logo
04.12.2020 15:10
1
Dobrý den,

nedávno jsme přešli s naším eshopem na řešení Shoptet, který by údajně měl mít dobře vyřešené SEO a celkově se nám líbila možnost upravování eshopu pomocí různých doplňků a html.
Podle google analytics potencionální zákaznící na web chodí. Mimo ty, co stránku ihned opustí, jsou tu i zákazníci, kteří si třeba produkt prohlíží, ale nakonec nenakoupí. Snažíme se držet co možná nejlepší ceny v porovnání s konkurencí, takže si myslím, že ceny nejsou náš největší problém. 
Chci se tedy zeptat, kde by mohl být problém. Může být třeba nevýrazné tlačítko košíku? Případně vzhled eshopu? Eshop máme teprve cca týden, kampaně nastavené, návštěvnost postupně roste, ale rádi bychom samozřejmě aby rostly i konverze. 
URL eshopu je: https://www.super-parts.cz
Předem děkuji za jakoukoliv odpověď.

Co se právě děje na Webtrhu?

04.12.2020 15:30
2
Eshop nepůsobí unikátně/osobitě, je generický. Nemáte zaběhnuté jméno. Krom vraků nevidím žádnou přidanou hodnotu, proč bych měl kupovat zrovna u vás a ne největší konkurence. Eshopů je na trhu prostě moc. Chce to obsah navíc, kterým si vybudujete důvěru a postavíte na tom marketing. Ale to je na dlouho.
04.12.2020 15:51
3
Promiň, ale nikdo tady ti asi nebude dělat zdarma analýzu eshopu a konkurence. I když je tu spousta trollů a hlupáků, tak všichni tady máme rádi penízky.
04.12.2020 16:14
4
Původně odeslal Dominik Procházka
Chci se tedy zeptat, kde by mohl být problém. Může být třeba nevýrazné tlačítko košíku? Případně vzhled eshopu?
V e-shopu jako takovém zásadnější problém nebude. Určitě ne proto, že by někdo neviděl tlačítko košíku. Maximálně bych řešil 2 věci: Logo je nečitelné, nepůsobí důvěryhodně. Problém s shoptetem je, že si každý může prostě udělat do druhého dne e-shop - zákazníci to sice zvlášť neřeší, ale když už je něco za hranou, tak to i běžný uživatel registruje. Druhá věc je google translate - možná je tohle příliš subjektivní, ale já prostě normálně nenacházím e-shopy, které by si hodily natvrdo překladač do layoutu, a pokud na nějaký narazím, tak mu nevěřím, protože to působí fakt divně.

To jsou spíš takové drobnosti - co se SEO týče, tak to snad žádnému e-shopu nedělá většinu objednávek, buduje se postupně, kvalitním, reálným obsahem a rozhodně ne příslibem řešení e-shopu - Shoptet pro vás nic neudělá, pokud nebudete mít kvalitní texty - je otázka, zda je to ve vašem případě reálné, ale to už musíte řešit s odborníkem.

Stejně tak nastavení kampaní. Týden po spuštění je strašně krátká doba, neznám váš rozpočet, nevím konverze a hlavně ani nevím PNO, jestli máte problém, že zatím fungujete ve ztrátě, což je v některých oborech prostě normální jev, že se nějakou dobu všechno optimalizuje a přizpůsobuje, až se postupně přejde do zisku.
04.12.2020 16:19
5
Fakt nevím proč všichni po týdnu panikaří. Problém je přílišné očekávání. Jakou jsi měl před tím návštěvnost a kolik objednávek, kolik je ted? Přesměroval jsi nebo převzal staré url?

Jinak mě odradí třeba toto

Osobní odběr je možný v Praze Satalicích, ulice Budovatelská. Pro přesnou adresu nás neváhejte kontaktovat.
04.12.2020 17:29
6
Chce to čas, doladit uvedené drobnosti a hlavní problém je, že ČR je mega velmoc v e-shopech, máme nejvíce shopů na obyvatele, vše má své meze.
04.12.2020 18:09
7
Proc bych mel nakupovat u vas a ne u konkurence?
04.12.2020 18:47
8
Často je za tím příliš velké očekávání. A byly doby, kdy jste udělal kopii eshopu a přes PPC-čka jste všechny totálně podrtil. Ale to byly doby, kdy právě to jak děláte kampaně byla cesta jak se hodně odlišit od ostatních. A to bylo to, co vás nakoplo před konkurenci. Teď to je třeba složitější a opět nám začínají silně nabírat na obrázkách eshopy, které jsou plné originálních produktů, textů, obrázků. To co jsme chtěli v minulosti pohřbít, co si vyžádalo spoustu práce a naštěstí to neudělali. Situace se opět otočila a já si myslím, že se to vrací zpět tam kde to má být a že se to online prostředí prostě uzdravuje. Hůře pro nás, co jsme si dokázali udělat náskok právě třeba přes PPC. Ale tak to má podle mě být. Jinak Shoptet válcuje trh a je to systém vychytaný za ty peníze. Ti co to kdysi patlali na koleně, tak ty Shopteťáci taky začali pořážet. Je to levné a po všech stránkách prostě funkční. Ale teď opět co mají Shoptet všichni je třeba zase vlastní řešení zajímavý způsob, jak se odlišit. Ale chce to přijít s nějakou vychytávkou. Krátkodobě lze vždy na trh nějak vyzrát, dlouhodobě ale ta UNIKÁTNOST a investice do TRVALÝCH HODNOT je asi lepší. Takže za sebe hledám tohle to.
04.12.2020 18:57
9
Ten eshop je totální paskvil. Pokud vezmu VOP jsou tam opravdu brutální chyby jako přechod nebezpečí na zákazníka předáním dopravci, ale hlavně, že řeší římskou úmluvu. Kategorie to je naprostá šílenost, ten eshop jsi převzal od někoho kdo prodával oblečení nebo to tam zůstalo po demoverzi, kdy jsi použil šablonu na oblečení. Opravdu nevím proč tam máš značky oblečení. Navíc kategorie na O jako Original. Prostě na tom eshopu nikdo neví zda prodáváš použité díly nebo nové, chybí filtr díl/značka auta a občas je to proloženo, že je zboží skladem a hned řádek pod tím vyprodáno. Studovat třeba všechny převodovky, já fakt nevím kolik lidí ví že Převodovka UAR DSG 7 4x4 je Seat Ateca. Přijde mi, že eshop je spíše určený pro mechaniky, laik se v něm prostě nevyzná, stejný problém bude i asi v cílení reklamy. Nerad to říkám, ale to je tak to "smazat a začít znovu".
05.12.2020 09:28
10
Nemáte vyplněné údaje v podmínkách na ochranu osobních údajů, dále doména nic neříká, že prodáváte náhradní díly na auta...na mě působí, že se prodává nějaké oblečení nebo něco podobného. Nepřehledné kategorie...
05.12.2020 19:54
11
Budování eshopu je práce na roky, ne týdny.
Pivo Sněžka

Malý dar z Krkonoš

Pecký Pivovar vám přeje klidné prožití Vánočních svátků - jako malou pozornost si dovolujeme nabídnout všem uživatelům slevu 10% na nákup dárkové krabice "Na vrcholu".