logo
09.10.2020 11:14
1
Dobrý den,

Rád bych zde zjistil více informací ohledně spolupráce s uživatelem Wks - Web King Solution https://webtrh.cz/members/131780-wks a zároveň se podělil o naší zkušenost.

- Před nějakým časem jsme poptávali webové stránky - jednoduchý web - firemní prezentaci s cca 4 až 5 podstránkami. Po stanovení deadlinů hrubého nástřelu, následného lezení webu a cca termínu dokončení jsme zaslali zálohovou fakturu.

První cca týden jsme komunikovali celkem dobře. Dodali si podklady a domlouvali detailnější části práce.

Následně nastala 14 denní odmlka kdy až po telefonické a emailové urgenci se teprve začalo dělat. Od té doby se práce absolutně neposouvá a po měsíci práce nebyl web ani z daleka hotový. Až po několika urgencích kdy jsem oznámil že odstupujeme od zakázky z důvodu nesplnění podmínek které jsme si stanovili nám bylo oznámeno že HRUBÁ verze webu bude hotová že ještě pár dní bude něco pan Dvořák dodělávat.
Přáli jsme si taky založit pracovní emaily kde nám bylo potvrzeno že je pán založí. No .. nevěděli jsme že bude trvat založit emaily celý týden.

Dnes je to již hodně přes měsíc kdy musím panu Dvořákovi 3x volat aby odpověděl na 1 email a takto se to opakuje a opakuje. Jednou se pánovi staně něco se serverem tak musím posílat emaily na jeho soukromý email, psát sms aby laskavě po několika dnech odpověděl na email atd ...

AKTUÁLNĚ JSME DALI POSLEDNÍ ULTIMÁTUM DO 12.10.2020 A NÁSLEDNĚ BUDEME PŘEDEVŠÍM Z PRINCIPU A ZPŮSOBU VEDENÍ PODNIKÁNÍ TOHOTO UŽIVATELE PŘEDÁVAT ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘI.

Pokud by zde byl někdo kdo má stejnou zkušenost a nedořešenou situaci, nabízím vzájemné propojení a řešení sporu hromadně.

Máte někdo podobnou zkušenost? Jak jste postupovali? Jaké případně jiné řešení navrhujete?
09.10.2020 11:20
2
Jeho profil vypadá velice důvěryhodně :)

Prostě ukončete smlouvu a nechte si vrátit jakykoliv zaplaceny penize... Sice to bud nevyjde nebo mu to bude trvat dalsi mesice nez sezene jiny kafky a vrati vam to z toho, ale nic jinyho neudelate. Prostě poučení pro přístě... Ja se sice lidem snažím věřit jak to jde, ale zároveň nebýt naivní a hodně prověřovat reference... a Hlavně ukončit vztah co nejdříve když je náznak většách problémů...už jen samotnej fakt že se 14 dní hned na začátku nic nedělo je obrovskej červenej vykřičník, proč si vás jako klienta bral, když pak 14 dní nic nedělal? Na to by musel mít už moc dobrou výmluvu...
09.10.2020 11:24
3
Původně odeslal Aleš Jiříček
Jeho profil vypadá velice důvěryhodně :)

Prostě ukončete smlouvu a nechte si vrátit jakykoliv zaplaceny penize... Sice to bud nevyjde nebo mu to bude trvat dalsi mesice nez sezene jiny kafky a vrati vam to z toho, ale nic jinyho neudelate. Prostě poučení pro přístě... Ja se sice lidem snažím věřit jak to jde, ale zároveň nebýt naivní a hodně prověřovat reference... a Hlavně ukončit vztah co nejdříve když je náznak většách problémů...už jen samotnej fakt že se 14 dní hned na začátku nic nedělo je obrovskej červenej vykřičník, proč si vás jako klienta bral, když pak 14 dní nic nedělal? Na to by musel mít už moc dobrou výmluvu...


Bohužel je vždy nepříjemné tyto situace řešit. Jsem rád že jste odpověděl a já si nyní mohu potvrdit že nejsem blázen a není to normální způsob jednání.
Předpokládám že se to nyní potáhne, nicméně to už nebude naše starost. Vrácení 40% ze zálohy je výsměch který se nám doposud dostal.

---------- Příspěvek doplněn 09.10.2020 v 10:28 ----------

Nová informace,

pan Dvořák se umoudřel a rozhodl se finanční obnos zaslat zpět do konce října.
09.10.2020 11:31
4
Udělte mu tady negativní hodnocení, tím to mělo asi začít. Příště musíte jeho profil více projít. Nemá valnou minulost, nemá ani žádné hodnocení. Dodal na začátku nějaké reference alespoň? Bylo tam podle mě dost vykřičníků ještě před tím, že se něco objednalo. To je bohužel poučení do budoucna. Níže jeho mulťáky zde na fóru. Má možnost se tu obhájit případně.

CtrlV.cz | Nejrychlejší ScreenShot a PrintScreen online
09.10.2020 11:34
5
Původně odeslal Tomáš Maňhal
Udělte mu tady negativní hodnocení, tím to mělo asi začít. Příště musíte jeho profil více projít. Nemá valnou minulost, nemá ani žádné hodnocení. Dodal na začátku nějaké reference alespoň? Bylo tam podle mě dost vykřičníků ještě před tím, že se něco objednalo. To je bohužel poučení do budoucna. Níže jeho mulťáky zde na fóru. Má možnost se tu obhájit případně.

CtrlV.cz | Nejrychlejší ScreenShot a PrintScreen online
Dobrý den,

Na webu má reference a komunikace byla na úrovni. Ale máte pravdu, že k pochybení co se prověření z naší strany došlo.
09.10.2020 11:39
6
Na konci října se ozvěte, jak to dopadlo :-)
09.10.2020 11:51
7
Dobře vám tak :D
Je to tady každý měsíc. Vedení bohužel sere na jakékoliv ověřování identity uživatelů. Všem se to tady doporučuje.. NEposílejte peníze nikomu, kdo tu nemá nějakou historii, nebo nějaké kladné/prokazatelné hodnocení.
09.10.2020 13:41
8
ok

Původně odeslal Tomáš Maňhal
Na konci října se ozvěte, jak to dopadlo :-)


---------- Příspěvek doplněn 09.10.2020 v 12:42 ----------

Ano i s takovými komentáři jsem počítal :)

Původně odeslal Wladass
Dobře vám tak :D
Je to tady každý měsíc. Vedení bohužel sere na jakékoliv ověřování identity uživatelů. Všem se to tady doporučuje.. NEposílejte peníze nikomu, kdo tu nemá nějakou historii, nebo nějaké kladné/prokazatelné hodnocení.
09.10.2020 15:50
9
Původně odeslal Wladass
Dobře vám tak :D
Je to tady každý měsíc. Vedení bohužel sere na jakékoliv ověřování identity uživatelů. Všem se to tady doporučuje.. NEposílejte peníze nikomu, kdo tu nemá nějakou historii, nebo nějaké kladné/prokazatelné hodnocení.
Někdo je neznalý a tohle ho nenapadne - bere webtrh že má úroveň. A vysmívat se každému je fakt umění... Spíš k zamyšlení jak je webtrh pokřivený.
09.10.2020 16:31
10
Ne, vysmívat se takovým lidem je zcela na místě. Řeší se to tady každý měsíc. Neudělat si nějakou základní analýzu člověka, se kterým budu poprvé obchodovat a poslat mu peníze jen tak, je kravina. Nic víc, než výsměch si takový člověk nezaslouží.
09.10.2020 16:43
11
Ja jsem letos taky spolupracoval s uzivatelem, ktery nemel zadne hodnoceni a byl navic multak (diky za overeni od mistniho moderatora bez toho bych nezacal). Vystavil jsem zalohovku na plnou castku a po zaplaceni zacal pracovat.

Kazdopadne chci rici, ze bohuzel vetsina poptavajicich bere nejlevnejsi dodavatele. Nedavno jsem provadel opravy trech webu od takovych zdejsich borcu. No smutny to je z toho pohledu, ze klient doslova plati 2x.
09.10.2020 16:58
12
Olegu ty jsi byl ale zhotovitel a ne objednavatel, to je rozdíl. Ty jsi nikomu peníze nikam neposílal, na základě dobrýho slova.
09.10.2020 17:12
13
Původně odeslal Wladass
Ne, vysmívat se takovým lidem je zcela na místě. Řeší se to tady každý měsíc. Neudělat si nějakou základní analýzu člověka, se kterým budu poprvé obchodovat a poslat mu peníze jen tak, je kravina. Nic víc, než výsměch si takový člověk nezaslouží.
On tu každý není 20 hodin jako ty a ten kdo tu je poprvé to nezjistí jinak než tak to. Ale neboj taky na tebe jednou dojde a né na webtrhu....
09.10.2020 17:15
14
Původně odeslal Hagen
On tu každý není 20 hodin jako ty a ten kdo tu je poprvé to nezjistí jinak než tak to. Ale neboj taky na tebe jednou dojde a né na webtrhu....
+1 zásah potopeno
09.10.2020 17:15
15
@Hagen Už se moc těším. Ale obávám se, že tohle obhajování zde postrádá smysl. Lze jej aplikovat na každý obchod i mimo WT. Přece jen tak nepošlu někomu na základě pár emailů/zpráv peníze.
To je selský a zdravý rozum přeci. Tohle patří k základní obchodní gramotnosti.
09.10.2020 17:31
16
Nečekal jsem že je webtrh takhle přívětivé místo. Vypadá to ze jste tu největší borec co ví všechno ... Předpokládám ze i bezchybný a dokonalý :) Neptal jsem se na to jestli jsem si vybral dobrou nebo špatnou nabídku ale na vaše zkusenosti. Zatím jen buzerujete a papouskujete to samé dokola.


