Zadejte hledaný výraz...

Článek na https/living.iprima.cz/ 1990 přečtení ale 0 prokliků?

Petii
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
2. 12. 2020 21:43:21
Máte někdo zkušenosti s vkládání PR článku na webu https://living.iprima.cz/ ? Vložili jsme tam článek za 30tis, velké sliby jak vše funguje a nakonec od nich přijde report kde je návštěvnost článku za 4 měsíce 1990 uživatelů (budiž). Prokliky ze článku na web mi nejsou schopni doložit a nám na Google analytics to neukazuje žádného příchozího uživatele k nám. Kde je chyba?
2. 12. 2020 21:43:21
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470833
gostrider
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
2. 12. 2020 21:57:37
Za ty penize Vam dokazu na web dodat 24 000 UIP....
Nemam zkusenosti s Primou, ale PR clanek na hp Seznamu nas vysel na 70k + dph (super nizka cena), a za tyden bylo uzasnych 35 prokliku. No neberte to, zaplatit za jednoho navstevnika 2000 Kc + dph.
Timto smerem bych se uz nikdy nevydal.
2. 12. 2020 21:57:37
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470832
Chyba bude nejspíš v tom, že nemáte z vaší strany ošetřené měření. Nikterak.
2. 12. 2020 21:58:12
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470831
Matuš
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
2. 12. 2020 22:02:10
Vím, že teď zde budou jen samé negativní reference na webové stránky ale máte někdo i pozitivní referenci na nějaký web, co se týče PR článků?
2. 12. 2020 22:02:10
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470830
Petii
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
2. 12. 2020 22:17:49
Měříme přes Google analytics, jak lépe nastavit měření?
Propagace proběhla na více portálech, z toho https://living.iprima.cz/ za nás v rámci dané cen. relace zatím nejhorší, naopak novinky.cz nejlepší (nedělám reklamu novinkám ale správně jsme načasovali téma + období, klik kolem 30ti korun a skutečný přínos objednávek).
2. 12. 2020 22:17:49
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470829
Petyk
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
2. 12. 2020 23:43:05
super.cz podobná bída + jejich report vůbec neodpovídal datům z GA, dotazy jak je to možné přešli taktickým mlčením :D
2. 12. 2020 23:43:05
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470828
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
3. 12. 2020 07:44:24
Mě přijde zajímavé, že toho zákazníka stejně získají a i poté co je objednávka reklamována to vůbec neřeší a ustojí to. Vůbec si s tím nelámou hlavu. Nám neprojde v našem podnikání téměř nic, zákazníci s vámi vyjebou, při sebemenším problému běží na čoi apod. Jaktože tyhle firmy rostou a rostou, peníze nám mizí z kapes a není možné to reklamovat? Nebo si říkám, vy tady pro někoho za 50t celý rok jak blbec makáte a oni to vytáhnou z klienta za nějaký jeden článek vycucaný z prstu. Já to prostě nechápu, někdo mi to vysvětlete.
3. 12. 2020 07:44:24
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470827
Přesně proto chodí zákazníci k nám na Placla - protože ročně publikujeme přes 10.000 článků, máme zcela jiné ceny, než koncoví zákazníci. Takže získáme článek a za lepší peníze. Ale hlavně víme, co funguje a co ne. K návštěvnosti ze článků - nelze si plést články s výkonovou reklamou, tak to prostě není. Ani na Placla to nikomu netvrdíme a neslibujeme. Zejména u článků totiž záleží na hodně faktorech - jak je článek napsaný, jaký má titulek, jakou poskytuje výzvu k akci, nakolik je přínosný či prodávající atd. Když udělám linkbaitový titulek, budu mít bambilion návštěv, ale nebude často kvalitní. Naopak, když udělám třeba návodový článek, ten bude na webu k nalezení "na furt" /což často u těhlech velkých médií není pravidlem!), může mi nést návštěvnost sice nižší, ale dlouhodobě a hlavně cílenou. Nechte si to zadat od někoho kdo tomu rozumí a nebudete pak zklamaní...
---------- Příspěvek doplněn 03.12.2020 v 08:27 ----------
Napsal Petii;1606513
Máte někdo zkušenosti s vkládání PR článku na webu https://living.iprima.cz/ ? Vložili jsme tam článek za 30tis, velké sliby jak vše funguje a nakonec od nich přijde report kde je návštěvnost článku za 4 měsíce 1990 uživatelů (budiž). Prokliky ze článku na web mi nejsou schopni doložit a nám na Google analytics to neukazuje žádného příchozího uživatele k nám. Kde je chyba?
Jinak na Placla je cena za tenhle web nekde kolem 10 - 13.000 :-)
3. 12. 2020 08:20:21
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470826
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
3. 12. 2020 08:35:01
To je dobrý, tvl. vy ten článek kupujete za 5 litrů?
