezi Vámi a našimi specialisty. Dokážete si zobrazit průběh projektu, jeho harmonogram, udat si vlastní priority a sledovat fáze jednotlivých úkolů v projektu.
4. TESTING a DOKUMENTACE
V rámci každého sprintu probíhá jako poslední fáze testing a vytvoření dokumentace. To znamená, že funkcionalita, která se vyvíjí pro zákazníka se nasadí na testovací prostředí a probíhají zde testy funkčnosti, end-to-end testy a v případě potřeby i testy zátěžové. Dále následuje uživatelský testing, který má na starosti kompetentní osoba zákazníka. Jakmile je otestováno a je vývoj z Vaší strany schválen, přesouvá se na produkční prostředí a probíhá nasazení do běžného provozu.
Dokumentace
Součástí vývoje je taktéž vytvoření dokumentace, která je pro zákazníka volitelnou položkou. Můžeme zajistit uživatelskou dokumentaci, konfigurační a admin dokumentaci a taktéž dokumentace kódu.
5. PODPORA BĚŽNÉHO PROVOZU
Zaškolení zaměstnanců
Nezbytností při zavádění nového systému je zaškolení klíčových uživatelů. Nejdůležitější je seznámení s uživatelským prostředím a základní logikou systému. Poté se navazuje se složitějšími funkcemi a nově vyvinutou funkcionalitou.
Školení je podstatná část implementace nového systému a nemělo by být zanedbáno. Uživatel, který systém nikdy neviděl se v systému může snadno dezorientovat a poté následuje opadnutí nadšení z používání a vyplňování relevantních dat do systému.
V rámci našich služeb jsou k dispozici balíčky podpory, které obsahují následující služby:
Školení
Konfigurace
Aplikační podpora
Konfigurace - většina z úvodních konfigurací a parametrizací se zprocesuje ihned při implementaci řešení. Nicméně systém by se měl vyvíjet a růst společně s Vámi. Bude proto potřeba řešit konfigurace systému i v průběhu jeho používání.
Aplikační podpora jsou služby, které by měli všem uživatelům usnadnit a co nejvíce zjednodušit přechod na nový systém. V rámci předplaceného balíčku podpory Vám budou k dispozici specialisté, kteří zajistí, že se budete mít na koho obrátit v případě potřeby.
Pokud byste se chtěli dozvědět více o balíčcích podpory můžete si přečíst článek, který se tomuto tématu věnuje více podrobně
Klikněte zde pro více informací.
38 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 21. 11. 2013
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
Uživateli zatím nebyla udělena žádná hodnocení.

Další poptávky Více