Původně odeslal Wladass
@Hagen Už se moc těším. Ale obávám se, že tohle obhajování zde postrádá smysl. Lze jej aplikovat na každý obchod i mimo WT. Přece jen tak nepošlu někomu na základě pár emailů/zpráv peníze.
To je selský a zdravý rozum přeci. Tohle patří k základní obchodní gramotnosti.
09.10.2020 17:47
17
Původně odeslal Wladass
@Hagen Už se moc těším. Ale obávám se, že tohle obhajování zde postrádá smysl. Lze jej aplikovat na každý obchod i mimo WT. Přece jen tak nepošlu někomu na základě pár emailů/zpráv peníze.
To je selský a zdravý rozum přeci. Tohle patří k základní obchodní gramotnosti.
Ty se motas v IT tak ze ti to prijde normální. Ja co žiju mezi De a Ch je pro mě tohle nenormální - dohoda na podání ruky prostě platí teda tady.

To co přispěvovatel jsem si sám vyzkoušel a jednalo se o lidi s hodnocením. Promiň , ale mě to přijde děsně smutný a tyhle věci zabíjejí webtrh. Pokud cokoliv potřebuju na webtrhu to neobjednám. A tohle webtrh zabije - každý řekne 20 lidem kolem sebe - hele webtrh tam nic nekupuj a samej podvod.

Ta věc má více pohledů než jen ten tvůj věci znalej...
09.10.2020 17:50
18
Já ale nevyvracím to, že je to chyba Webtrhu, naopak.
Však o ověřování uživatelů se tady vedly dlouhé a opakující se diskuze a vedení na to prostě sere a je jim to jedno, že má Webtrh vizitku, jakou má. Tohle já nevyvracím a jsem si toho plně vědom i z toho důvodu, že tu trávím tolik času a setkal jsem se zde s tolika podvody.
09.10.2020 17:56
19
Super info, pan Dvořák mi taky tvoří jeden web ...komunikace utichla, ale já jsem nic předem neplatil, to odmítám. Tak uvidíme.
09.10.2020 18:07
20
Osobne jsem tady prestal jakkoliv obchodovat uz nekde ve 2014, od yt doby se zmenil akorat design :) jinak nic, furt tragedie... Mozna pribylo lidi, driv tech nabidek na poptavku tolik neprislo co slysim ze chodi ted, ale duveryhodnost a kvalita furt blby. Podvody chapu, s tim ma problem kazda platforma, ale tady se to neresi vubec nijak :) neudelal se jeste ani jedinej krok aby se to aspon omezilo...
10.10.2020 01:14
21
Děkuji za info. Se zkušeností se ozval i jiný pán.


Původně odeslal altman.lukas
Super info, pan Dvořák mi taky tvoří jeden web ...komunikace utichla, ale já jsem nic předem neplatil, to odmítám. Tak uvidíme.
10.10.2020 07:04
22
Udělala se Garantovaná platba. Nabízí se u každé nabídky/poptávky. Netvrdím že je to spása a nechtěl bych být v kůži budoucího rozhodce. Ale podvodníka to stopro odradí už na začátku. A 3 procenta nejsou moc.
12.10.2020 13:29
23
Původně odeslal Wladass
Olegu ty jsi byl ale zhotovitel a ne objednavatel, to je rozdíl. Ty jsi nikomu peníze nikam neposílal, na základě dobrýho slova.
Tak je to dvojsecny. I zhotovitel i objednatel je na tom rizikove stejne. Opatrnosti neni nikdy dost. Letos, zacatkem roku jsem taky tady resil 8k a domohl jsem se (cca 3 mesice to trvalo a stalo to za to), z principu proste. Byl jsem objednatel.
24.11.2020 08:34
24
Zdravím, pan Dvořák (nebo WKS, chcete-li) pro mě předělával web. Trvalo to sice o týden déle bez předchozího upozornění, ale omluvu beru a s výsledkem jsem spokojený. Zadání bylo splněno do posledního bodu, bez keců "to nejde" nebo "no podívám se na to, ale vás to stát dalších 1 000 Kč". Zkrátka udělal vše v dohodnutém rozsahu a za předem odsouhlasenou cenu. Takže za mě nakonec dobré (i když přehlédl platbu a chtěl ji podruhé ...jeho účetní už snad dostala za uši).
Pivo Sněžka

Malý dar z Krkonoš

Pecký Pivovar vám přeje klidné prožití Vánočních svátků - jako malou pozornost si dovolujeme nabídnout všem uživatelům slevu 10% na nákup dárkové krabice "Na vrcholu".