13.12.2020 22:45
1
Kedy sa oplatí ísť s produktmi do porovnávačov? Jedine vtedy, ak máte fakt najnižšie ceny? Nie je dobré tam ísť aj keď máte vyššie ceny ako sú tie najnižšie, len kvôli tomu, aby ľudia videli Vašu značku?
Čo si myslíte?
14.12.2020 08:47
2
Nejsme nejlevnejsi a inzerujeme v Heureka. Dela nam mene jak procento obratu. Ale zase je tam vyssi konverze.
14.12.2020 10:33
3
Již dávno to není zdaleka o ceně. Je potřeba si pohrát s datovými feedy tak, abyste zobrazoval co nejvíce konkurenčních výhod. Dárky, záruky, mít dobré hodnocení, díky dostupnostnímu feedu ukázat výhodu v rychlosti doručení atd... A vždy tady bude bidding, který nesmíte podceňovat. Běžně u klientů dělám větinu obratu ze zbožáků z bidovaných pozic. Také samozřejmě zálěží jak si obecně vede Váš brand. Oběcně platí, že se sílou brandu roste také orat ze zbožáků. 
14.12.2020 20:08
4
Ta konverze je tam takova, ze si rikam, proc tam vlastne nebyt.