logo
23.11.2020 17:21
1
Mám problém s hustotou klíčových slov na hl. straně webu, kde je uvedeno několik produktů s téměř totožnými názvy. Bohužel názvy a texty v produktech nekorespondují s klíčovým výrazem na který optimalizuji úvodku a potřebuji k nim ideálně dát nějaký příkaz aby se tato slova neindexovala. Organicky nejsem schopnem do úvodky doplnit klíčový výraz tolikrát abych "přebil" hustotu klíčových výrazů z produktů a i kdyby tak bych úvodku klíčovým slovem "přeoptimalizoval" což nehci. Máte případně jiné řešení? Za mně asi ideální tím zákazem indexace daných výrazů ale nikdy jsem to nepoužíval ani jsem o tom neslyšel. děkuji

Co se právě děje na Webtrhu?

23.11.2020 18:43
2
Nejsem SEO clovek ale tipuju si ze to nejde.
Veďte návštěvnost na produktové stránky, ne na homepage. 
Jinak tedy asi budete muset popřemýšlet, jak ta opakující se slova přejmenovat... nebo je jinak eliminovat.
23.11.2020 19:09
3
To je naprosto v pořádku, hlavní strana ani nemá být vstupní branou pro produkty (konkrétní klíčové fráze). Takže je tvůj boj zbytečný. Zakázat indexovat jen konkrétní fráze je nesmysl. Zakázat indexovat můžeš podstránku, nikoliv obsah a už vůbec ne konkrétní frázi v něm.
23.11.2020 19:28
4
dělá se to tak, že se část obsahu načte přes JS dynamicky nebo se část schová do iframu. Pokud je text součástí odkazu, můžeš udělat extra cestu pro tyhle odkazy, vyloučit v robots.txt a odkaz uvést s nofollow.

Každopádně pokud ti HP přetěžuje produktové stránky na klíčová slova, spíše to vypadá, že ti něco hnije v informační architektuře webu a měl bys tomu věnovat komplexní pozornost nebo si nechat poradit od lidí, kteří tohle dělají.
Pivo Sněžka

Malý dar z Krkonoš

Pecký Pivovar vám přeje klidné prožití Vánočních svátků - jako malou pozornost si dovolujeme nabídnout všem uživatelům slevu 10% na nákup dárkové krabice "Na vrcholu".