Zadejte hledaný výraz...

ČEZ a marketing na novém levelu

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 10. 2020 16:39:52
Dneska mi přišel klasický marketingový email od ČEZ s nabídkou na FV.
Co mě dostalo, že tu nabídku natočili na video s mými údaji o spotřebě, rokem narození, s výpočty úspor, atp. Docela se jsem vejral. Asi to mají zmáknuté nějak hromadně a mění ve videu jenom osobní údaje pomocí klíčování, ale jako nápad je to podle mě dobré a ještě nikde jsem to neviděl.
8. 10. 2020 16:39:52
https://webtrh.cz/diskuse/cez-a-marketing-na-novem-levelu/#reply1465465
Zapdox
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 10. 2020 16:54:18
Nám od nějaké firmy v podobném duchu přišla nabídka na kybernetické zabezpečení. Video s oslovením jednatele atd. Úplně z toho ale čišela ta sériová výroba...
8. 10. 2020 16:54:18
https://webtrh.cz/diskuse/cez-a-marketing-na-novem-levelu/#reply1465464
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 10. 2020 17:33:03
4 roky práce a začíná se to prosazovat i na našem trhu :). Kromě ČEZu s tím experimentuje O2, České Dráhy, ČSOB a nově po tom kouká i T-mobile a další operátoři nebo před koronavirem i letecké společnosti. Objevilo se to i u pár konferencí.
Video je předtočené (nebo předrenderované), klasicky zpracované ve střižně, rozsekané na malé části s připravenými místy, kam se vkládá dynamický obsah. Poté se vezme ten dynamický obsah a vloží se do videa, zpravidla jsou dvě formy pricingu, buď každý odkaz je plně dynamický a video se generuje až při kliknutí, platí se poté za page view nebo se videa nagenerují dobře a distribují jako jiný video obsah, s O2 se pracuje na variantě personalizovaných reklam do O2 TV, ale to ještě na roky práce.
V čechách to třeba nabízí https://www.motionlab.io, ve světě idomoo.com (to od ČEZu je také přes ně).
Řešilo se to tady před rokem https://webtrh.cz/419758-hledam-zpusob-resit-personalizaci-videa
8. 10. 2020 17:33:03
https://webtrh.cz/diskuse/cez-a-marketing-na-novem-levelu/#reply1465463
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 10. 2020 17:51:16
Aha, tak já to vidím prvně a podle mě to musí mít na na běžnou populaci docela slušnou úspěšnost. :) Na druhou stranu, už v náhledu videa byly všechny mé osobní údaje, což mi nepřipadá moc košer.
8. 10. 2020 17:51:16
https://webtrh.cz/diskuse/cez-a-marketing-na-novem-levelu/#reply1465462
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 10. 2020 20:05:19
z testovacích kampaní se ukazuje, že konverze je mnohem vyšší, daleko lépe to jde na ruku nové generaci mladých. Ochranu osobních údajů je potřeba brát vážně vždy, z mého pohledu není rozdíl mezi textem a videem.
Firmy se toho ale zatím bojí, stejně tak cena není lidová, běžně se pohybujeme ve stovkách tisíc za testovací kampaně. K tomu chce započítat i cenu za každé video.
Pro mě to byl před pár lety zajímavý technologický problém, proto jsme to začali zkoušet, dnes už to je ve stavu služby a už si to marketéři obsluhují skoro sami.
8. 10. 2020 20:05:19
https://webtrh.cz/diskuse/cez-a-marketing-na-novem-levelu/#reply1465461
dodoro101
verified
rating uzivatele
9. 10. 2020 09:27:13
google seo
 A man was going to the house of some rich person. As he went along the road, he saw a box of good apples at the side of the road. He said, "I do not want to eat those apples; for the rich man will give me much food; he will give me very nice food to eat." Then he took the apples and threw them away into the dust.
  He went on and came to a river. The river had become very big; so he could not go over it. He waited for some time; then he said, "I cannot go to the rich man's house today, for I cannot get over the river."
  He began to go home. He had eaten no food that day. He began to want food. He came to the apples, and he was glad to take them out of the dust and eat them.
9. 10. 2020 09:27:13
https://webtrh.cz/diskuse/cez-a-marketing-na-novem-levelu/#reply1465460
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit