Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Goorganic.cz – prodej zavedeného e-shopu s potravinovými doplňky

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 24. 11. 2020
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
O projektu
Nabízíme k prodeji zavedený e-shop Goorganic.cz s přírodními doplňky stravy a sportovní výživou, který je 4 roky starý, zaběhnutý e-shop s vlastními sklady a plnými napojeními na některé dodavatele (možno napojit i plně, dodavatelé jsou otevřeni i těmto formám spolupráce).
Koupen byl jako doplněk k e-shopu Ladybio.cz, kterému se chci nadále naplno věnovat na 100%.
Vracející se zákazníci tvoří 20 % tržeb, e-shop nabízí zajímavou průměrnou hodnotu objednávky (+-1000 Kč) a velmi jednoduše přes feed je napojitelný na nekonečné množství dodavatelů = není třeba držet sklad! Celkem je ručně zalistováno s unikátními SEO popisky (na e-shopu pracovaly celkem 4 copywriterky dva roky) přes 3000 unikátních SKU a při plné skladovosti je zde násobný potenciál obratu. Natextováno 108 značek od cca 70 dodavatelů. Potenciál EKO trhu je však násobný - tedy je možno domluvit se s dalšími a projekt rozjet opravdu ve velkém. Přidání dalších produktů přes feed je jednoduché (zaškolíme). Další produkty v případné expanzi jednoduše přidáte na pár kliků díky jednoduchému vložení přímo z e-shopu dodavatele nebo importem. S dodavateli jsou vyjednány nadstandardní dodací podmínky a s většinou udržujeme pravidelný a osobní kontakt.
Produkty je možné držet jak skladem, tak i na feedovou dostupnost dodavatele a sklad tak nedržet téměř žádný.
Průměrná marže na zboží je 35%
Obrátkovost projektu je vyladěná aktuálně do detailu tak, aby nebylo třeba držet vysoké sklady.
Spolu s webovkami dostanete v rámci této nabídky:
  • Doména www.goorganic.cz
  • Skladové zásoby na klíčových produktech 
  • Loga, grafický manuál, barevnosti, fontů
  • Databáze klientů = 6000 živých kontaktů
  • Napojení na:
  • Google Analytics
  • Zboží.cz
  • Heureka.cz
  • Glami.cz
  • Firmy.cz
  • Google firmy
  • Napojení na Sklik + Adword - aktivní brandové kampaně, vč. kontaktu na agenturu, kterou můžete (ale nemusíte využít). Kampaně se téměř neobnovují, vše je nastaveno.
  • Know-How
  • Zpracované procesy v manuálu k obsluze e-shopu
  • Propojení s marketingovými experty
  • Plná integrace na Amazon USA, Amazon UK, Amazon DE, Amazon
  • Účty na sociálních sítích:
  • Facebook - FB: sleduje 1780 Kontaktů, napojen celý obchod = dvojnásobná prodejní plocha. V rámci FB 3-4x do týdne nový post, který nese kvalitní návštěvnost
  • Instagram
  • Kontakty na dodavatele
  • Mailing systém Ecomail vč. veškerých našich automatizací a šablon pro marketing
  • E-mailové šablony
  • Dárkové poukazy
  • Kontakty na přepravce
  • Kontakt na účetní firmu
  • Úpravy vzhledu na míru
  • E-shop krásně postavíte na samotném organicu (v Magazínu máme 35 článků), ale lze i na výkonnostním marketingu (velká výhoda - lze růst)
  • Facebook business účet - nastavený retargeting, akviziční kampaně, plné propojení s mailingem, messengerem, objednávkami
  • Napojení na Money S3, Pohodu
  • Plná integrace na Amazon USA, Amazon UK, Amazon DE, Amazon
  • Platby přes:
  • Gopay
  • Mall Pay
  • Heuréka Košík
  • Napojení na:
  • Mall.cz
  • Mall.sk
  • Mall.pl
Součástí nabídky je záruka doživotní nadstandardní marže všech produktů z Ladybio.cz, které jsou kompletně zalistované i na Goorganic.cz !!!
Možné napojit na Etsy, Aukro, Alza
Cílit lze na následující klientelu:
  • Zero Waste / Bezobal
  • Vegan
  • Sportovci
  • Eko domácnost
  • BIO potraviny
Tento sortiment je na vzestupu, trend, v rámci e-commerce, která tvoří meziroční nárůst v ČR +15 %, roste segment BIO a ekologických udržitelných produktů tempem 30 procent ročně (viz. např. zde: https://www.jsmesoucasticeska.cz/trh-s-bio-roste-rocne-o-30-procent/ či zde https://www.lovime.bio/wp-content/uploads/2019/01/Cesky_trh_s_biopotravinami_2007.pdf).
E-shop je plně automatizován, včetně veškerých procesů v marketingu (předáme), v backoffice, je tvořen tak, aby byl co nejovladatelnější a nejefektivnější. Nákupní proces zákazníka i marketing je tvořený na základě historických dat. E-shop je plně personalizován na míru zákazníkovi, což zvyšuje finální hodnotu konverze (výkonnostní kanály, UX, produkty). E-shop je také možné nastavit díky doplňkům na "autopilota" a vyřizovat objednávky téměř automaticky. V případě zájmu velmi rádi zaškolíme a pomůžeme v začátcích.
Návratnost investice do e-shopu je 3 roky při plném provozu. Při plném provozu je roční obrat e-shopu 5-6 mil. Kč (plný provoz = zapnout naše připravené kampaně a produkty skladem - buďto fyzicky naskladnit nebo se domluvit s dodavateli na dropshippingu). Většina produktů, které drží obrat, má DPH 15%.
Možné zakoupit ihned a převést ihned po zaplacení kupní ceny a podepsání kupní smlouvy u právníka. Nejedná se o prodej firmy, obsahem kupní smlouvy je "prodej webu".
E-shop je aktuálně uzavřen, pečlivě zakonzervován a připraven k prodeji.

