- Doména www.goorganic.cz
- Skladové zásoby na klíčových produktech
- Loga, grafický manuál, barevnosti, fontů
- Databáze klientů = 6000 živých kontaktů
- Napojení na:
- Google Analytics
- Zboží.cz
- Heureka.cz
- Glami.cz
- Firmy.cz
- Google firmy
- Napojení na Sklik + Adword - aktivní brandové kampaně, vč. kontaktu na agenturu, kterou můžete (ale nemusíte využít). Kampaně se téměř neobnovují, vše je nastaveno.
- Know-How
- Zpracované procesy v manuálu k obsluze e-shopu
- Propojení s marketingovými experty
- Plná integrace na Amazon USA, Amazon UK, Amazon DE, Amazon
- Účty na sociálních sítích:
- Facebook - FB: sleduje 1780 Kontaktů, napojen celý obchod = dvojnásobná prodejní plocha. V rámci FB 3-4x do týdne nový post, který nese kvalitní návštěvnost
- Kontakty na dodavatele
- Mailing systém Ecomail vč. veškerých našich automatizací a šablon pro marketing
- E-mailové šablony
- Dárkové poukazy
- Kontakty na přepravce
- Kontakt na účetní firmu
- Úpravy vzhledu na míru
- E-shop krásně postavíte na samotném organicu (v Magazínu máme 35 článků), ale lze i na výkonnostním marketingu (velká výhoda - lze růst)
- Facebook business účet - nastavený retargeting, akviziční kampaně, plné propojení s mailingem, messengerem, objednávkami
- Napojení na Money S3, Pohodu
- Plná integrace na Amazon USA, Amazon UK, Amazon DE, Amazon
- Platby přes:
- Gopay
- Mall Pay
- Heuréka Košík
- Napojení na:
- Mall.cz
- Mall.sk
- Mall.pl
- Zero Waste / Bezobal
- Vegan
- Sportovci
- Eko domácnost
- BIO potraviny
Důvod nabídky
Rozhodla jsem se konsolidovat portfolio e-shopů a odprodat sekci přírodních potravinových doplňků v podobě Goorganic.cz a věnovat se naplno svému prvnímu projektu, e-shopu Ladybio.cz, který je starší a nepoměrně větší, a jeho velkoobchodní síti. Tvoříme v rámci tohoto projektu nové výrobky a ráda bych se již zaměřila pouze na ně. Jedná se o luxusní přírodní kosmetiku a intimní pomůcky pro ženy. Goorganic je koncipován jako multibrand a je orientován více na unisex. Co je předmětem nabídky- Doména
- Skladové zásoby
- Profily na sociálních sítích
- Know How
- Napojení na Mall.cz
- Napojení na Mall.sk
- Napojení na Mall.pl
- Napojení na Amazon
- Napojení na Money S3
- Databáze 6000 živých kontaktů
- Kontakty na dodavatele
- Loga, grafický manuál, fonty
- E-mailové šablony
- Dárkové poukazy
- Zpracované procesy v manuálu k obsluze e-shopu
- Propojení s marketingovými experty
- Heureka.cz
- Glami.cz
- Heureka.sk
- Zboží.cz
- Ads
- Sklik
- Firmy.cz
- Google firmy
- Průměrná marže 55%
- Kontakty na přepravce
- Kontakt na účetní firmu
- Úpravy vzhledu na míru
- Platby přes Gopay
- Mall Pay
- Heuréka Košík
Obrat za poslední rok 3 025 000 Kč EBITDA za poslední rok 349 000 Kč Stáří e-shopu 4 až 5 let Majitel e-shopu Veronika Lonská Návštěvnost za poslední rok 130 000 UN Více o tom, proč projekt prodáváme: https://www.ladybio.cz/magazin/proc-jsme-pred-tremi-lety-koupili-goorganic-a-proc-ho-ted-prodavame/