Dobrý deň,
mám na fb založenú stránku k webu, zatiaľ som pridal len tri príspevky, z ktorých som dal 2 za pár eur propagovať. Problém nastal ten, že netuším z akého dôvodu mi zablokovali celý propagačný účet na fb, takže teraz nemôžem vôbec nič propagovať. Poslali mi email, v ktorom písali, že som porušil pravidlá inzercie na facebooku no nenapísali konkrétne ktoré. V príspevkoch nebolo absolútne nič čo by bolo pohoršujúce, zakázané alebo 18+.
Email, ktorý mi poslali:
Your ad account was disabled for not complying with the following policies:
Facebook Advertising Policies - all ads promoting products and services, as well as Page post content that is boosted, are required to comply with our Policies in order to create a safe environment for people on our platform. Please read through our Policies for more details including examples of do's and don'ts.
Vie mi niekto poradiť ako postupovať ďalej alebo máte s tým niekto skúsenosti prípadne ste sa s týmto niekedy stretli?
Ďakujem
Zablokovaný propagačný účet na fb
Co se právě děje na Webtrhu?
- Stella nabízí: Online marketingová specialistka pro živnostníky, firmy a majitele eshopů: PPC reklama & sociální sítě
- Vít Michalek poptává: Koupím váš projekt
- Jiří Housírek prodává: Doména: mseznam.cz
25.11.2020
07:50
musil.david
Co nabízím
Pro každého klienta dokážu najít nejlepší možné a vyhovující řešení.
Web | david-musil.cz |
Příspěvky |
5 612
|
Členem od |
14.02.2011
|
Mně třeba blokli účet na 14 dnů a omylem. Nebylo tam vůbec nic špatného. Koukal jsem na Odvolat se a pak jsem čekal. Možná chyba algoritmu.
Jakou službu jsi konkrétně propagoval?
Jinak doporučuji nepropagovat konkrétní příspěvky, co jsou na FB stránce, ale vytvořit čistě reklamní přes Business manager.
Je zapotřebí si uvědomit, že FB vadí spousta věcí, které nedostatečně zasvěceného člověka prostě nemusí napadnout. Např. výrazy typu "sex" či "penis" v titulcích. Je úplně jedno, jaké jsou u toho fotky, stačí jen ta slova (mimochodem, když jsme u fotek, tak problémy můžete mít klidně i kvůli snímku sochy - to většinu lidí taky nenapadne). Pokud tedy chcete radu, tak je vždy hodnější být konkrétní a uvést o jaké přesně příspěvky se jednalo.
Mmm. Napadá mě asi jen jedna věc a to URL přítomné přímo v doprovodném textu příspěvku. Takhle jsme to nikdy nedělali, vždy URL po načtení náhledové fotografie + titulku článku mažeme.
1) zvykejte si, FB háže často kostkou a ničeho se nedovoláte
2) ten článek na tu affil stránku o vitamínech mi přišla na 1 pohled hned nebezpečná. Je vidět že jste zásady pro reklamu neviděl ani z rychlíku :)
dkoudela: ale tak na té FB stránce se to tváří jako normální článek. Já třeba vůbec nevěděl, že tam v něm má i nějaké affil odkazy, protože původně jsem se díval jen na tu FB stránku a na nic jsem neklikal. S affil odkazy ale osobně nepracuji vůbec (ani v článcích, ani přímo na FB), takže nemohu posoudit jak velký to může/nemůže být problém.
Problém to může být pokud jde o zdravotnictví, propagaci doplňků a tak dále. Tam jsou pravidla dost přísná.