3. 12. 2020 08:35:01
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470825
WendysBlack
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
3. 12. 2020 08:48:18
Prvně si je potřeba uvědomit, že u PR článku nemůžete primárně vyhodnocovat prokliky na web. Co je ideální, tak to je remarketing na uživatele, kteří si ten PR článek četli..to vám potom tu návštěvnost přivede. Ale tuhle možnost vám pravděpodobně neposkytne každý vydavatel.
3. 12. 2020 08:48:18
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470824
lada1979
verified
rating uzivatele
3. 12. 2020 08:51:04
Napsal beraniste;1606539
Mě přijde zajímavé, že toho zákazníka stejně získají a i poté co je objednávka reklamována to vůbec neřeší a ustojí to. Vůbec si s tím nelámou hlavu. Nám neprojde v našem podnikání téměř nic, zákazníci s vámi vyjebou, při sebemenším problému běží na čoi apod. Jaktože tyhle firmy rostou a rostou, peníze nám mizí z kapes a není možné to reklamovat? Nebo si říkám, vy tady pro někoho za 50t celý rok jak blbec makáte a oni to vytáhnou z klienta za nějaký jeden článek vycucaný z prstu. Já to prostě nechápu, někdo mi to vysvětlete.
tomu se říká umění prodávat a nebo vymámit z jalové krávy tele.:)
3. 12. 2020 08:51:04
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470823
Biologist
verified
rating uzivatele
3. 12. 2020 08:52:35
Chyba je hlavně v tom, že takhle se PR prostě nedělá. Když porovnám svoje nejaktuálnější zkušenosti s tím co píšou Petii a gostrider, tak např. článek na Novinkách se dá zařídit ještě za cca polovinu částky o níž píše Michal Kubíček (tzn. hluboko pod 10 000 Kč), akorát že to není komerční (PR) článek. Takže za 1) potřebujete nějaké zajímavé téma, aby to bylo o něčem a někdo o tom vůbec chtěl psát a za 2) tam nemáte prolinky, což ale vůbec ničemu nemusí vadit. Protože jak vás tak čtu, tak z toho bylo stejně víc přístupů než z těch "vašich" článků za desetitisíce, akorát v přehledu zdrojů návštěvnosti mi připadá nějakých 98 % na "přímou návštěvnost".
To je jeden z asi nejrozšířenějších omylů - myslet si, že když už nějaké propagační články na internetu, tak v nich prostě musí být prolinky. No, nemusí. Když si zaplatíte reklamu v tištěném časopisu, taky tam žádné prolinky nebudou.
3. 12. 2020 08:52:35
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470822
PlaCla.cz
verified
rating uzivatele
3. 12. 2020 09:07:22
Především z našich zkušeností na PlaCla.cz plyne, že se u dražších článků můžete lehko spálit. Napište na info@placla.cz a doporučím Vám weby, které publikují čtené články dle Vašeho cílení. Publikujeme napříč českým a slovenským internetem, takže máme dostatek dat na posouzení výhodnosti nákupu článků.
3. 12. 2020 09:07:22
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470821
PlaCla.cz
verified
rating uzivatele
3. 12. 2020 09:12:53
Dražší články neznamenají čtenější. Také mě to překvapilo. Ale články za tři a více tisíc mají klidně jen 20 přečtení. Velké vydavatelské domy ty výsledky ani nijak nezajímají. Takže vám jedno přečtení vyjde klidně na 150 Kč.
---------- Příspěvek doplněn 03.12.2020 v 09:18 ----------
Napsal 28zdenek;1606517
Vím, že teď zde budou jen samé negativní reference na webové stránky ale máte někdo i pozitivní referenci na nějaký web, co se týče PR článků?
Pozitivní reference máme, jedná se tak o tři až čtyři dražší weby ze stovky.
3. 12. 2020 09:12:53
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470820
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
3. 12. 2020 09:30:15
Napsal Michal Kubíček;1606541
Přesně proto chodí zákazníci k nám na Placla - protože ročně publikujeme přes 10.000 článků...
Nikdy jsem si nemyslel že to napíšu, vždy jsem tě uznával jako velkého profíka. Ale jsi s tím Placla.EU přesměrovaným přes ?aff=114 na Placla.CZ trapnej.
Teď mi ještě může napsat Vašík že zmiňuji ochrannou známku Placla (jak už se jednou stalo) a trapnost vás obou bude na svém vrcholu.
3. 12. 2020 09:30:15
https://webtrh.cz/diskuse/clanek-na-https-living-iprima-cz-1990-precteni-ale-0-prokliku/#reply1470819
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit