logo
03.11.2020 18:32
1
to se to pak podniká....
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/m...=www.seznam.cz

A kdo to odnese tentokrát, že by dodavatelé a partneři?

Co se právě děje na Webtrhu?

03.11.2020 18:55
2
jebat cely mall jak je. za celu dobu jeho existencie mam pocit ze skoro s kazdou objednavkou bol nejaky problem, bez ohladu na vysku(lacne aj drahe). absolutne najhorsi eshop, najhorsie reklamacie, najhorsie skusenosti na poli ecommerce. aspon z vlastnej skusenosti. takze jebat, dobre im tak. nech skrachuju, prajem im to.
03.11.2020 19:08
3
node mam stejnou zkusenost, lidi co znam a nejak na to prisla rec uplne to same... V podstate bych ted na mall nenakoupil ani bych to nikomu nedoporucil... Zajimavej kontrast s Alzou, kde jakoby jasne, nejsou zrovna nejlevnejsi, ale mam jen ty nejlepsi zkusenosti... zajimal by me nejakej detailnejsi rozbor jaky jsou u tech dvou firem rozdily...
03.11.2020 19:18
4
Zvlastni, nakupuji tam od jeho vzniku a vse naprosto v poradku. Skvela dostupnost vydejen, servis, reklamace, podpora.
03.11.2020 19:35
5
mall v posledních letech masivně investuje do rozvoje (několik let měsíčně zvyšuje gross sales o skoro 100m), předělává interní systémy, výrazně se pracovalo na jejch Partnerském programu. Já měl Bajera docela rád, teď se uvidí, kde vlastně bude chtít rychle ušetřit, letos je to v PPF takové dost úklidové a končí jeden ředitel za druhým. S několika projekty jsem jim pomáhal.
03.11.2020 19:37
6
u nas nekolik objednavek a vzdycky neco... nejvtipnejsi teda bylo kdyz nam vec dodali dvakrat a i kdyz jsme se prihlasili a rekli nam, ze se ozvou abychom jim to vratili, tak uz se nidky neozvali... to bych asi mel ciste z osobniho hlediska povaovat za pozitivni, ale ja to teda vnimam negativne, jako ze moc dobre nefunguji...
03.11.2020 19:43
7
posledna skusenost v lete - kupoval som tam hodinky, boli mi male tak som ich hned na druhy den isiel vratit. predajna je 20 minut peso, pohoda. ked som tam dosiel tak ma hned poslali prec ze to vlastne nebolo od nich ale od ich obchodneho partnera(tusim vivantis) a ze to musim cez nich. tak som tam chytil nervy samozrejme, ale v klude som si stal za tym ze mna ich obchodny partner nezaujima, ja som to kupil na ich eshope a platil som im a fakturu mam od nich. tak nejak na koniec ze teda dobre. no a teraz to najlepsie - no ze my vam nemozeme vratit hotovost(slo o par eur) ze to jedine na ucet. ja hovorim ze som platil kartou nech spravia reverse chare, klasika proste, nic nove na svete. ale ze nie ze to nejde, ze ja musim dat svoj iban...IBAN!!!!! tak uz som chytal nervy slusne ale bol som neodbitny ze proste odkial ja mam vediet iban, ale proste nedali sa. tak ze nech si ho vytiahnu z mojho uctu ze som tam neobjednaval prvy krat, no ze oni nemaju pristup k takym veciam...po najekej dobe hadania sa a neodbitnosti dalsi pracovnik nejak zahadne nasiel moju predoslu reklamaciu kde bol reverse charge a bol tam iban tak to vybavil. ale proste DEMENTI naprosti DEMENTI na N-tu.

a toto nie je chyba ludi, podotykam. toto je cely ich pojebany informacny system a procesy ktore tam maju zavedene. objednavku co som robil predtym bola posielana do balikomamu posty, skusal som prvy krat. ale nebralo mi cislo objednavky tak som si nemohol balik vyzdvynut. tak ono zevraj mi "mal" prist nejaky pin kod od posty na mobil. lenze ja som mal staru adresu v objednavke, aj cislo lebo vzdy som mal osobny odber a trvale bidlisko furt rovnake, a pocas objednavkoveho procesu nebola informacia o niecom takomto a ani na email nic neprislo. proste len sa spolahli na postu ze ona si to vyriesi lebo oni uz maju zaplatene a zakaznik sa ich uz netyka. no a vyriesenie z ich strany na koniec bolo ze nechat balik expirovat a ked sa im vrati ze stornvoat objednavku.

hovorim, procesy tam maju napicu a na tom to cele pada. mall je proste prejebavac casu a nervov.

taktiez som mal skusenost s mall.tv lebo som s nimi riesil tvorbu originalneho serialu ale proste tiez len velke reci ale maju pet korun rozpocet a dva rozky, klasika vsetko je len PR a je za tym velke hovno.
03.11.2020 19:53
8
Původně odeslal TomášX
mall v posledních letech masivně investuje do rozvoje (několik let měsíčně zvyšuje gross sales o skoro 100m), předělává interní systémy, výrazně se pracovalo na jejch Partnerském programu. Já měl Bajera docela rád, teď se uvidí, kde vlastně bude chtít rychle ušetřit, letos je to v PPF takové dost úklidové a končí jeden ředitel za druhým. S několika projekty jsem jim pomáhal.
Jenomže kolik ze ztráty jsou investice a jejich odpisy, 10% možná? Zatím je vidět, že sice gross sales roste, ale COGS roste "trošku" rychleji. Ale jinak slunce svítí a ředitelé u právnických osob berou miliony i když je firma ve ztrátě. Nějak těm miliardářům přestávám rozumět, jsou schopni vydělat nějak miliardy a neukočírují eshop (pro štouraly myslím nadneseně). Ono asi jenom marketingem se to nezlomí, o tom se přesvědčil už ZOOT.
03.11.2020 20:03
9
Já s mall nikd problém neměl, dopravu mám zdarma za VIP a vždy co jsem potřeboval dorazilo do druhého dne. Teď si ale jistý nejsem a objednávat více věci přes nějaké jejich partnery to se mi nechce. Jedna objednávka 5 partnerů a doručení každý jiné. Navíc placené. Takže dokud to půjde budu objednávat pouze mall produkty zbytek mají smůlu.
03.11.2020 22:10
10
Haha dobre som sa pobavil, pekný trolling 😊 neverím že existuje zákazník ako ty a ešte si mysli že je v práve, keď v objednávke má neaktuálne informácie a tel. číslo a potom sa rozčuľuje že mu neprišla SMS s pinom.. ak si to myslel nebodaj vážne, tak si presne ten arogantný zákazník, ktorý chce všetko najlacnejšie a ak sa mu náhodou niečo nepáči tak za všetko môže eShop..na ich mieste by som takého zákazníka poslal domov, nech si online vyplní reklamáciu s ibanom, pošle vratku na správnu adresu a čaká zákonom daných 15 dni na vrátenie platby.. inak oni boli slušný a ústretoví, niekoľko pracovníkov sa ti venovalo, tovar prebrali aj keď nemuseli, iban dohladali aj keď nemuseli, jediný ehm divný typek si tam z môjho uhla pohladu bol len ty..
Ale toto je celkovo rozdiel medzi SK zákazníkom a CZ zákazníkom..na našom e-shope tých SK moc na zákazníckej podpore nemajú radi, pretože veľa je takých ako si ty a s nimi naozaj ťažko, hlavne keď vybuchnú pre blbosť, majú nervy lebo išli niekam 20 minút peši a neinformovali sa predom e-mailom či telefonicky a potom len nadávajú a vyhrážajú sa..

Ale k téme, za mna v mall asi 5 objednávok, vždy OK.. v alza nakupujem častejšie a hoci sú väčšinou tip top, tak aj tam som už mal raz problém s objednávkou..


Původně odeslal node
posledna skusenost v lete - kupoval som tam hodinky, boli mi male tak som ich hned na druhy den isiel vratit. predajna je 20 minut peso, pohoda. ked som tam dosiel tak ma hned poslali prec ze to vlastne nebolo od nich ale od ich obchodneho partnera(tusim vivantis) a ze to musim cez nich. tak som tam chytil nervy samozrejme, ale v klude som si stal za tym ze mna ich obchodny partner nezaujima, ja som to kupil na ich eshope a platil som im a fakturu mam od nich. tak nejak na koniec ze teda dobre. no a teraz to najlepsie - no ze my vam nemozeme vratit hotovost(slo o par eur) ze to jedine na ucet. ja hovorim ze som platil kartou nech spravia reverse chare, klasika proste, nic nove na svete. ale ze nie ze to nejde, ze ja musim dat svoj iban...IBAN!!!!! tak uz som chytal nervy slusne ale bol som neodbitny ze proste odkial ja mam vediet iban, ale proste nedali sa. tak ze nech si ho vytiahnu z mojho uctu ze som tam neobjednaval prvy krat, no ze oni nemaju pristup k takym veciam...po najekej dobe hadania sa a neodbitnosti dalsi pracovnik nejak zahadne nasiel moju predoslu reklamaciu kde bol reverse charge a bol tam iban tak to vybavil. ale proste DEMENTI naprosti DEMENTI na N-tu.

a toto nie je chyba ludi, podotykam. toto je cely ich pojebany informacny system a procesy ktore tam maju zavedene. objednavku co som robil predtym bola posielana do balikomamu posty, skusal som prvy krat. ale nebralo mi cislo objednavky tak som si nemohol balik vyzdvynut. tak ono zevraj mi "mal" prist nejaky pin kod od posty na mobil. lenze ja som mal staru adresu v objednavke, aj cislo lebo vzdy som mal osobny odber a trvale bidlisko furt rovnake, a pocas objednavkoveho procesu nebola informacia o niecom takomto a ani na email nic neprislo. proste len sa spolahli na postu ze ona si to vyriesi lebo oni uz maju zaplatene a zakaznik sa ich uz netyka. no a vyriesenie z ich strany na koniec bolo ze nechat balik expirovat a ked sa im vrati ze stornvoat objednavku.

hovorim, procesy tam maju napicu a na tom to cele pada. mall je proste prejebavac casu a nervov.

taktiez som mal skusenost s mall.tv lebo som s nimi riesil tvorbu originalneho serialu ale proste tiez len velke reci ale maju pet korun rozpocet a dva rozky, klasika vsetko je len PR a je za tym velke hovno.
03.11.2020 23:00
11
Původně odeslal danoman
Haha dobre som sa pobavil, pekný trolling 😊 neverím že existuje zákazník ako ty a ešte si mysli že je v práve, keď v objednávke má neaktuálne informácie a tel. číslo a potom sa rozčuľuje že mu neprišla SMS s pinom.. ak si to myslel nebodaj vážne, tak si presne ten arogantný zákazník
je mi jasne ako to vyznieva, ale ver mi ze ja som prikladovy zakaznik. skratka nie kazdy ma len dobre skusenosti. a ked robis viac objednavok tak sance na fejl su skratka vyssie. anyway, mysli si co chces, je mi to 404...ono vsetko vzdy funguje az to nefunguje, ze.
03.11.2020 23:36
12
Původně odeslal láďa1979
to se to pak podniká....
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/m...=www.seznam.cz

A kdo to odnese tentokrát, že by dodavatelé a partneři?
Hele nemusí... Znám jednu finanční společnost co tu podniká aspoň 15 let, zaměstnává stovky lidí, bambilion obratu a je stále ve ztrátě. Zahraniční matka každý měsíc posílá peníze na provoz a dorovnává ztráty.
04.11.2020 10:54
13
Původně odeslal Mirek Novotny
Hele nemusí... Znám jednu finanční společnost co tu podniká aspoň 15 let, zaměstnává stovky lidí, bambilion obratu a je stále ve ztrátě. Zahraniční matka každý měsíc posílá peníze na provoz a dorovnává ztráty.
to je přece něco úplně jiného, nehledě na to, že zahraniční matka si to zcela jistě odečte ze zisků. Mall nic takového nemá a majitelé jsou nespokojeni. U ZOOT to bylo ještě horší jelikož akcionáři potvrdili auditorovi, že to rok udrží a za pár týdnů to poslali do háje a věřitelé odepsali 90%.