Důvod nabídky

Rozhodla jsem se konsolidovat portfolio e-shopů a odprodat sekci přírodních potravinových doplňků v podobě Goorganic.cz a věnovat se naplno svému prvnímu projektu, e-shopu Ladybio.cz, který je starší a nepoměrně větší, a jeho velkoobchodní síti. Tvoříme v rámci tohoto projektu nové výrobky a ráda bych se již zaměřila pouze na ně. Jedná se o luxusní přírodní kosmetiku a intimní pomůcky pro ženy. Goorganic je koncipován jako multibrand a je orientován více na unisex.

Co je předmětem nabídky
  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Profily na sociálních sítích
  • Know How
  • Napojení na Mall.cz
  • Napojení na Mall.sk
  • Napojení na Mall.pl
  • Napojení na Amazon
  • Napojení na Money S3
  • Databáze 6000 živých kontaktů
  • Kontakty na dodavatele
  • Loga, grafický manuál, fonty
  • E-mailové šablony
  • Dárkové poukazy
  • Zpracované procesy v manuálu k obsluze e-shopu
  • Propojení s marketingovými experty
  • Heureka.cz
  • Glami.cz
  • Heureka.sk
  • Zboží.cz
  • Ads
  • Sklik
  • Firmy.cz
  • Google firmy
  • Průměrná marže 55%
  • Kontakty na přepravce
  • Kontakt na účetní firmu
  • Úpravy vzhledu na míru
  • Platby přes Gopay
  • Mall Pay
  • Heuréka Košík
Hodnota e-shopu = prodejní cena: 
2 100 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok
3 025 000 Kč
EBITDA za poslední rok
349 000 Kč
Stáří e-shopu
4 až 5 let
Majitel e-shopu
Veronika Lonská

Návštěvnost za poslední rok
130 000 UN
Více o tom, proč projekt prodáváme: https://www.ladybio.cz/magazin/proc-jsme-pred-tremi-lety-koupili-goorganic-a-proc-ho-ted-prodavame/
38 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 12. 7. 2018
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E